X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בא-כוחה של א' ממשרד התיירות העיד: לא רציתי לשמוע על ההטרדה, אמרתי לה שתלך למשטרה סמנכ"ל משרד התיירות ננזף לאחר שהעביר את תלונתה של א' למנכ"ל המשרד
▪  ▪  ▪
סמנכ"ל משרד התיירות בתקופת קצב, שמואל צוראל [צילום: יח"צ]

עו"ד אלי בן-טובים העיד במשפט קצב, כי כאשר אמרה לו א' ממשרד התיירות שמשה קצב ניסה להטריד אותה מינית, "לא רציתי לשמוע. אני חשבתי שזה לא עניין שהיא צריכה לפרוס בפני ואמרתי לה שאם היא רוצה להתלונן בעניין הזה, שתלך למשטרה". לדבריו, הוא גם הבהיר לא' שמשמעות הדבר היא חשיפה ציבורית שלה.
הסניגור אביגדור פלדמן שאל מדוע בן-טובים לא רשם לעצמו בסיכום הפגישה את טענתה של א', לפיה פוטרה משום שסירבה להיענות לקצב. בן-טובים השיב, כי חש חוסר נוחות בשל היכרותו עם קצב. הוא סבר שמדובר בעניין רגיש ולכן שמר את התרשומת בכספתו במקום להעביר אותה לביעור.
סמנכ"ל משרד התיירות בתקופת קצב, שמואל צוראל, העיד אף הוא שא' סיפרה לו שקצב הטריד אותה מינית והתלוננה על השינוי הקיצוני ביחסו אליה. "אמרתי לה שמאחר שאני כן ראיתי את היחסים המאוד חיוביים בינה לבין השר, והיה לי קשה להאמין שפתאום הכל משתנה ונעשה בדיוק הפוך, אמרתי: תלכי ותדברי עם השר, תספרי לו את השיחה שניהלת אתי, תנהלי איתו", העיד צוראל.
לאחר מכן התקשר צוראל למנכ"ל המשרד, שמואל שי, וסיפר לו על השיחה עם א'. מספר שעות מאוחר יותר התקשר שי לצוראל ואמר לו: "השר ביקש למסור לך שהוא רואה בחומרה רבה את ההתערבות שלך בענייני לשכתו, לזה שאתה מעודד את עובדי לשכתו לבוא לדבר איתך". צוראל הוסיף: "הדבר האחרון שאני ציפיתי, זה למין תגובה מהסוג הזה".
יחסים לא טובים עם קצב
בחקירה הנגדית אישר צוראל, כי יחסיו עם קצב לא היו טובים, והוא ננזף מספר פעמים בידי קצב או עוזריו. לדבריו, עוזריו הקרובים של קצב ובראשם משה גורל (מי שעתיד להיות מנכ"ל בית הנשיא) היו אנשים אומללים, לא חכמים וחסרי אישיות, שהזינו אותו בחשדות ובקונספירציות.
אביבה רשף-שוץ, שהייתה מנהלת הטקסים והאירועים בלשכת הנשיא, העידה שא' מבית הנשיא סיפרה לה שקצב הטריד אותה מינית. רשף-שוץ ניגשה לקצב, אשר הכחיש את הטענה ואמר שא' היא בחורה טובה והוא מוכן להיפגש איתה. הפגישה התקיימה ב-2.6.2006, ימים אחדים לפני שקצב התלונן שא' מנסה לסחוט אותה, ובעקבותיה אמרה א' לרשף-שוץ: "הכל בסדר, גמרת את התפקיד שלך".
"היה ברור שהנשיא רוצה איתה קשר אינטימי"
אביה של ה' מבית הנשיא העיד: "היא אמרה שהיא נתקלת בעבודה גם ברמזים מילוליים וגם בשליחות ידיים שמבטאות את זה שהקשר שהנשיא מעוניין בו, הוא מעבר לעבודתה. היה ברור שהנשיא רוצה איתה קשר אינטימי". לדבריו, בתו הייתה נסערת מאוד כאשר סיפרה לו על כך.
מ"ש, שהיה הנהג של גילה קצב, סיפר שיום אחד יצאה ל' נסערת מלשכתו של קצב, סיפרה לו שהוא חיבק אותה והדגימה כיצד עשה זאת. "היא לא הייתה ל' שאני מכיר. היא הייתה מתוחה, היא הייתה נסערת, היא הייתה מפוחדת", הוסיף מ"ש. הוא לקח את ל' אל ציונה רוזנטל, הממונה על מניעת הטרדה מינית במשכן הנשיא, והיה עד לשיחה שניהלו השתיים.
מ"ש סיפר גם על תמונה בה נראת ל', הלובשת ביקיני, יושבת על כתפיו בבריכה. תמונה זו נשלחה לאחר התפוצצות הפרשה לאביה של ל'. לדבריו, התמונה צולמה ביום כיף של עובדי בית הנשיא ולאחר התפוצצות הפרשה נשלחה גם לאשתו, שהבינה את הסיטואציה. מ"ש ביקש ממנכ"ל בית הנשיא, אפרת דובדבדני, לחקור מי שלח את התמונות אך לדבריו אין הוא יודע האם בוצעה חקירה ומה העלתה.

תאריך:  05/05/2011   |   עודכן:  05/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עו"ד בן-טובים לא רשם שא' טענה להטרדה מצד קצב
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
קצב לא היה הנשיא-הוא אנסי!!! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  5/05/11 19:21
2
האתרוג שלבסוף אכל אותה
אדם מן הישוב  |  5/05/11 22:38
3
מי זה שמואל שי?
הצופה  |  6/05/11 14:42
4
מ"ש. הוא לקח את ל' אל ציונה רו
שרית.  |  29/05/11 00:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף אקרמן
באס"א ובמכבי ראשל"צ מתכוננים למשחק ה-3 בגמר אחרי 1:1 בסדרה
אלעזר לוין
השקיעה במגדל המשרדים בניו-יורק 310 מיליון דולר - תקבל בעדו רק כ-160 מיליון דולר    78% משטחי הקניון במוסקבה כבהר הושכרו    יכניס השנה 66 מיליון דולר בשכר דירה
אלעזר לוין
עלייה של 19% במכירת דירות להשקעה    הביקוש חוזר ומתרכז בת"א ובמרכז    גידול חד במכירת דירות בת"א, בפ"ת, ביבנה, ברמלה, ברחובות ובבאר שבע    ירידה במכירות בירושלים, בראשל"צ ובכפר סבא
מערכת אתר ערוץ הספורט
זיהום בדלק המטוסים קרקע אלפים, כולל את הוריו של ליאור אליהו
שירלי בר דיין
איוניר לקראת מכבי חיפה. אלברמן: גם הם וגם הפועל לא מעניינות, באים לנצח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il