X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במעמד הגשת הדוח ליו"ר הכנסת, אמר מבקר המדינה לינדנשטראוס כי לאחר קיום ישיבת הוועדה לביקורת המדינה בימים הקרובים, יוחלט האם ראוי כי ממצאי פרשת החברות של ברק יועברו לטיפול היועץ המשפטי
▪  ▪  ▪
[צילום: יצחק הררי, הכנסת]

בהתייחסו לדוח המיוחד שהוכן לבקשת הוועדה לביקורת המדינה בעניינו של השר אהוד ברק, אמר (יום ג', 17.5.11) מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, כי לאחר קיום ישיבת הוועדה לביקורת המדינה בימים הקרובים, יוחלט האם ראוי כי הממצאים יועברו לטיפול היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, הגם שכלל הדוח מועבר לעיונו של היועץ המשפטי דרך קבע.
בדוח מבקר המדינה מספר 61ב', קובע לינדנשטראוס כי אהוד ברק לא מסר לו את מלוא המידע על פעילותו העסקית ויצר לעצמו הסדר שספק אם היה מקבל בדרכים הרגילות. הוא קובע עוד כי העברת המניות לבנותיו של ברק לא יצרה ניתוק מספיק בין ברק לבין החברות שהיו בבעלותו, ולכן עליו לפעול מיידית לניתוק שכזה.
"ככל הנראה הדוח הגדול בתולדות המדינה"
"זהו אחד הדוחות הגדולים בתולדות המדינה אם לא הגדול שבהם. אנחנו מתמידים ביעד של הכנת דוחות בזמן אמת" - אמר לינדנשטראוס, במעמד הגשת דוח הביקורת השנתי ליושב-ראש הכנסת, ראובן ריבלין.
יו"ר הכנסת הביע הערכה לעבודת מבקר המדינה וצוות משרדו, והדגיש כי "המבקר מוכיח פעם אחר פעם כי עבודת הביקורת היעילה איננה נושאת פנים לאף גורם או בעל תפקיד, יהיה אשר יהיה". הוא ציין את חשיבות דוחות המעקב של המבקר, המוצאים את ביטויים גם בדוח השנתי הנוכחי.
הדוח מקיף את כלל משרדי הממשלה ורשויותיה ועוסק בשורה ארוכה של נושאים, בהם מצוקת הדיור, פיקוח על בשר, רשות השידור, הרשות השנייה, נסיעות תלמידים לפולין, הגרלות והימורים, שיפוץ היכל הספורט יד אליהו וכאמור - חוות דעת מיוחדת על התנהלותו של השר אהוד ברק ובחינת שאלת ניגוד העניינים באשר לאחזקה ומכירה של מניותיו.
במעמד הגשת הדוח נכחה הפעם משלחת של משרד מבקר המדינה מהודו, בראשות המבקר ההודי, שהגיעו לביקור עבודה בהזמנת משרד מבקר המדינה. במשרד המבקר של הודו מועסקים מעל 60 אלף עובדים, ואוכלוסייתה מונה כמיליארד ומאתיים מיליון נפש.
"מהדוחות החמורים ביותר נגד שר בישראל"
ח"כ יואל חסון (קדימה), יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, אמר כי על היועץ המשפטי לממשלה להורות לחקור את ברק, וכן את בנותיו, בעקבות ממצאי הדוח. "מדובר באחד מהדוחות החמורים שיצאו אי פעם נגד שר בישראל. אם ברק לא ייחקר יעיד הדבר כי לא כל השרים שווים בפני החוק, ומה שאסור לשר החוץ כנראה מותר לשר הביטחון", אמר חסון.
מקורבי ברק, מסרו בתגובה לדברי חסון: "הוא ליצן פוליטי מוכר עם תעודות, שממשיך לקשקש דברי הבל שאין קשר בינם לבין המציאות והדוח. חסון עושה זאת בשליחות מפלגה שדבקותה בשלטון החוק ובטוהר מידות ציבורי מתבררת פעם אחר פעם בבתי המשפט, גם בימים אלה".

תאריך:  17/05/2011   |   עודכן:  17/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המבקר: נבחן העברת הממצאים בעניין ברק ליועמ"ש
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ליועמ"ש אין זמן לחקירת ברק
הוא עסוק בליברמן  |  17/05/11 18:35
2
אהוד ברק ייצא גם מזה ללא פגע ל"ת
נחמה טפלון  |  17/05/11 19:09
3
ברק לא יצר ניתוק מספיק ?
שלמה הלוי  |  17/05/11 19:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אייל גרוסברד
נוביצקי מול דוראנט, הגנה נגד קלעי ואתלטי אוקלהומה. מי תעלה לגמר?
איתמר לוין
ביהמ"ש קיבל את טענת ועד מחוז ת"א נגד הקריטריונים וקבע שיש לבחון מחדש את חלוקת דמי החבר בין הוועד המרכזי לוועדי המחוזות    ועד ת"א הוציא דברים מהקשרם בנוסח ששלח לתקשורת
איתמר לוין
הכנסת ומשרד המשפטים מבטיחים שבתוך שמונה חודשים יושק פורטן שירכז את כל הליך החקיקה, ימנע סחבת ויתרום לשקיפות    המצגת שנשלחה לתקשורת כוללת הערות ותיקוני ניסוח פנימיים
עופר וולפסון
המעסיקים חיפשו באופן פעיל לאייש כ-61 אלף משרות    בהשוואה לרבעון הרביעי של 2010 - לא חל שינוי משמעותי    הביקוש לאנשי מכירות נותר הרב ביותר    הביקוש לעובדי בניין גדל ב-250% לעומת הרבעון המקביל
יפעת גדות
בתחילת ינואר 1965, בעת ששיגר מברק לישראל, פרצו אנשי ביטחון סורים לדירתו של אלי כהן ולכדוהו בשעת מעשה    הוא נחקר במשך ארבעה שבועות רצופים באכזריות רבה ולבסוף נידון למוות בתלייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il