התחרות היוקרתית הבינלאומית השנתית "פסטיבל ניו-יורק", העניקה (יום ו', 6.5.11) שמונה מדליות זהב ושמונה מדליות כסף לחמישה משרדי פרסום ישראלים בקטגוריות שונות.
המשרד המוביל בכמות הזכיות השנה היה שלמור אבנון עמיחי Y&R שקטף ארבע מדליות זהב ושמונה מדליות כסף. שאר משרדי הפרסום, ביניהם יהושוע TBWA ,Publicis e-dologic ,McCann Erickson וגיתם BBDO - זכו במדליית זהב כל אחד.
שלמור אבנון עמיחי Y&R זכה במדליות זהב על קמפיינים של עמותת אצו"ם נגד סחר בנשים, קמפיין "אור ירוק" - העמותה לשינוי תרבות הנהיגה בישראל וקמפיין סטלה. המשרד זכה בשמונה מדליות כסף על קמפיין של עמותת אצו"ם, קמפיין Get Tested של הוועד למלחמה באיידס, וקמפיין של "אור ירוק".
גיתם זכה במדליית זהב על קמפיין דיגיטלי לסדרת טלוויזיה לבני נוער, wrigly McCann זכה במדליית זהב על קמפיין של בורגראנץ', משרד Publicis e-dologic - על קמפיין של קוקה קולה ויהושוע TBWA - על קמפיין של טויוטה.
פסטיבל ניו-יורק מתקיים זו הפעם ה-55 בניו-יורק. בפסטיבל מוענקים פרסים בתחומי הפרסום במסגרת שלוש תחרויות בינלאומיות: תחרות פרסום ברדיו, תחרות פרסום בטלוויזיה ותחרות פרסום בקולנוע. התחרויות נחשבות ליוקרתיות ביותר בענף הפרסום העולמי ומשתתפות בהן יותר מ-60 מדינות ברחבי העולם.
אסף לניאדו, סמנכ"ל לניאדו תקשורת ויחסי ציבור, נציג "פסטיבל ניו-יורק" בישראל, מסר בתגובה: "אני מברך את כל הזוכים בתחרות הפרסום הנחשבת לתחרות הדגל של פסטיבל ניו-יורק. כמות הזכיות של משרדי הפרסום הישראלים במדליות הזהב השנה מוכיחה כי ענף הפרסום והשיווק הישראלי הינו אחד היצירתיים והחדשניים בעולם. אני מאחל לזוכים שנה עסקית משגשגת ומלאת רעיונות יצירתיים".