X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המרכז החדש מתמקד בפיתוח טכנולוגיות אחסון ופתרונות מחשוב ענן מתקדמים דל צפויה לצאת במהלך גיוס נרחב של כח אדם למרכז, במטרה להכפילו עד סוף השנה
▪  ▪  ▪
דארן תומאס, סגן נשיא דל העולמית, באירוע ההשקה היום [צילום: קובי קנטור]

ענקית המחשבים דל השיקה (יום ד', 23.3.11) באופן רשמי את מרכז המחקר והפיתוח שלהבישראל. בשנה האחרונה, מאז רכשה דל העולמית את חברת Exanet הישראלית, השקיעה החברה בהנחת התשתיות, בניית המרכז והטמעתו כחלק אינטגרלי מחטיבת האחסון של דל וכעת משיקה החברה את המרכז בישראל.
מרכז המו"פ החדש של דל הוא הראשון מסוגו בארץ, והוא מתמקד בפיתוח טכנולוגיות אחסון ופתרונות מחשוב ענן מתקדמים, המוטמעים במוצרי החברה בכל העולם. בראש מרכז המו"פ של דל בישראל עומד יוסי בן שושן, המכהן גם כמנהל בכיר בחטיבת האחסון של דל. מנהלת הפיתוח של המרכז היא שירי קרמן-הנדל.
במקביל להשקה, מודיעה דל ישראל כי היא צפויה לפתוח בגיוס נרחב של כח אדם למרכז המחקר והפיתוח, כאשר המטרה הראשונית היא להכפיל את כח האדם הקיים עד לסוף 2011 ולבסס את מרכז המו"פ בישראל כמרכז מוביל בעולם. כיום מונה מרכז המו"פ כ-70 עובדים.
דארן תומס, מנכ"ל חטיבת האחסון וסגן נשיא דל העולמית, אשר הגיע לישראל לרגל השקת מרכז המו"פ החדש, אמר היום: "אנו שמחים לצרף היום באופן רשמי את מרכז המו"פ בישראל אל חברת דל העולמית. בשנה האחרונה ליווינו את המרכז בכל שלבי הקמתו וביסוסו לקראת מימוש ייעודו כמרכז מו"פ מוביל ואסטרטגי עבור דל העולמית. מרכז המו"פ בישראל נמצא בקדמת הטכנולוגיה בתחום פתרונות האחסון ומחשוב הענן, ואנו צופים כי הישגיו בתחומי המחקר והפיתוח יתרמו באופן משמעותי להמשך חיזוק מעמדה של Dell כשחקן מוביל בתחומים אלו".
יוסי בן שושן, מנהל בכיר בחטיבת אחסון המידע של דל ומנהל מרכז המו"פ של דל ישראל הוסיף: "אנו גאים ושמחים להודיע היום על השקת מרכז המו"פ בישראל. מאז רכישת Exanet לפני כשנה, השקענו משאבים רבים בהפיכת המרכז לחלק מ- Dell העולמית. המרכז יתמקד בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחום האחסון וארגון המידע".
בן שושן הוסיף כי "במקביל להשקת מרכז המו"פ אנו פותחים בסבב גיוסים נרחב לאיתור ולקליטת כח אדם איכותי ומובחר להשתלבות במרכז".

תאריך:  23/03/2011   |   עודכן:  23/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דל משיקה את מרכז המחקר והפיתוח שלה בישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
DELL מגייסת אנשי תכנה!!
Julia Nemtsov  |  24/03/11 12:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מענק לחוקרים מאוניברסיטת בן-גוריון לפיתוח רובוטים שיתמקדו רק בקטיף פירות בשלים
איתמר לוין
מבקשת מפרקליט המדינה לחקור את השידור ב-ynet ובתוכנית "ערב חדש" וטוענת: השידור לאחר שבית המשפט קבע במפורש שאין להקליט ואין לצלם את גזר הדין - מהווה בזיון בית המשפט
עופר וולפסון
באוצר דחו על הסף טענות על לחצים לכאורה של לשכת רה"מ נתניהו למתן הטבות מס בהיקף מאות מיליונים לחברות האנרגיה ברגע האחרון    אדם, טבע ודין לרה"מ: "הכנסת שינויים הבאים על חשבון הציבור מחייבת נימוק כלכלי ענייני"
איתמר לוין
הפרקליטות מגלה: עיתונאי הארץ החזיר בתחילה 50 מסמכים בלבד מתוך ה-1,800 שקיבל מענת קם, הכין לעצמו עותקים מהם וטען שאלו כל המסמכים שברשותו    יואשם בהחזקת ידיעות סודיות
עידן יוסף, איתמר לוין
הרוגה אחת וכ-40 פצועים בפיצוץ אירע בקו האוטובוס 74 ליד הטרמפיאדה הסמוכה לבנייני האומה    באירוע נפגע קו שירות נוסף של אגד    הועלתה רמת הכוננות בכל הארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il