X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בוחניק טוען שבכירים במוסד ביקשו ממנו להשגיח על קליין בשל חשיבותו למדינה, וכי קצינים בכירים בצה"ל התלהבו מ"מדבקת הפלא" לחיזוי התקפי לב ומהעט המאפשר סימון בני אדם בדנ"א
▪  ▪  ▪
עמוס בוחניק [צילום: פלאש 90]

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, דורית רייך-שפירא, האריכה (א', 10.4.11) בשבוע את מעצרם של אריק קליין ועמוס בוחניק, "ממציאי מדבקת הפלא", החשודים בהונאה בהיקף של מיליוני שקלים.
נציג המשטרה, רס"ר עידו טייכמן, גילה בדיון, כי בימים האחרונים מצאה המשטרה משקיעים נוספים שפותו בידי קליין ובוחניק להשקיע במיזם הטלפונים הסלולריים המתקדמים של השניים. זאת, בנוסף לזוג בלגי שהשקיע חצי מיליון שקל במיזם. מדברי סניגורו של בוחניק עולה, כי מדובר באחים בשם אמילי, שהמחלוקת בינם לבין קליין ובוחניק הועברה לבוררות.
בא-כוחו של קליין, עו"ד מנחם רובינשטיין, טען, כי מרשו עושה כל שביכולתו כדי לסייע לחקירה ואינו שומר על זכות השתיקה. בא-כוחו של בוחניק, עו"ד נתי שמחוני, ביקש להפריד בין מרשו לבין קליין, למרות שהמשטרה ביקשה להתייחס אליהם במקשה אחת. לדבריו, בוחניק עצמו הוא קורבן של קליין, לאחר שהשקיע 2 מיליון שקל במיזמים אלו. עוד נטען, כי משקיע נוסף - אדם בשם דרזנר - השקיע אף סכומים גדולים יותר.
בוחניק עצמו אמר בדיון: "אני שנתיים עם אדון קליין, הוא גאון ברמה גבוהה והוא יכול לתרום לאנושות ולעם. קיבלתי משימה ממוסד ביטחוני מאוד מאוד רציני. אני סיפרתי לחוקרים בשבוע האחרון על הפגישות שהיו לי עם המוסד באר. ציינתי לפני אותם אנשים, מאוד בכירים במוסד, והם ביקשו ממני להיצמד לארי[ק] קליין ולא לעזוב אותו, כי הוא יכול לתרום המון למדינה... היו לנו בשנה וחצי האחרונות פגישות מאוד סודיות עם המוסד בארץ.
"היו תתי-אלופים וסגני אלופים במשרד, קיבלו פרזנטציה לגבי מה שעושה המשרד והתלהבו. הם רצו להשתמש במרק יו וגם במדבקות [להתראה על התקפי לב]. המרק יו זו עטל שיכולים לשלוח יונים שנכנסים מתחת לעור ולשמש כ-GPS, כלומר: אם נסמן כל אדם, נוכל לדעת איפה הוא נמצא. גם אם זה טכנולוגיה של סטארט אפ, וזה לא, כי יש לנו את זה מוכן, זה דבר מאוד חשוב לעם, למדינה ולעולם.
"החברה שנקראת סייף סקיי התקבלה בסין ברמות מאוד גבוהות. בהודו קיבלו אותנו ורק בישראל לא קיבלו אותנו. בהודו הופענו בטלוויזיה וב-11 עיתונים וחברות ענק, אבל פה הכל נראה שחור".
רייך-שפירא הורתה למשטרה להיערך במידת הצורך לחקירתו של קליין בבית החולים, שם הוא מאושפז מזה מספר ימים. לגבי בוחניק אמרה, כי העובדה שהשקיע בעצמו במיזמים של קליין, אינה מוכיחה שהוא האמין בהם. אדרבה, הוסיפה, בוחניק לא ענה על השאלה מדוע המשיך בפעילותו עם קליין, אם הוא מציג עצמו כקורבן שלו.
כאמור, מעצרם של השניים הוארך בשבוע, למרות שהמשטרה ביקשה להאריכו ב-15 יום. בסיום החלטתה ציינה רייך-שפירא, כי תתקשה להיענות לבקשת הארכה נוספת אם לא תחול התקדמות רצינית בחקירה.

תאריך:  10/04/2011   |   עודכן:  11/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוארך בשבוע מעצרם של אריק קליין ועמוס בוחניק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
חייב את המשטרה לפצות ב-25,000 שקל ארבעה מפגינים שנעצרו שלא כחוק בעת שמחו על ההתיישבות היהודית בשייח' ג'ראח    מזהיר מפני מגמה של המשטרה לפגוע בחופש הביטוי
איתמר לוין
מחלקה ראשונה
ביקרות מבקר המדינה והזעזועים בצמרת לא הפריעו לקופה לחתום על עסקת משרדים גדולה    תשלם 57 שקל למ"ר לחודש
מערכת אתר ערוץ הספורט
מופע אימים לאדומים של עודד קטש. לנדסברג (18 נק') הצטיין בהפתעה
אלעזר לוין
השר לשירותי דת - ולא שר השיכון - הוא שיתקין בעתיד תקנות לניהול בתי הכנסת, מקואות ומוסדות דת אחרים    ההחלטה מחזקת את מרגי ותחול רק על מוסדות שנבנו לפני 1954
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il