אורי אלמן ימונה כמנכ"ל ושותף בחברת רותם TRI מחקרים אסטרטגיים. אלמן - לשעבר מנכ"ל וממקימי חברת המחקר Effect-TV ולפני כן כיהן כמנהל השיווק של סאני, יבואנית
סמסונג - מצטרף לחברה כמנכ"ל וכשותף.
רותם TRI מחקרים אסטרטגיים הוקמה לפני כמעט שלוש שנים בשיתוף פעולה בין ד"ר אריה רותם וחברת הייעוץ TACK אסטרטגיות צמיחה. החברה מספקת מענה מקצועי ואינטגרטיבי למחקרי שוק ולתחומי האסטרטגיה העסקית, השיווקית והניהולית. החברה מתמחה במחקרי שוק איכותיים וכמותיים, תוך שימוש במודלים ייחודיים וחדשניים. לחברה לקוחות במגוון קטגוריות דוגמת פיננסים, מוצרי צריכה, תקשורת וטלוויזיה, מזון והסקטור הציבורי.