מה קורה כששיגעון הקופונים ברשת מתחבר למרוץ הקניות לקראת חג הפסח? אתר הקנייה החברתית "דיל היום" יוצא במבצע לקראת חג הפסח, ויציע החל מיום רביעי הבא הצעה אטרקטיבית לחג: חבילות מצות בשקל אחד ברשתות המזון הקטנות ברחבי הארץ, ביניהן רשת "מעיין 2000" בירושלים, "הצרכניה" בתל אביב, סופר רמב"ם בגבעתיים ורשתות נוספות.
באתר יצאו בקרוב גם במבצע נוסף: קופון לרכישת סל קנייה ב-50 אחוז הנחה, אותו ניתן יהיה לרכוש דרך אתר "דיל היום". גם במקרה הזה ניתן לבצע את הקנייה ברשתות המזון הקטנות ברחבי הארץ, ביניהן ברשת "מעיין 2000" בירושלים, "הצרכניה" בתל אביב ועוד.
מנכ"ל דיל היום, אייל פלשטיין, מסר כי "מדובר במלחמה של רשתות המזון הקטנות ברשתות הגדולות. יותר ויותר רשתות מזון קטנות מבינות, שהדרך שלהן להתחרות בענקיות המזון בישראל בתקציב הפרסום הדל העומד לרשותן, הוא דרך חשיפה לקהל הרחב במינימום מחיר. באתרי הקנייה החברתית מדובר בחשיפה מקסימלית, על-מנת לייצר טראפיק גבוה לעסק".
דיל היום הוא אחד מבין של האתרים הקיימים בשוק הקנייה החברתית, ומציע חווית קנייה קבוצתית באמצעות הנחות ומבצעים. האתר הוקם בשנת 2010 ולו כחצי מיליון לקוחות פוטנציאליים ברחבי הארץ, המקבלים לתיבת הדוא"ל שלהם מדי בוקר מידע על עסקה יומית, שניתן לממש בהנחה משמעותית של לפחות 50%.