X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר החינוך, גדעון סער: "למערכת החינוך יש תפקיד חשוב בהקניית ההרגלים ליצירת אורח-חיים בריא בקרב ילדים ובני נוער, כמו-כן אני מאמין כי בכוחם של הילדים להיות סוכני שינוי עבור החברה כולה באמצעות ההשפעה על הוריהם ועל בני המשפחה"
▪  ▪  ▪
להתחיל בגיל צעיר [צילום: פלאש 90]

שר החינוך גדעון סער הודיע (יום ב', 23.5.11) כי הנושא המרכז בשנת הלימודים הבאה, שנת תשע"ב, יהיה אורח-חיים בריא.
ליצירת אורח-חיים בריא חשיבות רבה במכלול ההיבטים: תזונה נכונה, פעילות ספורטיבית, קידום בריאות (מניעת מחלות), מניעת השמנה, שמירה על היגיינה אישית, חיזוק הדימוי העצמי, טיפוח הגוף, הקפדה על סביבה נקייה ואסתטית. הקניית ההרגלים מגיל צעיר תבטיח הפיכתם לדפוסים קבועים וליצירת אורח-חיים המקדם בריאות.
בשנים האחרונות השמנת יתר הופכת להיות תופעה בינלאומית מדאיגה. נתונים רבים המוצגים חדשות לבקרים מצביעים כולם על אותה מגמה - השמנת יתר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים (משנות השמונים חל גידול ניכר בשיעור ההשמנה בעולם). השמנת יתר מקורה בעיקר באורח-חיים לא בריא המאופיין בצריכת מוצרי מזון עתירי שומן וסוכרים ובחוסר פעילות גופנית.
לאור חשיבות הנושא לבריאות הילדים ובני הנוער וההכרה בכוחה של מערכת החינוך להוביל תהליכי שינוי, החליט שר החינוך כי הנושא המרכז בשנת הלימודים הבאה יהיה אורח-חיים בריא.
במרכז הפעילויות בשנת הלימודים תשע"ב - תוכניות לקידום תזונה נכונה ועידוד לפעילויות ספורטיביות. במסגרת זו יעסקו במערכת החינוך (בגני הילדים ובבתי הספר), בין היתר, בנושאים: תזונה מאוזנת, מגוונת ומותאמת - העדפת מזון ובחירה מושכלת בחברת השפע, העדפת שתיית מים על משקאות ממותקים, עידוד אכילת פירות וירקות, הימנעות ממאכלים עתירי שומן ועתירי סוכר, הפחתת שעות מסך ועידוד פעילות גופנית, הקשר בין תזונה ובריאות. היגיינה אישית וסביבתית: אימוץ התנהגויות אחראית לשמירה על ההיגיינה האישית, טיפוח הגוף, הנזקים של חשיפה לשמש, הקפדה על סביבה נקייה ואסתטית, בריאות הפה והשיניים, חיזוק דימוי גוף ודימוי עצמי.
שר החינוך, גדעון סער: "החשיבות היא בראש ובראשונה בדאגה לבריאות ילדינו. למערכת החינוך יש תפקיד חשוב בהקניית ההרגלים ליצירת אורח-חיים בריא בקרב ילדים ובני נוער. כמו-כן אני מאמין כי בכוחם של הילדים להיות סוכני שינוי עבור החברה כולה באמצעות ההשפעה על הוריהם ועל בני המשפחה".
שר החינוך הודיע על הקמת צוות היגוי בראשות עירית ליבנה, המפקחת על תחום הבריאות במשרד החינוך, שמטרתו לגבש תוכנית פעולה לנושא המרכז. צוות ההיגוי, בהתייעצות גורמי מקצוע וגופים העוסקים בחינוך לבריאות, ימליץ על פעולות שונות ועל אופן הטמעתן במערכת החינוך. אסתי רוסט תרכז את עבודת צוות ההיגוי במזכירות הפדגוגית. עוד הנחה שר החינוך, כי מכלול הפעילויות המתקיימות במערכת החינוך של הנושא המרכז בשנת תשע"א - השפה העברית - ימשיכו להתקיים גם בשנת תשע"ב.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  23/05/2011   |   עודכן:  23/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שנת הלימודים הבאה: בסימן אורח-חיים בריא
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מאז שנת 1956 הצטרפו לאירוויזיון מדינות רבות מרחבי אירופה    ישראל החלה להשתתף בתחרות בשנת 1973
עופר וולפסון
משרד התמ"ת יקצה לתוכנית 15 מיליון שקל השנה, כאשר הצפי הוא לשילוב של כ-750 בעלי מוגבלות בשוק התעסוקה    רק כ-45% מהמוגבלים עובדים כיום והכנסתם הממוצעת נמוכה מאוד
איתמר לוין
נותר חייב לבנק מזרחי 3.9 מיליון שקל בעקבות קריסת עסקי היהלומים בהם היה שותף עם אחיו    פרץ מועסק כיום כמאמן כדורגל ברשויות מקומיות ומשתכר 9,000 שקל בחודש
יפעת גדות
נקו מקומות מבולגנים בבית
איציק וולף
שר התחבורה והבטיחות בדרכים שיבח את הנהלת נתב"ג ואת טייסי אל על שהצליחו להנחית בשלום מטוס בואינג 777 לאחר שנתגלתה תקלה באחד מגלגליו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il