X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר הם:McCann Erickson, אלדר חומסקי & ורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן IPG יו"ר המי"ל: "גם השנה תחרות ה- Effie מוכיחה שהיא התחרות המובילה בישראל בתחום השיווק
▪  ▪  ▪

הוכרזו 33 העולים לגמר בתחרות ה- Effie Awards שעורך המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום. בכל אחת מ-11 הקטגוריות (כולל ה-Effie Platinum) הוכרזו שלושה מועמדים. העולים לגמר מייצגים 29 מפרסמים ו-15 משרדי פרסום.
רשימת העולים לגמר לפי קטגוריות:
בקטגוריית מוצרי צריכה - מזון: העולים לגמר הם תנובה ושטראוס גרופ שמתמודדת עם שתי עבודות.
בקטגוריית מוצרי צריכה - לא מזון: העולים לגמר הם MSD, חוגלה קימברלי ופרוקטר & גמבל.
בקטגוריית מוצרי צריכה - לא מתכלים: העולים לגמר הם קבוצת גינדי, קבוצת סמלת ותדיראן.
בקטגוריית פיננסים, לימודים ושירותים: העולים לגמר הם בנק דיסקונט, הבנק הבינלאומי ובנק מזרחי טפחות.
בקטגוריית תקשורת, מדיה, הייטק ומחשוב: העולים לגמר הם HOT, בזק וידיעות תקשורת.
בקטגוריית עמותות, ארגונים התנדבותיים, משרדי ממשלה, מלכ"רים ורשויות ציבוריות: העולים לגמר הם הוועד למלחמה באיידס, ידידי הסיסים ותנועת קול אחד.
בקטגוריית חברות מהמגזר העסקי אשר הובילו מהלכים של אחריות חברתית: העולים לגמר הם בנק הפועלים, יוניליוור ופרטנר תקשורת.
בקטגוריית מגזרים: העולים לגמר הם איקאה, בזק ופלאפון תקשורת.
בקטגוריית קמעונאות: העולים לגמר הם הריבוע הכחול, מפעל הפיס
ופוקס.
בקטגוריית תקציבים קטנים: העולים לגמר הם "הבצפר", קבוצת חנן מור ושפ"מ (שירותי פרסום מאוחדים).
המועמדים הסופיים בקטגוריית Effie Platinum, על הישגים לאורך זמן, הם בזק (מחברת תקשורת ממשלתית למותג תקשורת חדשני ומוביל); חוגלה קימברלי (המהלך הדיגיטלי של קוטקס יאנג: בונים את עתיד המותג בעזרת דור העתיד); ותמי 4 (תמי 4 ממציאה מחדש את קטגוריית מי השתייה).
משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר הם: McCann Erickson (8 עבודות), אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey (6 עבודות), שלמור אבנון עמיחי / Y&R (4 עבודות), ראובני פרידן IPG (3 עבודות) ובאומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi (2 עבודות). אפיקים, אפאק טריו, דרורי שלומי, שמעוני פינקלשטיין ברקי DRAFTFCB, דה בריף, יהושע\TBWA, גליקמן נטלר סמסונוב, זרמון גולדמן DDB, פובליסיס ישראל וענבר מרחב שקד עם עבודה אחת כל אחד. סך הכל 15 משרדי פרסום.
פנינה שנהב, יו"ר המי"ל: "גם השנה תחרות ה-Effie מוכיחה שהיא התחרות המובילה בישראל בתחום השיווק. התחרות יצרה מהפיכה בסטנדרטים למדידה של אפקטיביות שיווקית. אני סמוכה ובטוחה שהעבודות הראויות ביותר עלו לשלב הגמר. אנחנו מברכים את כל מתמודדי ה- Effie וברכה מיוחדת לכול העולים לשלב הגמר".
תהליך הדירוג והמיון ייעשה עד אמצע יוני. ב-10 ביולי 2011 יתקיים טקס הענקת פרסי ה-Effie. חבר השופטים כולל למעלה מ-80 שופטים, ביניהם אנשי אקדמיה, נציגים של המפרסמים ושל הפרסומאים, אנשי יחסי ציבור, ייעוץ ומחקר. גם השנה תדרג קבוצת מנכ"לים נבחרת את המהלכים השיווקיים שייעלו לגמר ב-Effie Platinum. ציונם יהווה 50% מסך הציון הכולל. חבר השופטים ימנה כ-15 מנכ"לים של החברות המובילות במשק.
כמן כן, בקטגוריות האחרות סטודנטים לתואר שני במינהל עסקים, מסלול התמחות בשיווק ממס' אוניברסיטאות ומכללות, ייקחו חלק בתהליך השיפוט בשלב ב'. ציונם יהווה 10% מסך הציון הכולל. ה-Effie הוא פרס בינ"ל יוקרתי, שניגשות אליו החברות הגדולות ביותר בעולם ובמשק הישראלי. התחרות נערכת בלמעלה מ-40 מדינות. תחרות ה-Effie העולמית תשיק השנה לראשונה אינדקס בינלאומי שידרג חברות, מותגים, משרדי פרסום ורשתות פרסום בהתאם למספר הזכיות והמועמדויות שלהם בתחרויות ה- Effie. האינדקס יכלול גם את הזוכים הישראלים. כמו-כן, השנה לראשונה המועמדים הישראלים התבקשו להעביר תקצירי מהלכים גם באנגלית.

תאריך:  17/05/2011   |   עודכן:  17/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
3 העולים לגמר בתחרות ה-Effie : בזק, חוגלה ותמי 4
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הכי מגיע להוט ולמזרחי טפחות
מעיין33  |  18/05/11 08:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
דוח מבקר המדינה קובע כי ממשלת ישראל טרם אישרה את התוכנית הלאומית למניעת השמנה ולא הקצתה לה משאבים    משרד הבריאות התמהמה בהגשת התוכנית למשרד ראש הממשלה    "הפעילות שנעשתה בשטח הייתה מבוזרת ומועטה לעומת הצרכים ולא תואמה בידי גורם אחד. לפיכך לא היה בה כדי לחולל שינוי במצב ההשמנה בישראל"
אביתר בן-צדף
כתמיד, יש חשאיות גדולה על זהותם של אנשי הכוחות המיוחדים האמריקניים    השר גייטס מסר, כי בפגישתו עם צוות החיסול בשבוע שעבר הביעו אנשיו דאגה, ובעיקר חששו לביטחון בני משפחותיהם    לא הוקצתה אבטחה למשפחות המחסלים
מחלקה ראשונה
גאון יחלוק את הפרס בסך 100,000 ש"ח, יחד עם הרב פרופ' נפתלי רוטנברג    הרב ליבהבר בן ה-90, יגיע לטקס בכדי להעניק את הפרס בעצמו
איציק וולף
ועדת החקירה של משרד הפנים לבדיקת תחומי שיפוט של רשויות מוניציפאליות השלימה את התהליך לתיקוני גבול בין הרשויות השכנות משגב, עראבה וסח'נין    בהמשך לפנייה ולהסכמה בין שלוש הרשויות, חתם שר הפנים ואישר את העברת השטחים
אלה לוי-וינריב
המיזוג בין מקום 2 למקום 13 בדירוג המשרדים ייצור פירמה עם כ-200 עורכי דין - וידיח את הרצוג-פוקס-נאמן ממעמדו כמשרד הגדול בארץ    עו"ד אלי זהר יכהן כיו"ר הפירמה הממוזגת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il