X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עימות ארוך בין פלדמן לבין דיין על התוכנית "עובדה" שעסקה בפרשת קצב א' אמרה למספר עדים שקצב הטריד אותה מינית, אך לא אמרה לאיש מהם שגם נאנסה
▪  ▪  ▪
אילנה דיין

ירון ארמוזה, בעליה של מעבדת שיניים בירושלים, התנדב במרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית בירושלים. במסגרת עבודתו המקצועית הכיר את א' ממשרד התיירות, והיא סיפרה לו שקצב הטריד אותה מינית ושאף ניסה לתקוף אותה בכוח. לדבריו במשפט קצב, א' הייתה במבוכה כאשר סיפרה לו על כך, לא נכנסה לפרטים ולכן הוא לא לחץ עליה לפרט יותר.
ארמוזה אמר, כי א' מעולם לא אמרה לו שנאנסה. לדבריו, הוא הרגיש שהיא מתביישת לספר את שעבר עליה ושהיא גם סובלת מרגשות אשם. הוא אפיין את א' כבחורה טובה אך מאוד תמימה ומאמינה לכל אדם, עד כדי כך שחוסר התמימות שלה יכול לעצבן (כדבריו).
ארמוזה סיפר גם כיצד הפכה א' מיקירתו של קצב בלשכתו במשרד התיירות, למי שהשר מתנכל אליה מאז שסירבה להיעתר לחיזוריו. "היא מאוד רצתה להתנקם, כלומר היא מאוד רצתה שזה ייצא החוצה איכשהו, אבל לא בשם שלה, שמישהו אחר ידבר על זה", אמר. בעקבות זאת, הפגיש אותה ארמוזה בשנת 2000 עם עיתונאי הארץ, אדר פרימור.
לאחר התפוצצות פרשת קצב, שוחח ארמוזה עם א' והקליט אותה, משום שלדבריו שיער שחוקרי המשטרה יגיעו אליו. בסופו של דבר, יצר ארמוזה מיוזמתו קשר עם ראש צוות החקירה, יואב סגלוביץ', באמצעות שולה קדם - קרובת משפחה של ארמוזה שהיא תת-ניצב בדימוס. ארמוזה הוא גם שיצר קשר בין א' לבין שלי יחימוביץ', לאחר ששמע את האחרונה מתראיינת בנושא א' מבית הנשיא.
ארמוזה העיד, כי רק ב-2006 - אחרי התפוצצות הפרשה - סיפרה לו א', שהאירוע עליו שוחחו בשנת 2000 היה האונס במלון שרתון פלאזה בירושלים. עוד סיפרה לו, כי קצב ניסה לאנוס אותה בדירתה אך היא הצליחה להדוף אותו. לדבריה, א' הוטרדה שמא תיחשב כשקרנית משום שלא סיפרה על האונס כבר בחקירתה הראשונה במשטרה, ולפיכך התלבטה במשך חודש-חודשיים האם לפנות שוב למשטרה.
סגן-ניצב יוסי כהן, שהיה בעבר סגן מפקד יחידת אתגר לאיתור כלי רכב גנובים, העיד על שיחה שניהל עם נ"ז שעבדה במשרד התחבורה כאשר קצב שימש כשר. נ"ז סיפרה לו, כי קצב ביצע בה מעשה מגונה, והוא עידכן את צוות החקירה בפרשה.
העיתונאית אילנה דיין העידה, כי א' ממשרד התיירות ניגשה אליה לראשונה בחנות סופר-פארם ושוחחה איתה על עבירות מין של קצב. דיין לא ידעה אז את שמה של האישה, השיחה הייתה קצרה מאוד ורק כאשר העידה במשטרה בחקירת פרשת קצב עשתה את הקישור. דיין אמרה, כי לא הייתה יכולה לעשות דבר בזמן אמת, שכן לא היו לה פרטיה של א'.
בחקירה הנגדית הגיש אביגדור פלדמן קטעים מתוכניתה של דיין "עובדה" על פרשת קצב, בהסבירו את הרלוונטיות בטענת ההגנה מן הצדק שהעלו הסניגורים לנוכח הפרסומים המרובים בתקשורת. דיין אמרה, כי כל פרטי התוכנית נבדקו שוב ושוב במשך חודשים רבים. לדבריה, היא מצאה לנכון לדון בתוכנית גם בנושאים שבית המשפט לא ידון בהם, כגון הקריירה הפוליטית של קצב.
פלדמן ציטט את דבריה של דיין, לפיה יש לקצב סיכוי נמוך לקבל כעת משפט צדק. דיין לא הכחישה שאמרה זאת, אך הסבירה שחובתו של בית המשפט "לבודד את עצמו ככל האפשר מהפרסומים ומהזירה הציבורית הגועשת". פלדמן תקף באריכות את התוכנית, ודיין השיבה שהיא גאה בה ועומדת מאחורי הדברים שנאמרו בה.
הלוביסט דרור ניסן העיד על שיחות שניהל עם א' ממשרד התיירות כאשר שימש כדובר סיעת חד"ש בכנסת. לדבריו, היא כינתה את קצב "איש קטן, עלוב, סקס מניאק, מטרידן". לדבריו, א' טענה שקצב שולח ידיים וסיפרה על ההשפלות שהיא חווה בעבודתה בלשכתו כאשר מעמדה הולך ומתדרדר. בחקירה הנגדית אישר ניסן, כי א' לא אמרה לו שנאנסה, אם כי הוא הקיש מדבריה "שקורה משהו אפל".

תאריך:  05/05/2011   |   עודכן:  05/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אילנה דיין: א' ממשרד התיירות ניגשה אלי בסופר-פארם
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
עובדה,כולם ידעו ושתקו.
אליהו חיים  |  5/05/11 14:26
2
מדוע שתקה א' דיין ה"ישרה" האם ל"ת
חיפשה עוד שקר?  |  5/05/11 15:33
3
אילנה דיין "הצדיקה" לא שקרנית
אילנה דיין הצדיקה  |  5/05/11 17:38
4
איך אדם ירוד כזה הגיע לנשיאות? ל"ת
בושה וחרפה.  |  5/05/11 22:48
 
- לשאול חברי מרכז הליכוד-וחכ"יהם
ידעו הכלמקדמת דנא  |  6/05/11 14:14
5
איזה אי צדק - אי פרסום זהות א  ל"ת
לילית  |  6/05/11 14:06
6
"הכבוד" נמצא ברחוב ולא בביה"מ
פרעוש  |  6/05/11 16:28
 
- לא מת על קצב אבל גם לא מאמין
פרצלה  |  7/05/11 02:54
 
- מאמין לשופטים ומכבד אותם.
פרעוש  |  7/05/11 11:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי גלדסטון, שליח ערוץ הספורט לברצלונה
שחקני מכבי חנכו מגרש בברצלונה. מאות מאוהדיה עדיין תקועים בארץ
עידן יוסף
ביום הזיכרון וביום העצמאות יחולו שינויים בלוחות הזמנים של התחבורה הציבורית לסוגיה
יוסי ניסן
העיתון המצרי "אל מסרי אל יום": מצרים תחל בחודש הקרוב בשיחות רשמיות בנושא הסכם יצוא הגז הטבעי לישראל ובכוונתה להעלות את המחירים
איתמר לוין
עיתונאית הארץ, אסתי אהרונוביץ: א' ממשרד התיירות אמרה שקצב שולח ידיים ולא דיברה על מעשים חמורים יותר, אבל באינטואציה כאישה ידעתי שהדברים היו חמורים יותר
איתמר לוין
עוד עדויות ממשפט קצב: הממונה על מניעת הטרדה מינית בבית הנשיא לא ביררה את תלונתה של ל'; אביה של ל' מצא בתיבת הדואר תמונה של בתו בבגד ים; חוקר אמר ש"קצב שתי מטר וחצי באדמה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il