X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
צוות חשיבה בראשות ח"כ מאיר שטרית יבחן את תנאי השכר של חברי הכנסת ועוזריהם הפרלמנטרים יו"ר ועדת הכנסת: "מציאות החיים, ריבוי ומרוץ כלי התקשורת, מחייבת התאמת תנאי העבודה" אומ"ץ ליו"ר הכנסת: "ההחלטה - פגיעה בעבודתה של ועדת גרונאו"
▪  ▪  ▪
הח"כים צפויים לקבוע: תנאינו אינם מספקים [צילום: פלאש 90]

ועדת הכנסת הקימה (יום ד', 13.4.11) מה שהוגדר על-ידה "צוות חשיבה", המונה שלושה חברי כנסת מהקואליציה ושלושה מהאופוזיציה, כדי לבדוק את תנאי השכר של חברי הכנסת ועוזריהם הפרלמנטרים. בראש הצוות יעמוד ח"כ מאיר שטרית (קדימה), ובנוסף יהיו חברים בו הח"כים אברהם מיכאלי, זאב אלקין, דניאל בן-סימון, רוברט אילטוב ועינת וילף.
יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יריב לוין, היה זה שהעלה היום לדיון בוועדה את הצעתו של שטרית להקים צוות ח"כים בנושא. "בעבר מכשיר פקס אחד, שימש כמה ח"כים", אמר לוין. "מציאות החיים, ריבוי ומרוץ כלי התקשורת, מחייבים חשיבה מחודשת, והתאמת תנאי העבודה, למציאות הנוכחית".
לוין הצר על הפרשנות המעוותת שניתנה למטרות הצוות, וקרא לח"כים לא לסגת מדעותיהם, עקב כתבות בעיתונות. עוד אמר לוין: "ביכולתי להוציא לח"כים כתב מינוי, ללא אישור הוועדה. אולם, סברתי שיהיה יותר נכון להקים את הצוות בהתייעצות ובאישור הוועדה".
חברי הכנסת אילן גילאון ואיתן כבל, שהתנגדו להקמת הצוות, תהו לפשר דחיפות הקמתו בפגרה. גילאון אמר שלא נכון להקים את הצוות בזמן שהרופאים בשביתה. כבל ביקש לדחות את הדיון לתחילת מושב הקיץ ולדון בו בכובד ראש, ולחלופין, ביקש להגדיר את הסמכויות בכתב מינוי. ח"כ רחל אדטו ביקשה מהצוות לא לדון בשכר הח"כים, ולהותיר את הנושא לוועדת גרונאו.
ח"כ דוד רותם הציע שהצוות ידון אף במחויבותם של הח"כים. בנוסף, הציע שמסקנות הצוות יובאו כהמלצות בפני ועדת גרונאו, המייעצת לוועדת הכנסת בנושאי שכר ותנאי חברי הכנסת.
בתוך כך, תנועת אומ"ץ פנתה היום במכתב אל יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין, בבקשה לפעול לסיכול הקמת הוועדה, מאחר שלדעת התנועה היא פוגעת בעבודתה של ועדת גרונאו לקביעת שכרם ותנאיהם של חברי הכנסת, הפועלת מזה שמונה שנים.
"לא יעלה על הדעת שוועדה ציבורית, שמונתה על-ידי הכנסת, שזכתה במרוצת שנות פעילותה להוקרה ופועלת מכוח החוק, תנוטרל על-ידי צוות חברי כנסת בעלי אינטרסים אישיים", נכתב. "על-פי פרסום של כלי התקשורת, גם אם ועדת גרונאו תתנגד להמלצות צוות הח"כים, תוכל ועדת הכנסת לאשרן ובכך להותיר את וועדת גרונאו ריקה מתוכן".
באומ"ץ ביקשו מיו"ר הכנסת, השוהה בחו"ל, לפעול למניעת הפגיעה במעמדה של ועדת גרונאו ולהותיר את הטיפול בקביעת תנאם של חברי הכנסת בידיה.
חלוקת כספי המימון בין "העצמאות" ל"דרך השלישית" של קהלני
סיעת העצמאות חתמה על הסכם עם מפלגת העבודה בדבר חלוקת כספי מימון מפלגות שמקציבה הכנסת. על-פי ההסכם, סיעות העבודה והעצמאות יתחלקו באופן שווה בכספי מימון המפלגות של סיעת העצמאות. לאור ההסכם, תקציב סיעת העצמאות יעמוד על כ-230 אלף שקל לחודש. עוד סוכם, כי מפלגת העבודה תישא בעצמה את חובותיה, נוכח הערכה שנכסי המפלגה זהים לחובותיה. לאור הסיכום ולצורך קבלת כספי מימון מפלגות, הסיעה ביקשה מהוועדה, לאשר את ההסכם עליו חתמה עם מפלגת הדרך השלישית, לפיו, סיעת העצמאות תייצג את המפלגה בכנסת.
ח"כ עינת וילף אמרה שמפלגת הדרך השלישית, הינה נטולת חובות ונכסים. לאחר האישור, הסיעה תקים מוסדות ומנגנון למפלגה, וכן תפעל לשנות את שמה של המפלגה ואת מטרותיה. הוועדה אישרה פה אחד, את בקשת סיעת העצמאות.

תאריך:  13/04/2011   |   עודכן:  13/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכנסת קבעה: הח"כים ידונו בקביעת שכרם
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
איזה יופי של מדינת מושחתים ל"ת
ימח שם עליבבא  |  14/04/11 00:21
2
מיליון לחודש לח"כ,וכביסה לשרה ל"ת
פרוטקשן כהלכה  |  14/04/11 06:10
3
אזרחים לא עושים חג
משה המצפוני  |  14/04/11 12:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופט לוי צפה בקלטות מחקירתו של אדם שהורשע ברצח וטען לאחר מכן לליקוי נפשי, וקבע: הוא נראה בקי בהליכי החקירה; את הטענה לליקוי נפשי העלה רק אחרי שקו ההגנה שלו קרס
אייל גרוסברד
נקלט במצלמות צועק לשופט מול הספרס "הומו מזויין". הליגה: בנושא בבדיקה
איתמר לוין
על-פי הצעתם של ח"כים מכל קצוות הקשת הפוליטית, יבדוק רשם המפלגות באמצעים ממוחשבים את רשימות המתפקדים ויפסול את הכפולים; הנתונים יושמדו לאחר חודש וחצי
עופר וולפסון
ראש הממשלה החליט להקצות 19 מיליארד שקלים להשלמת פרויקט העתקת מחנות צה"ל ממרכז הארץ דרומה    הממשלה צפויה לאשר ההחלטה ביום א'
מערכת אתר ערוץ הספורט
קשר סלטיק התייחס לשער הבכורה שלו, העתיד בסקוטלנד וגם על בניון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il