X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר שנחתכה בקרוב ל-9% טבע מגיבה לדיווח של ביוג'ן: "מכירים בכך שתוצאות המחקר נראות מבטיחות עבור המטופלים... אך הן לא יכולות להיות מושוות אלא אם כן נבחנות באותו מחקר בשיטת 'ראש בראש'" "ללקווינימוד פוטנציאל להיות טיפול אוראלי יומי בטוח, נוח ויעיל
▪  ▪  ▪
יו"ר טבע פיליפ פרוסט [צילום: יח"צ]

לאחר שספגה חבטה עצומה של קרוב ל-9% בבורסה של ניו-יורק הלילה, מגיבה טבע לראשונה לאיום המיידי מצד המתחרה ביוג'ן שהציגה היום תוצאות חיוביות של ניסוי בתרופתה לטיפול בטרשת נפוצה - טיפול שעשוי לפגוע קשות בתרופת הדגל של טבע, הקופקסון, ובפיתוח של הגרסה האוראלית החדשה - הליקווינימוד.
"אנחנו מכירים בכך שהתוצאות של המחקר נראות מבטיחות עבור המטופלים. זה חשוב להבחין שככלל מפתח, תוצאות שהושגו בניסויים קליניים במחלת הטרשת הנפוצה (MS) לא יכולים להיות מושווים, אלא אם כן התרופות נבחנות במתכונת של "ראש בראש" באותו הניסוי", נכתב בהודעת טבע הלילה למשקיעים.
החברה ממשיכה ומפרטת: "הבדלים מתודולוגיים בין המחקרים... רק מדגישות את חוסר היכולת להשוות בין שני הניסויים הקליניים הללו".
החברה ממשיכה ואומרת: "יש הרבה שיקולים בעת הבחירה של טיפול לטרשת נפוצה. בהתחשב בתוצאות מחקר קודם (אלגרו), טבע מאמינה שללקווינימוד יש את הפוטנציאל להיות טיפול אוראלי יומי בטוח, נוח ויעיל עם דרך פעולה מיוחדת שתתן מענה לצרכים שטרם ניתן להם מענה עבור חולים טרשת נפוצה".
בהמשך ההודעה טוענת טבע כי "חשוב לזכור שהמחלה עצמה (MS) משפיעה על כל אדם באופן שונה - וכי ישנה חשיבות קריטית שלחולים תהיינה מספר אפשרויות בחירה רלוונטיות של טיפולים על-מנת לבחור בטיפול המתאים ביותר לצרכיהם שנותן מענה לסימפטומים הספציפיים הרלוונטים.
"אנחנו גאים להציע לחולים את קופקסון היום, ומצפים להציג בעתיד את מוצר הלקווינימוד. מטרתה של טבע היא להפוך טיפולים רפואיים איכותיים לנגישים עבור חולים בכל רחבי העולם", מסכמת החברה.
השווקים לא התרשמו מתגובת החברה
תגובת החברה, על-אף היותה מנוסחת היטב, כלל לא הרשימה את המשקיעים. נהפוך הוא: המניה, שלאורך הערב נסחרה בירידה של 6.5%-7% בערכה, עברה לירידה חדה אף יותר של כ-8.5% ונסחרת סביב 45 דולר בלבד. נציין כי הפעם האחרונה שטבע נסחרה סביב שער 45 דולר למניה היה במאי 2009, בתחילתו של הראלי הגדול שהחל מהשפל של מארס 2009.
ביוג'ן פרסמה לפני פתיחת המסחר את דוחותיה, ממנה לומדים המשקיעים כי נתוני התרופה של ביוג'ן לטיפול אוראלי בטרשת נפוצה - BG-12 - עולים על נתוני הלקווינימוד של טבע, בעיקר בגזרת שיעור ההפחתה במספר ההתקפים השנתי ושיעור הידרדרות המחלה. מניית ביוג'ן, אגב, מזנקת ביותר מ-15%.
על-פי הערכות בשוק, רוב הנתונים המפורסמים דומים לתוצאות נתוני הלקווינימוד כאשר ההבדל הבולט הוא בנתון ה-ARR, שיעור ההפחתה במספר ההתקפים השנתי. נתון זה, שמצביע על 53% הפחתה בקרב הקבוצה שנבדקה, אינו ניתן להשוואה עם נתוני הלקווינימוד כיוון שנערך במתודולוגיית מדידה אחרת לגמרי.

תאריך:  21/04/2011   |   עודכן:  21/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טבע: "התוצאות מבטיחות - אך לא ניתן להשוות"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
טבע טובעת ל"ת
המציל ממציצים  |  22/04/11 13:41
2
45000 $ טיפול קופקסוני לשנה
urixo  |  22/04/11 19:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הסחריר של מטה שליט אינו מחזיק מים מאחר שאינו עומד בכללים המופיעים בחוק    לכל היותר יחזיק כותרות בעיתונות
מערכת אתר ערוץ הספורט
ניצחון ביתי חשוב לגורקה ושחקניו. הכתומים יתארחו אצל שמיר ובנה"ש
איציק וולף
התביעה הכללית במצרים ממשיכה את גל המעצרים של בכירי ממשל מובארק    סמאח פהמי, שר האנרגיה לשעבר של מצרים, נעצר ל-15 ימים בחשד לשחיתות ולקבלת שוחד    כפי שנחשף ב-News1 נחשד פהמי בקבלת שוחד מבכירים ישראלים תמורת מכירת גז טבעי במחירים נמוכים ממחיר השוק    מאשים את מובארק: ההסכם למכירת גז לישראל הוא באחריות מובארק עצמו - אין לי שום קשר לזה
עופר וולפסון
מנכ"ל מקורות הנוכחי יחליף את מנכ"ל מגזר התעשיה בבז"ן, חנן קלצ'וק, הפורש לאחר 30 שנות עבודה בבתי הזיקוק    כניסתו לתפקיד צפויה להתרחש במהלך חודש יולי
איציק וולף
המאבק על גלעד שליט עומד לשנות את פניו ולעבור למגרש הפוליטי    משפחת שליט מתכננת להקים את תנועת 'הכסא הריק' אשר תנסה להשיג כוח פוליטי    בראש הרשימה - גלעד שליט בעצמו    כשלב ראשון תסתמך התנועה על 100,000 החברים ב'צבא החברים של גלעד'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il