X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נפח המסחר של הזרים בעסקות החלף זינק ב-35% והסתכם בכ-66 מיליארד דולר הסכום משמש לרכישת פיקדונות מקומיים בנק ישראל רכש כ-1.3 מיליארד דולר, אך למרות זאת הוא נחלש ב-2.5%
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

נפח המסחר הכולל במטבע חוץ בחודש אפריל הסתכם בכ-110 מיליארד דולר, ושיקף עלייה בממוצע היומי של הנפח לרמה של כ-6.4 מיליארד דולר, בהשוואה לכ-5.3 מיליארד דולר בחודש מרס. כך מדווח בנק ישראל.
נפח המסחר בעסקות המרה (עסקות ספוט ועסקות פורוורד) הסתכם בחודש אפריל בכ-33 מיליארד דולר, בהשוואה לכ-42 מיליארד דולר במרס ולכ-45 מיליארד דולר בחודש פברואר. עם זאת, הממוצע היומי של נפח המסחר בעסקות המרה עלה באפריל בכ-2% בהשוואה לחודש מרס, ועמד על כ-1.9 מיליארד דולר. במהלך חודש אפריל רכש בנק ישראל כ-1.3 מיליארד דולר.
נפח המסחר באופציות למט"ח "מעבר לדלפק" (אופציות שלא נסחרות בבורסה) הסתכם באפריל בכ-10.5 מיליארד דולר, בהשוואה לכ-12.5 מיליארד דולר במרס. הממוצע היומי של נפח המסחר באופציות עלה בכ-10% בהשוואה למרס ועמד על כ-600 מיליון דולר. נפח המסחר בעסקות החלף הסתכם באפריל בכ-66 מיליארד דולר ושיקף עלייה של כ-35% בממוצע היומי של הנפח לרמה של כ-3.9 מיליארד דולר.
חלקם היחסי של תושבי חוץ בנפח המסחר הכולל (עסקות המרה, עסקות באופציות ועסקות החלף) עלה מעט באפריל ועמד על כ-50% בהשוואה לכ-47% במרס, שילוב של ירידה במשקלם בעסקות המרה ועלייה במשקלם בעסקות החלף. בעסקות המרה חלקם של תושבי החוץ ביחס לנפח הכולל המשיך לרדת באפריל לכ-10%, בהשוואה לכ-13% בחודש מרס וכ-17% בפברואר. בעסקות החלף, נפ המסחר של הזרים המשיך לעלות כחלק מהנפח הכולל, והגיע באפריל לכ-37%, בהשוואה לכ-29% במרס.
התנודיות בשער החליפין המשיכה לסגת
סטיית התקן של השינוי בשער החליפין - המייצגת את התנודתיות בפועל בשער החליפין - המשיכה וירדה בחודש אפריל באחוז, לרמה של כ-5.4% , רמה נמוכה בהשוואה היסטורית.
רמתה הממוצעת של סטיית התקן הגלומה במסחר באופציות על שקל/דולר "מעבר לדלפק" - המייצגת את התנודתיות הצפויה בשער החליפין, ירדה אף היא ועמדה בחודש אפריל על רמה ממוצעת של כ-9.5% בהשוואה לכ-9.7% בחודש מרס.
לשם השוואה, סטיית התקן הגלומה באופציות על מט"ח בשווקים המתעוררים ירדה אף היא בכאחוז לרמה של כ-10.3%, כאשר מנגד בשווקים המפותחים נרשמה יציבות.
במהלך חודש אפריל התחזק השקל מול הדולר בשיעור של כ-2.5%, במקביל להיחלשותו של הדולר בעולם מול רוב המטבעות: מול האירו בכ-4.1%, מול הפאונד הבריטי בכ-3.5% ובכ-1.6% מול היין היפני. מול מטבעות שותפות הסחר העיקריות של ישראל, כפי שמשוקלל בשער החליפין הנומינלי האפקטיבי, התחזק השקל בכ-0.06%.

תאריך:  09/05/2011   |   עודכן:  09/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוק המט"ח באפריל: הזרים מנצלים פערי הריביות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שר האוצר-רשלנות פושעת
יצואן  |  9/05/11 17:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הוועדה המחוזית אישרה להפקדה תוכנית להוסיף 5 קומות למגדל המגורים היוקרתי באלנבי-רוטשילד בת"א, שיגיע לגובה 180 מטר    זכויות בניה בכ-2,200 מ"ר הועברו מנחמני 25 למגדל, הנמצא בבעלות ברגרואין וקבוצת חג'ג'
עופר וולפסון
הרכישה: תמורת 42 מיליון דולר וצפויה להיחתם עד סוף הרבעון הנוכחי    אס סי סקוור מספקת פתרונות תקשורת ואבטחת שבבים, בין השאר להתקנים ניידים
איציק וולף
ראש הממשלה אמר בטקס האזכרה הממלכתי לנפגעי פעולות האיבה כי תשובת ישראל לטרור כפולה: לחימה במבקשי נפשם של אזרחי ישראל ובנייה נוספת בארץ ישראל    הזכיר את הרוגי הטרור האחרונים: בני משפחת פוגל, דניאל ויפליך ובן יוסף לבנת
עופר וולפסון
בחודש מרס האחרון מימשו המשקיעים הזרים מק"מ בהיקף של מיליארד דולר, לאחר השקעה נטו של כ-2.4 מיליארד דולר בינואר-פברואר    מימשו היקף דומה גם באג"ח ישראליות בחו"ל    הגדילו בהיקף קטן ההשקעה במניות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי ללא קשר לנוכחות קלינית של מחלת צליאק, רוב החולים נהנו מיתרונות הטיפול המוקדם בתזונה ללא גלוטן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il