X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
32 חברי מרכז הליכוד, בהם ראש עיריית מעלה אדומים וראשי המועצות האזוריות שומרון וגוש עציון, פנו לראש הממשלה בדרישה שיפטר את שר הביטחון מתפקידו "אהוד ברק אינו נכס לממשלה ולליכוד אלא נטל ומקור לנזק ההולך וגדל... מעולם לא היה מצב כזה, שבו יו"ר מפלגה קיקיונית שלט שלטון בלעדי וטוטאלי בחייהם של רבים כל-כך ובניגוד לעמדת מפלגת השלטון"
▪  ▪  ▪
אהוד ברק [צילום: פלאש 90]
בני כשריאל. מצפה למשקל שיינתן לדעתו בהתנהלות המפלגה ונציגיה [צילום: ערוץ 1]

32 חברי מרכז הליכוד - בהם ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל, ראש המועצה האזורית גוש עציון שאול גולדשטיין וראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה - פנו במכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, וביקשו ממנו לפטר את שר הביטחון, אהוד ברק.
"איננו רואים הישגים גדולים בתפקודו של ברק בתחום הביטחון, לא בעוטף עזה ולא ביו"ש אך אנו רואים את כישלונותיו בכל דבר שידו נוגעת. את הישגיו אנו רואים רק בהשגת תפקידי שרים למקורביו. מר אהוד ברק משניא את הליכוד על ציבור רחב מדי. ירידת הליכוד בסקרים נובעת מבריחה של הימין בתמיכה בממשלה שמדיניותה מושפעת באופן מכריע על-ידי אהוד ברק. מר אהוד ברק אינו נכס לממשלה ולליכוד אלא נטל ומקור לנזק ההולך וגדל. כראשי עיריות, כחברי מרכז וכפעילי הליכוד, אנו פונים אליך וקוראים לך להציל את ההתישבות ואת הליכוד מידיו ואף להעבירו מתפקידו", כתבו במכתב שהופץ מלבד ללשכת ראש הממשלה גם לשרים, לחברי כנסת ול-2,500 חברי מרכז הליכוד.
לטענת החותמים על המכתב, החלטת ראש הממשלה לאחר הטבח באיתמר להפעיל את ועדת השרים לענייני התיישבות לצורך אישור בנייה ביהודה ובשומרון - החלטה שהתקבלה בניגוד לדעתו של אהוד ברק - היא החלטה מבורכת אשר צריכה להיות נוהל קבוע.
"אנו, חברי המרכז ופעילי ליכוד החתומים מטה, מברכים על החלטתך החשובה להקמת ועדת שרים לענייני התיישבות לצורך בנייה ביו"ש, בניגוד לדעתו של שר הביטחון, אחרי הרצח הנורא ביישוב איתמר. אנו סבורים שוועדה זו חייבת לפעול באופן קבוע ולנהל את חייהם של אזרחי ישראל החיים ביו"ש. הממשלה חייבת לסיים את המצב שבו 350,000 איש חיים תחת משטר צבאי ותחת מרותו הבלעדית של אדם אחד, שר הביטחון, העוין את המתיישבים, מתנכל להם, ובו בזמן אף נכשל בתפקידו לדאוג לביטחונם", ציינו.
לטענתם, האירועים האחרונים, כמו הירי של כדורי פלסטיק שביצעו כוחות המשטרה על אזרחים בחוות גלעד, יוצרים מתח מתמשך בין הציבור הלאומי בישראל לבין הממשלה - מתח אשר יפגע בסופו של דבר בשני הצדדים. "מפלגת הליכוד תשלם את המחיר העיקרי לעימותים המיותרים הללו", כתבו והוסיפו כי "מעולם לא היה במדינת ישראל מצב כזה, שבו יו"ר מפלגה קיקיונית שלט שלטון בלעדי וטוטאלי, ללא גבולות וללא הגבלות, בחייהם של רבים כל כך ובניגוד לעמדת מפלגת השלטון".
"כראשי עיריות, כחברי מרכז וכפעילי ליכוד אנו מצפים כי לדעתנו ולהחלטותינו יהיה משקל בהתנהלות המפלגה ונציגיה", הדגישו.

תאריך:  04/04/2011   |   עודכן:  04/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש עיריית מעלה אדומים וראשי מועצות: לפטר את ברק מהממשלה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ומה בקשר לפרס
אליהו חיים  |  4/04/11 23:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
לקראת חג הפסח משרד הבריאות בשיתוף ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים והמרכז הארצי למידע בהרעלות ברמב"ם מפרסמים כללי בטיחות בשימוש בחומרי ניקוי וכימיקלים    על-פי נתוני המרכז הארצי למידע בהרעלות ברמב"ם: קיימת עלייה במספר החשיפות לרעלים והרעלות לפני החג, בפרט בקרב ילדים עד גיל 6
אלעזר לוין
החשד: נקטו "קו פעולה" בניגוד לחוק, המנחה את חברי האיגוד איך לקבוע את שכרם    יו"ר האיגוד: אין כאן עבירה - חברות הביטוח לחצו על הרשות להגיש תביעה    "קל יותר לרשות לתבוע איגוד קטן, ולא חברות ביטוח חזקות"
מירב ארד
במסגרת תפקידו יעסוק לוי בקידום פעילות החברה מול הלקוחות המוסדיים
איציק וולף
אישור התב"ע יאפשר המשך פיתוח של היישוב    שר הביטחון הדגיש: לא מדובר באישורי בנייה, כל תוספת בנייה תחייב אישור נוסף    מועצת יש"ע: על הממשלה להשלים בהקדם את מהלך ההסדרה של כל היישובים חסרי התב״ע
מירב ארד
כל מנוי שירכוש חבילת דקות לשימוש בחו"ל ייהנה מהתקנת שירות חו"ל מוזל קבוע במכשיר הנייד ומתעריף חריגה אחיד לשיחות נכנסות ולשיחות לישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il