X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר הביטחון אהוד ברק אמר כי ההחלטה האמריקנית להרוג את בן-לאדן בכל מחיר הייתה החלטה טובה "החיסול - הישג יוצא דופן המשדר ישירות לתוך ראשי ארגוני הטרור על רצינות העולם החופשי במאבק בטרור"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

שר הביטחון אהוד ברק אמר כי חיסול אוסמה בן-לאדן משדר לראשי ארגוני הטרור עד כמה רחוק מוכן העולם החופשי להגיע במלחמה בטרור.
"זה הישג יוצא דופן שאין לי ספק שהוא משדר ישירות לתוך ראשי ארגוני הטרור על-מנת שיבינו עד כמה רחוק מוכנים מנהיגי העולם החופשי ללכת כדי להילחם בטרור. זה לא נגמר. אנחנו לא בסוף הדרך, אולי רק בסוף ההתחלה. אל-קאעידה הוכיחו שהם מתוחכמים ונחושים ואני לא הייתי מזלזל בכוונותיהם", אמר.
שר הביטחון ציין עוד כי הקרדיט של החיסול הוא של האמריקנים בלבד וכי ישראל לא הייתה מעורבת בפעולה בכל צורה שהיא. "כאשר הייתה לנו אינפורמציה לא רק בקשר לבן-לאדן אלא בקשר לרשת אל-קאעידה אנחנו תורמים את חלקנו", ציין.
בתשובה לשאלה על דעתו ביחס להחלטה המוקדמת לחסל את בן-לאדן ולא לתפוס אותו חי אמר שר הביטחון כי מדובר בהחלטה טובה.
"הם עשו את זה טוב מאוד ובנסיבות המסוימות האלה טוב שזה נעשה כך. זו בחירה - ובחירה טובה", הדגיש.
"החלק הזה של פגיעה בראשי הטרור הוא אלמנט חשוב במאבק בטרור למרות שאני לא משלה את עצמי שהוא אחרון המנהיגים של אל-קאעידה", דברי ברק.

השר לנדאו: גינוי חמאס לחיסול מגלה את פניו של אבו מאזן

שר התשתיות הלאומיות, עוזי לנדאו, ברך על חיסול בן-לאדן ואמר כי מדובר בהישג חשוב, צעד נוסף במאבק הצדק ברוע. לנדאו הזכיר את דברי הנשיא האמריקני המנוח רונלד רייגן כשאמר לטרוריסטים: 'תוכלו לברוח, אבל לא תוכלו להסתתר. יד הצדק תשיגכם ותסגור את החשבון'.
לדבריו, בעוד ברחבי העולם החופשי מברכים על הפעולה, בוחר ארגון החמאס, איתו כרתה בימים האחרונים הרשות הפלשתינית ברית, לגנות את החיסול, להלל ולשבח את בן-לאדן ולכנותו שאהיד.
"בכך, נחשפות שוב פניו האמיתיות של אבו מאזן ומהותה של השותפות החדשה הזו, בבחינת: 'אמור לי מי חבריך, ואומר לך מי אתה'. זהו מסר שצריך להדהד ברחבי העולם החופשי. צריך לדעת עם מי יש לנו עסק", אמר לנדאו.

משטרת ישראל מגבירה האבטחה סביב מוסדות אמריקניים

ראש אגף המבצעים של המשטרה, ניצב ניסים מור, הורה לקציני האג"מ במחוזות השונים להיערך באופן מיוחד בעקבות חיסולו של אוסמה בן-לאדן על-ידי הצבא האמריקני. זאת בשל ההערכה כי קיים חשש לפעולות נקם ופגיעה באינטרסים אמריקניים גם בישראל.
ניצב מור הורה לבצע מיפוי כולל של נציגויות ומוסדות אמריקנים כולל בתי אישים, שגרירים, ומרכזים המזוהים עם הקהילה.
כמו-כן הורה להכין מענה מבצעי להתמודדות עם תרחישים של הפרות סדר, סדר ציבורי או כל מחאה באזורים המועדים. זאת, תוך מתן עדיפות לטיפול משטרתי בקריאה לאירועים.
על-פי ההוראות, כל מחוז יחבור לבעלי תפקידים וקבטי"ם בנציגויות האמריקניות השונות לתאום הפעילות ובחינת הערכת המצב. הקצינים הונחו לתדרך את השוטרים והמתנדבים להגברת הסיורים והערנות באזורים מועדים.

תאריך:  02/05/2011   |   עודכן:  03/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברק: החלטת החיסול ללא משפט - טובה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אהוד ברק תומך ב"שלטון החוקן".
מתפרת בייניש בע"ם  |  2/05/11 21:30
2
מדוע חוסל דווקא עכשיו? דבקה:
חשדנית  |  3/05/11 01:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הפולנים טוענים כי עסקה לאספקת מזל"טים ישראלים ליחידה מיוחדת של צבאם הופרה בידי אירונאוטיקס הישראלית    שווי העסקה - כ-40 מיליון שקל    המל"טים אמורים היו לפעול באפגניסטן, ואי הפעלתם במועד מסכנת חיילים ומרתיחה את דעת הקהל הפולנית    אירונאוטיקס: להד"ם
איציק וולף
נשיא ארצות הברית ערך מסיבת עיתונאים מיוחדת בעקבות חיסול אוסמה בן-לאדן ואמר כי מדובר ביום טוב לאמריקה    "ראינו רוח של פטריוטיות, אנשים גאים לחיות בארצות הברית"
עופר וולפסון
לאחר שההסתדרות הרפואית הודיעה כי לא תשוב לשולחן המו"מ במידה והממונה על השכר באוצר לא יחזור מכינויים "רוצחים" בדברים שאמר בראיון, חוזר בו לוין מהדברים    "השימוש במילה רצח אינו משקף עמדתי"    במקביל, הרופאים מחריפים העיצומים
איתמר לוין
הנשיאה המיועדת של בית המשפט העליון ספדה לנשיא בדימוס: "איש משפחה, איש של תרבות, ציוני בכל ליבו, שופט קלאסי רודף צדק ואמת, משפטן מן המעלה הראשונה"
עופר וולפסון
יקבל את התואר מהאגודה האמריקנית לכלכלה, ביחד עם שלושה זוכים נוספים    ששינסקי עמד עד לאחרונה בראש ועדה שנויה במחלוקת לבחינת מדיניות תמלוגי הגז והנפט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il