X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת האיתור בראשות היועץ המשפטי לממשלה המליצה לשר המשפטים למנות את עוזרו הבכיר של וינשטיין, עו"ד רז נזרי, למשנה ליועץ המשפטי לממשלה "נזרי טיפל בנושאים רבים מתחום המשפט הפלילי, ענייני חקיקה שונים, והוא מנוסה מאד בטפול בתיקים מורכבים ובעלי רגישות ציבורית"
▪  ▪  ▪
עו"ד רז נזרי [צילום: משרד המשפטים]

ועדת האיתור למילוי משרת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (פלילי) המליצה (יום ב', 11.4.11) לשר המשפטים, יעקב נאמן, כי המועמד המתאים ביותר לתפקיד הוא עו"ד רז נזרי.
בראש ועדת האיתור ישב היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, וחבריה היו ממלא-מקום נציב שירות המדינה אהוד פראוור, מנכ"ל משרד המשפטים ד"ר גיא רוטקופף, מזכיר הממשלה צבי האוזר ונציגת האקדמיה פרופ' רות קנאי.
נזרי, עוזרו הבכיר של היועץ המשפטי לממשלה נבחר לתפקיד לאחר שהוועדה קיימה ראיונות מקיפים עם חמשת המועמדים הסופיים מתוך 14 שהגישו מועמדות לתפקיד, ולאחר שהוועדה דנה באופן יסודי בהערכה של המועמדים השונים, בהתייחס לאמות המידה שנקבעו לתפקיד.
מתוך אותם חמישה מצאה הוועדה שלושה מבין המועמדים כבולטים ביותר, ולאחר סינון נוסף הצטמצמה הרשימה לשני מועמדים. הוועדה שקלה את היתרונות והחסרונות של השניים ואת מידת התאמתם לתפקיד, ולאחר עיון מעמיק בחומרים שצורפו וקיום דיון הערכה לגבי המועמדים, הגיעה הוועדה לכלל מסקנה כי עו"ד נזרי הוא, כאמור, המתאים ביותר לתפקיד.
הוועדה ציינה כי לעו"ד נזרי, שנכנס ללשכת היועץ המשפטי לממשלה כעוזר בסוף שנת 2001, ידע רחב הן במשפט הפלילי והן במשפט הציבורי, והבנה עמוקה בדרכי האיזון העדין ביניהם.
נזרי טיפל בנושאים רבים מתחום המשפט הפלילי, ענייני חקיקה שונים, והוא מנוסה מאד בטפול בתיקים מורכבים ובעלי רגישות ציבורית.
"הוועדה התרשמה כי נזרי ניחן ביכולת ליצור שתופי פעולה ויחסים בין-אישיים, לצד הופעה מרשימה, ייצוגית וסדורה וכן כושר הבעה טוב מאד", ציינו חברי הוועדה.
עוד קובעת הוועדה בהמלצתה כי למר נזרי היכרות רחבה ועמוקה עם כל תחומי המשפט הפלילי והציבורי, לאחר שבשנים האחרונות עבד בצמוד לשלושה יועצים משפטיים לממשלה בתקופות סוערות, בהן נדרש היועץ להחלטות קשות והרות גורל. בין ההחלטות שהשתתף בקבלתן היו פרשת "מסמך הרפז"; פרשת ניצב בר-לב; "פרשת גלנט"; "המשט הטורקי - ועדת טירקל"; פרשיות ראש הממשלה, אהוד אולמרט; פרשת הנשיא קצב; פרשת השר רמון; פרשת "האי היווני" בעניינו של ראש הממשלה, אריאל שרון ועוד רבות נוספות.
"הוועדה התרשמה כי נזרי היה שותף פעיל להחלטות, ובמסגרת זאת גיבש עמדה משפטית עצמאית וערכית ויכולת להשקיף על מערכת המשפט ממבט על.
הוועדה התרשמה מהיכרותו של מר נזרי עם מכלול התחומים הנדרשים לתפקיד וראייתו הרוחבית והמאוזנת. הוועדה התרשמה גם מחוות הדעת וההמלצות שנתנו שני היועצים המשפטיים לממשלה הקודמים, אליקים רובינשטיין ומני מזוז, אשר מכירים הן את מר נזרי והן את הנדרש מתפקיד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (פלילי), ומהמלצותיהם של בכירים רבים נוספים בצמרת המשפטית ובמערכת האכיפה", ציינו.
בין הממליצים על נזרי נמנים שופט בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין, היועמ"ש לשעבר מני מזוז, פרקליט המדינה לשעבר ערן שנדר, ראש מח"ש לשעבר הרצל שבירו, ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה ניצב יואב סגלוביץ' ועוד.
הוועדה ציינה בהחלטתה כי קורות חייו של עו"ד נזרי מעידים על אדם חרוץ ומצטיין אשר סיים הן את התואר הראשון והן את התואר השני בהצטיינות יתרה ואשר גם בעבודתו היום-יומית זוכה להערכה רבה מהגורמים העובדים עמו - גורמים פנימיים וחיצוניים כאחד.

תאריך:  11/04/2011   |   עודכן:  11/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המלצת ועדת האיתור: עו"ד נזרי המשנה ליועמ"ש
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
וועדה רקובה בחסות נהנתנייהו
מטאטא  |  11/04/11 21:15
 
- אנו צריכים לדשן עמך האדמה ל"ת
קומפוסט  |  12/04/11 00:47
2
עוד שמאלני עם כיפה. דתי מחמד. ל"ת
הוא שייך לכנופייה  |  11/04/11 21:54
3
ברור שהוא נבחר מראש
מכרז תפור  |  11/04/11 22:05
4
מינוי ראוי של משפטן ראוי ל"ת
מקצוען ולעניין  |  11/04/11 22:33
5
מוכשר וראוי
עו"ד ת"א  |  11/04/11 23:21
6
האם גם על דעת הקהל - הציבור .
באשר ל'נזר' הועדה  |  12/04/11 00:03
7
נאמן לא מריונטה של פקידים
בני בנקר  |  12/04/11 00:25
 
- הדרך שאתה מציע כשלה לגמרי
יצחקיאן  |  12/04/11 09:13
8
בכיה לדורות ל"ת
הבוז לנזרי  |  27/04/11 19:31
9
בחירה עלובה ל"ת
אחד שיודע  |  27/04/11 20:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
יחליף את ד"ר אהוד שפירא, שפרש ערב המירוץ לראשות לאומי    לברקת אין ניסיון בתחום הביטוח ומינויו עשוי לחזק את שליטתו של תשובה בחברה
איתמר לוין
המשטרה טוענת: הגניבה בוצעה בידי ששת החשודים באמצעות גניבת פזומטים מכלי רכב צבאיים    ביהמ"ש: החקירה עשויה להתפתח לסכומים גבוהים יותר
איתמר לוין
ביהמ"ש: מדובר בהסדר טיעון מקל, אפילו מקל מאוד; נראה כי המאשימה, בהסדר הטיעון, הלכה כברת דרך משמעותית מאוד לקראת הנאשם    מחצית מהעונש - הפעלה של מאסר על תנאי
עופר וולפסון
מדובר בהזמנת המשך אותה קיבלה התעשיה האוירית מאלביט, ומיועדת עבור חיל אוויר אסיאתי    מערכת "אהוד" כבר נמצאת בשימוש חילות אוויר של 18 מדינות, בעיקר באירופה ובאסיה
איתמר לוין
דחה את בקשת לוחמי השייטת לפסול חוות דעת שהגישה כרמל אולפינים בפרשת הקישון המזוהם, ואשר הוכנה בידי רופא שלמד בישראל אך מחזיק כיום ברישיון אמריקני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il