X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לפי התיקון לחוק הגנת הצרכן שאושר בוועדת הכלכלה, גודל האותיות הקטנות ביותר בפרסום לא יהיה קטן מ-30% מגודל האותיות הגדולות ביותר בנוסף, לא יפחת הגודל משני מילימטרים
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה (יום ג', 24.5.11) את בקשת משרד התמ"ת לתיקון תקנות הגנת הצרכן, שעוסק בגודל האותיות הקטנות בפרסומות. לפי ההצעה שאושרה, גודל האותיות הקטנות יהיה 30% מגודל האותיות הגדולות בפרסום, ובכל מקרה לא יהיה יותר גדול מהאותיות המהוות את תוכן המודעה ולא יפחת משני מילימטר.
מטרת התיקון היא להרחיב את האיסור בשימוש באותיות קטנות מדי, שחל כיום על חוזים אחידים ועל כל מידע אחר המיועד לצרכן, כמו זה המופיע בקטלוגים, בעלוני מידע, במודעות פרסומת בבאנרים באינטרנט וכו'.
עו"ד חנה טירי ממשרד התמ"ת הסבירה כי במשרד הבינו שהכותרות והתוכן בפרסומות באמצעי התקשורת השונים נכתבו לרוב באותיות קידוש לבנה, בעוד שהתנאים לקבלת ההטבות בפרסומת נכתבים באותיות קטנות מאוד. לכן ביקש המשרד לקבוע גודל מינימלי לאותן התניות, שמופיעות באותיות הקטנות.
ארגון אמון הציבור: כמות תלונות חריגה
יגאל אכטנברג מארגון אמון הציבור בירך על ההצעה ואמר כי כמות התלונות שמגיעות לארגון בנושא היא חריגה.
ראש תחום הרגולציה העסקית בחברת דואר ישראל, אילן שפירא, ביקש כי החוק לא ייכנס לתוקפו תוך 90 יום כפי שהוצע, מאחר שלטענתו לחברה יש מלאי של עלונים בשווי של 6 מיליון שקל שיירד כך לטמיון. הממונה על הגנת הצרכן והסחר ההוגן במשרד התמ"ת, תמר פינקוס, הציעה לשפירא ולחברות האחרות לשלוח את העלונים למחזור. הוועדה החליטה שלא להענות באופן מלא לבקשתו של שפירא, אך קבעה כי התיקון ייכנס לתוקפו החל מה-1 בינואר 2012.

תאריך:  24/05/2011   |   עודכן:  24/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אילן שפירא /  "
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החל מ-2012: האותיות הקטנות בפרסומות תוגדלנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
קורא לנדות את מנהיגי אירן מכל פורום בינלאומי מכובד בשל הכחשת השואה    תוקף את אלו המגנים את ישראל המגנה על עצמה, אך שותקים לנוכח איומי ההשמדה מצד טהרן
עידן יוסף
במפלגת האופוזיציה הגדולה לא ממש מפרגנים    "ישראל נותבה לאחת מנקודות השפל המדיניות הקשות בתולדותיה"    שנלר: "זו היא שעתה של קדימה להעדיף את האינטרסים הלאומיים על פני האינטרסים הפוליטיים"
זיו אברג'יל
משקיע אמריקני מעוניין ברכישת בית"ר, נפגש עם היו"ר וסייר בטדי ובבית וגן
מערכת אתר ערוץ הספורט
החשד להטיית המשחקים נותר בצל. לוזון עם צמד, צרפתי ואקסברד כבשו ללנדאו
איציק וולף
רוב מוחץ בציבור הישראלי סבור כי ראש הממשלה נהג נכון כשהתעמת עם נשיא ארצות הברית סביב שאלת המדינה הפלשתינית בגבולות 67'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il