X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חוקרים יצרו מודל מתמטי שישמש לחיזוי תנועת חלקיקי הדיו מהקעקוע לאורך זמן, כדי לקבל מושג לגבי אותם עיצובים ש"יזדקנו" טוב יותר
▪  ▪  ▪
נעלם עם הזמן?

אמני הקעקוע משאירים יותר ויותר את טביעות אצבעותיהם על התרבות המערבית, אך מחקר חדש מגלה בפעם הראשונה כיצד העיצוב שלהם ילך ויידרדר ככל שהעור שלנו ילך ויזקין.
החלוצים מבין הידוענים, כמו דייוויד בקהאם, אנג'לינה ג'ולי וסמנתה קמרון עזרו להביא את אמנות הגוף לתרבות המיינסטרים, אך האם יתחרטו על הבחירות שעשו בשנים שיבואו?
חוקרים מאוניברסיטת קולג' לונדון יצרו מודל מתמטי שישמש לחיזוי תנועת חלקיקי הדיו מהקעקוע לאורך זמן, כדי לקבל מושג לגבי אותם עיצובים ש"יזדקנו" טוב יותר.
הקעקועים הפכו פופולריים יותר ויותר בעולם כולו בשנים האחרונות, ויותר משליש מבני ה-25-18 בארצות הברית מציגים לראווה לפחות קעקוע אחד.
הדוח, שפורסם בכתב העת "Mathematics Today", יאפשר לאלו ששוקלים ביצוע קעקוע לנבא למעשה כיצד העיצוב שלהם ייראה 20 שנה מאוחר יותר.
השלכות ארוכות טווח
לדברי החוקרים, המחקר יסלול את הדרך בה ניתן יהיה להעריך אם ישנן השלכות בריאותיות ארוכות טווח לקעקוע, ויספק מושג על הדרך בה תיראה הבחירה בקעקוע מסוים שנים לאחר מכן.
צבעי הדיו איתם מבוצעים הקעקועים הם למעשה תמיסה של חלקיקים מסיסים במים, כמו כספית, עופרת, קדמיום וברזל, המוזרקים מתחת לעור בעזרת מחט.
לאורך זמן, צבעים אלו מתפזרים כשהתאים המכילים אותם מתים, מתחלקים או עוזבים את הגוף. סוג העור, הגיל, הגודל, החשיפה לשמש וסוג הדיו משפיעים כולם על הדרך בה הקעקוע יתפזר עם הזמן.
באופן כללי, הפרטים הקטנים שבקעקוע נעלמים ראשונים, כשהקווים העבים יותר מושפעים פחות. למרות שקעקועים עדינים נראים טוב ביותר כשהם רק נעשים, הם נוטים לאבד את חדותם לאחר 15 שנה.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  01/05/2011   |   עודכן:  01/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מדיניות הילד למשפחה הצליחה אך הדמוגרפים הסינים אומרים שלא הכל "חלק" - האוכלוסיה מזדקנת, המשק נפגע ועשרות מיליוני בחורים יישארו רווקים
איציק וולף
ראש המטה הכללי, רב אלוף בני גנץ, שיגר איגרת לכל חיילי צה"ל לרגל יום הזכרון לשואה ולגבורה    "נתייצב כולנו, בני הדור השני, השלישי והרביעי לנספים ולשורדים, בבסיסי צה"ל ובשטחי האימונים והקרב, נצדיע בכאב ונאמר לכל השוללים והמכחישים- לעולם לא נשכח"
זוהר בלומנקרנץ
רישיון החברה נשלל לאחר שלא עמדה בתקנות    באל על שוקלים אם לפתוח אותה מחדש
איציק וולף
המשנה לראש הממשלה אמר כי יש להיערך לשינוי מדיניות במצרים ובמזרח התיכון כולו    לדבריו, פתיחת מעבר רפיח באופן קבוע תאפשר להכניס לרצועת עזה מאמני טרור ואמצעי לחימה
איציק וולף
ניצב יוחנן דנינו הועלה הבוקר לדרגת רב-ניצב ויחליף את רב-ניצב דודי כהן    קיבל את דרגותיו במשרד ראש הממשלה    מינויו של דנינו אושר על-ידי בג"ץ ועל-ידי מבקר המדינה למרות שנקבע כי היה שותף לתרבות ארגונית קלוקלת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il