X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה הצליחה להגדיל את ההכנסות ממגזר הטלוויזיה בכבלים ב-3% למרות נטישת כ-2,000 מנויים נטו, כתוצאה מהעלאת מחירים והגדלת השימוש בשירותים בתשלומים הוסיפה 13,000 מנויים נטו לשירותי הטלפון הקווי והאינטרנט
▪  ▪  ▪
מנכ"ל הוט, הרצל עוזר [צילום: אלי דסה]

הרווח הנקי של חברת הוט גדל ב-43% והסתכם בכ-80 מיליון שקלים. זאת לעומת רווח של כ-56 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. כך עולה (18.5.11) מהדוחות שפרסמה החברה.
הכנסות החברה הסתכמו ב-822 מיליון שקלים לעומת 801 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 3%. העלייה התבצעה בכל מגזרי הפעילות של החברה, הכוללים את תחומי הטלוויזיה והתקשורת.
במגזר הטלוויזיה בכבלים, שהיה נראה כי הגיע לרוויה מסויימת, הסתכמו ההכנסות בכ-571 מיליון שקלים - גידול של כ-3% לעומת כ-555 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בהכנסות מגזר זה מוסברת בעלייה בהכנסה הממוצעת למנוי טלוויזיה בכבלים, כתוצאה מהעמקת השימוש בשירותים בתשלום, ומהעלאות מחירים שבוצעו במהלך 2010. מגמת הגידול בהכנסות ממנוי טלוויזיה שנמשכה, תורגמה ברבעון לרווח ממנוי של 214 שקלים - עלייה של 9 שקלים לעומת תקופה מקבילה אשתקד. עם זאת, הוט מדווחת כי בסוף הרבעון במצבתה כ-889 אלף מנויים - ירידה של 2,000 מנויים לעומת הרבעון הקודם. הירידה במספר המנויים, קיזזה את העלייה בהכנסה באופן חלקי.
בהכנסות מגזר שירותי התקשורת הפנים ארצית הנייחת מדווחת הוט על הכנסות של כ-251 מיליון שקלים - גידול של 2% לעומת כ-246 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. החברה מדווחת על 619 אלף קווים - גידול של 9,000 קווים מול הרבעון הקודם אשתקד. במגזר האינטרנט לחברה 756 אלף מנויים בסוף הרבעון - גידול של 4,000 מנויים לעומת הרבעון הקודם. בהוט מדווחים על המשך מגמת השדרוג למהירויות גבוהות יותר.
ישראל לדרברג, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים בהוט, ציין כי גיוס האג"ח של הוט, בהיקף של 1.5 מיליארד שקלים, יחד עם הקצאת ההון הפרטית בסכום של 83 מיליון שקלים בסוף הרבעון, הנוכחי ותזרים המזומנים בסכום של 155 מיליון שקלים, הקטינו את החוב הבנקאי של החברה ל-705 מיליון שקלים, ומאפשרים לה מסגרות אשראי פנויות, בהיקף העולה על 2 מיליארד שקלים, שיופנו להמשך הרחבת פעילויות החברה.
הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, אמר בתגובה כי "הארגון מחדש העמוק והשיפור בכל תחומי החברה החל בשירות, בטכנולוגיה, בתשתית ועד ההתייעלות בהיבטים התפעוליים, ואלו באים לידי ביטוי בפן הפיננסי - דירוג החברה וגיוס האג"ח - והם משתקפים היטב גם בתוצאות רבעון זה, ומסמנים מתווה חזק לרווחיות ולצמיחה".

תאריך:  19/05/2011   |   עודכן:  19/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבעון מצוין להוט: 43% גידול ברווח הנקי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
המתחרים מרויחים מיליארדים והם? ל"ת
שרות גרוע!!!!  |  20/05/11 08:34
2
מקומה של הוט בפח הזבל ומנהליה
לכלא  |  20/05/11 10:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
במשדרי התעמולה נקראים צעירים ממדינות ערב השכנות לצעוד מחר לעבר גבולות ישראל
איציק וולף
יו"ר מועצת יש"ע טוען כי הנשיא האמריקני מנסה לרבע את המעגל באמרו כי ימשיך לדאוג לביטחון ישראל תוך הקריאה למדינה פלשתינית בגבולות 67'
מערכת אתר ערוץ הספורט
מאמן ראשל"צ לקראת מחזור הסיום גם הרצליה יכולה לעלות לליגת העל
איתמר לוין
אובמה: קדאפי איבד את השליטה בלוב; על אסד לבחור בין קידום השינוי לבין הסתלקות    צופה שהליך השינוי הדמוקרטי במזרח התיכון יימשך שנים רבות ויידע עליות ומורדות
איציק וולף
ח"כ עתניאל שנלר (קדימה) קורא לאנשי מפלגתו המובילה את האופוזיציה לתמוך במימוש עקרונות המדיניים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו    "הראוי כי בעת פגישתו של ראש הממשלה נתניהו עם הנשיא אובמה, ידעו כולם כי בתחום מימוש היוזמה המדינית אין לראש הממשלה אופוזיציה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il