X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עובדי המדינה ברצועת עזה מקבלים החודש תוספת שכר בשיעור של 9.5 אחוזים כפיצוי על עליית האינפלציה בשנתיים וחצי האחרונות המשכורות מועברות בשקלים דרך הבנק הלאומי האיסלאמי שבשליטת חמאס
▪  ▪  ▪

ממשלת חמאס מוסיפה לבסס את שלטונה ברצועת עזה, כולל בתחום הכלכלי, ולהסכם הפיוס בין פתח לחמאס אין לפי שעה כל השלכות מעשיות. סגן שר האוצר בממשלת חמאס, איסמאעיל מחפוז, הודיע (8.5.11), כי הממשלה אישרה בישיבתה האחרונה מתן העלאות שכר בשיעור של 9.5% מהמשכורת הבסיסית כפיצוי על עליית מדד יוקר המחיה.
המשכורות של עובדי המדינה מועברות בשבוע השני של כל חודש בשלבים במשך מספר ימים בהתאם לגודל המשכורת. בתחילה מועברות המשכורות בסך של עד 1,500 ש"ח, למחרת המשכורות עד 2,000 ש"ח, יום לאחר לאחר מכן המשכורות עד 2,500 ש"ח, למחרת המשכורות עד 3,000 ש"ח, וכך הלאה.
ב-18 במאי 2011 הועברו המשכורות לקבוצת עובדי המדינה המקבלים משכורות הנעות בין 4001 ש"ח ל-5,500 ש"ח. העברת המשכורות בשלבים מאפשרת גמישות רבה יותר לממשלת חמאס בניהול משק הכסף המזומן ומבטיח נזילות קבועה.
המשכורות מועברות דרך הבנק הלאומי האיסלאמי או בנק הדואר, נוכח האיסור המוטל על המערכת הבנקאית לקיים קשרים עם חמאס. הבנק הלאומי האיסלאמי הוקם לפני כשנתיים והוא פועל על-פי חוקי ההלכה האיסלאמית ה"שריעה".
בשנה שעברה הטיל משרד האוצר האמריקני סנקציות נגד הבנק בשל הזיקה שלהם לחמאס. באחד הפורומים של חמאס צוין בימים האחרונים, כי בעקבות הפיוס בין פתח לחמאס אמורה הרשות הפלשתינית ברמאללה להכיר בבנק הלאומי האיסלאמי ולהעביר באמצעותו את המשכורות לעובדי המדינה ברצועת עזה הפועלים מטעם ממשלת חמאס.

תאריך:  21/05/2011   |   עודכן:  21/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עזה: העלאת שכר של 9.5%
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לקנא.................
גימלאי צהל-דרום  |  22/05/11 06:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
השלושה שזומנו: רם כספי, נבות תל צור ואיתן מעוז    הוטסו ביום רביעי בבוקר ושבו לישראל בערב    ההיוועצות: בנושא חקירה בינלאומית המתנהלת גם בעניינו של אותו אוליגרך
יואב יצחק
בשלב הראשון יוקם עיתון מקוון ברשת האינטרנט    היוזמה החדשה: כדי להגיע לקהילות יהודיות ברחבי העולם ולדרג מקבלי ההחלטות בארה"ב ובאירופה
עופר וולפסון
המפגינים הסוריים צברו כוח מורלי נוסף בהפגנות יום השישי היום, לאחר שהנשיא אובמה קרא לאסד להוביל רפורמות במדינה או "לפנות את הדרך"
עופר וולפסון
בפגישה האישית עם נשיא ארה"ב, הסביר ראש הממשלה כי גבולות 67' אינם לוקחים בחשבון שינויים דמוגרפיים שקרו ב-40 השנים האחרונות    "לא ניתן להגן על גבולות אלה"    אובמה ניסה לגלות אופטימיות: "רואים את ה'אביב הערבי' כהזדמנות לשלום. אפשר להגיע להסכם למרות חילוקי הדעות"
עופר וולפסון
הדירוג ירד בשלוש רמות ל-"B פלוס" מ-"BB פלוס" עם אופק דירוג שלילי    בנקאים באירופה מזהירים: דחיית החזר החוב היווני עלולה לפגוע קשות בבנקים ביבשת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il