X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת האוטובוסים העיקרית בגוש דן תכננה מראש לבצע אלפי נסיעות פחות מכפי שנקבע ברישיון שלה בתחנות אין לוחות זמנים ומסלולים משרד התחבורה אינו מפקח על רמת השירות
▪  ▪  ▪
[צילום: מאיר דהן]

"דוח זה מצביע על ליקויים של דן בתחום השירות לנוסע על כל מרכיביו: תכנון נסיעות, אי-איסוף נוסעים בתחנות, צפיפות בכלי הרכב, תפעול מסופי נוסעים, ספירת נוסעים, מידע לנוסע ופניות הציבור. על דן ועל משרד התחבורה לתקן את הליקויים המצוינים בדוח זה כדי להבטיח שירות ברמה נאותה לנוסעים בחברת דן". כך מסכם מבקר המדינה את הדוח שלו על השירות שנותנת חברת דן לנוסעיה.
לפי דיווחי חברת הבקרה של משרד התחבורה, רמת השירות של דן, במחצית הראשונה של שנת 2008, הייתה בתחתית הדירוג ובמגמת ירידה. גם במקרים שבהם התגלו חריגות, לא פעל משרד התחבורה באופן נחרץ על-מנת להביא לתיקון הליקויים ועל-ידי כך לשפר את השירות של החברה לנוסעים.
משרד המבקר בדק שבעה קווים שהפעילה דן במדגם של ארבעה חודשים מתוך השנים 2009-2008. מתברר, כי דן תכננה מראש 2,240 נסיעות פחות ממספרן הנדרש ברישיון הקווים וקיימה 2,811 נסיעות פחות מן המספר הנדרש ברישיון. הנהלת דן לא ביררה את הדבר ולא העבירה למשרד התחבורה דוח ביצוע נסיעות בקווי השירות שלה באותן שנים. בקווים מסוימים יש ביקוש יתר לשירות בשעות מסוימות, ואולם החברה לא השתמשה בנתוניה כדי לפתור את הבעיה.
הסכם הסובסידיה בין דן לבין הממשלה לא מגדיר במדויק על מי חלה חובה לדאוג לסככות, לשירותים ולמתקנים הדרושים להפעלת תחבורה ציבורית ברמה נאותה, ושר התחבורה לא קבע תנאים למתן רישיון למתקן תחבורתי.
ביולי 2009 בדק משרד המבקר 30 תחנות שבשימוש דן בת"א, ר"ג וגבעתיים. ב-15 מהן - דהיינו במחציתן - לא הוצג מסלול הנסיעה. בכל התחנות שנבדקו לא היה לוח זמנים מעודכן של הקווים היוצאים מהן. לפיכך, אין פלא שלא נקבעו מנגנוני ההתחשבנות בין הממשלה ובין דן בגין עמידה של החברה ברמת השירות הנדרשת ממנה.
הנהלת החברה לא דנה בתלונות הציבור. מנהל פניות הציבור של החברה לא ציין בדוח הרבעוני שלו תלונות "מוצדקות" ו"בלתי-מוצדקות". הוא לא כלל בו נתונים על מספר הפניות שטופלו ועל מספר אלה שלא טופלו ועל אותן פניות שבטיפול בהן חרגה החברה מלוח הזמנים למתן מענה לפונה, לפי הנוהל שלה.

תאריך:  17/05/2011   |   עודכן:  17/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רמת השירות של דן: נמוכה וממשיכה לרדת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
משרד התחבורה - בדיחה מהלכת
נוסע מתמיד ב"דן"  |  18/05/11 05:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
החברה רוכשת אוטובוסים במאות מיליוני שקלים בשנה מכספי המדינה - בלי מכרז, בלי נוהל מסודר ובלי תיעוד של המו"מ עם הספקים    היא גם מוותרת לספקיה על קנסות בגין תקלות ופיגורים
זיו אברג'יל
במועדון ביקשו מהקשר לקזז בשכרו: "הוא לא מבין שהמציאות השתנתה"
איתמר לוין
המבקר חושף כיצד תימרן ברק בין הכללים, על-מנת להשיג לעצמו הסדר משופר בנוגע לעסקיו הפרטיים ערב מינויו לשר הביטחון    ברק גם לא מסר את מלוא המידע הרלוונטי על פעילותו ולא העמיד את החברות שהיו בבעלותו לביקורת מבקר המדינה
איתמר לוין
חוות דעת של המבקר, שרובה נאסר לפרסום משיקולים של בטחון המדינה, קובעת שלא קוימו במלואן הנחיות היועץ המשפטי ולפיהן יש לפקח בצורה שוטפת על הנעשה בהר הבית
יפעת גדות
בקשי ממישהו אחר לנקות את ארגז החול של החתול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il