X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראשי ענף הביטוח לא שוכנעו ויצאו הערב בהתקפה חריפה על תוכניתו של המפקח לאפשר לבנקים לפנות ישירות למעסיקים ביעוץ פנסיוני המפקח ריכך את עמדתו לאחר פגישה חשאית עם נשיא לשכת סוכני ביטוח
▪  ▪  ▪
עודד שריג [צילום: אבי אוחיון/לע"מ]

"אין לי כוונה לשלוח את יוטצי הפנסיה של הבנקים לשבת אצל המעסיקים ולתת להם יעוץ פנסיוני". כך אמר (יום ב', 28.3.11) המפקח על הביטוח עודד שריג. הוא דיבר בכינוס השנתי של סוכני ביטוח החיים והפנסיה שנפתח באילת.
המפקח שריג הוציא אתמול (א') טיוטת חוזר המתירה לבנקים להתקשר עם המעסיקים בנושאי פנסיה. הטיוטא הסעירה את סוכני הביטוח. שריג הגיע לאילת עם הרצאה מוכנה בכתב. אולם לאחר פגישה חשאית במקום עם נשיא הלשכה אהוד כץ ועם רם עמית מראשי הלשכה, הוסיף להרצאתו קטע שלא תוכנן מראש ונועד להרגיע את הסוכנים.
שריג הסביר: "השינוי היחיד לעומת המצב הקיים הוא שהיועץ הבנקאי יוכל להשלים את עבודתו מול המעסיקים". הוא הוסיף: "ייתכן שאנחנו טועים ובכל שלב נתייעץ עם נציגי הענף".
דבריו של שריג לא הרגיעו את ראשי הענף. יו"ר כלל ביטוח, אביגדור קפלן, אמר: "תהיה זו שגיאה גדולה אם המפקח יאפשר לבנקים לבוא במגע עם המעסיקים ואם יורה להגדיל את העמלות לבנקים בנושא זה. היועצים בבנקים משופעים בניגודי עניינים ואינם יכולים לתת יעוץ במקרים מסובכים. הדבר יפגע גם במבוטלים וגם בסוכנים. תהיה זו שגיאה להחליף כשל שוק אחד בכשל שוק אחר הגרוע ממנו עשרת מונים. הסוכנים נותנים ייעוץ מקצועי טוב יותר פי עשרה מכל יועץ בנקאי".
נשיא לשכת הסוכנים כץ הוסיף גם הוא קטע בלתי מתוכנן לנאומו. הוא הגדיר את הצעותיו של שריג כ"הפתעה" ו"רעיון מסוכן המאיים על עתיד הפנסיה של הציבור". "כך לא מתנהגים!" - אמר.
כץ חשף הערב כי בכוונת הלשכה לנקוט באמצעים משפטיים כנגד הצעותיו של המפקח. הוא לא פירט, אך אמר: "התוכנית המוצעת היא יותר מדי עבורנו ויש בה יותר מדי סימני שאלה".

"מדוע החברות שותקות?"

כץ גם אמר כי הוא מאוכזב ממה שהגדיר שתיקת חברות הביטוח על ההתקפה והכפשה של החברה לביטוח ישיר. כץ: "ביטוח ישיר הכפישה אותנו במסע הפרסום האחרון בטלוויזיה. מדוע החברות שותקות? רק הפניקס והכשרת הישוב עמדו לצידנו".
הוא הפתיע כאשר חשף בתוך דבריו סרטון נגדי שהלשכה הכינה. בסרטון זה טוענת הלשכה כי החברה לביטוח ישיר משווקת את הפוליסות שלה באמצעות שתי חברות – 9000000 וביטוח ישיר כאשר שתיהן מהוות למעשה חברה אחת המוכרת בתנאים שווים. כץ קרא למפקח להתערב. שריג שישב באולם לא הגיב.

תאריך:  28/03/2011   |   עודכן:  30/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המפקח מנסה להרגיע: "הבנקים לא יישבו אצל המעבידים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
קיצה של החברה יגיע בסוף החודש    הביטוחים שנותרו עוברים לטיפול חברת קרנית    פרופ' יהודה כהנא: "יש חיים אחרי אבנר"
עידן יוסף
זאת לאחר שאיגוד העו"סים החליט לקבל את מסגרת העלות של ההסכם שגובש לפני שבוע בין ההסתדרות לאוצר    משרד האוצר, האיגוד וההסתדרות הסכימו לערוך תיקון על פיו יקבלו העובדים 22.5% במקום 25% בהסכם המקורי    בתמורה יהיה שבוע העובדה בן 39 שעות ולא 40.5 שעות לפי ההסכם המקורי
יובל יועז
‎בעדותו בחקירה הנגדית במשפט אולמרט אמר מקורבו של ראש הממשלה לשעבר: "הביטוי קופה סודית, כמו הביטוי שאני איש סודו של אולמרט, אין לזה שחר ואחיזה במציאות"
עופר וולפסון
כהן הינו חובש הכיפה הראשון שיעמוד בראש שירות הביטחון הכללי    בשנת 2003 מונה למפקד מרחב יהודה ושומרון בשב"כ, ובין השנים 2005 ל-2008 שימש כסגנו של ראש השב"כ היוצא דיסקין    בימין הופעל לחץ רב על ראש הממשלה שלא למנות את י', סגן נוסף של דיסקין שהומלץ על ידו לתפקיד
מערכת אתר ערוץ הספורט
עופר ברקוביץ' וחניכיו במקום השישי. 27 נק' לקרטר, 18 לגורדון בבכורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il