ההכנסות ברבעון הראשון של 2011 באלון החזקות ברבוע הכחול הסתכמו בכ-3.7 מיליארד שקלים - עלייה של כ-102% בהשוואה להכנסות של כ-1.83 מיליארד שקלים ברבעון המקביל ב-2010. כך עולה (יום ד', 25.5.11) מפרסום דוחותיה הכספיים של החברה. עם זאת, עיקר הגידול בהכנסות נבע מהכללת תוצאות דור אלון. הכנסות דור אלון ברבעון הראשון, כולל היטלים ממשלתיים גדלו ב-702.3 מיליון שקלים והסתכמו בכ-1.95 מיליארד שקלים.
הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-37.7 מיליון שקלים - גידול קל של 1.6% בהשוואה לרווח נקי של כ-37.1 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות מגזר הסופרמרקטים הסתכמו ברבעון בכ-1.63 מיליארד שקלים לעומת כ-1.68 מיליארד שקלים ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של 3.2%. הירידה בהכנסות נבעה מקיטון במכירות סניפים זהים בהיקף של 2.1%, הנובע בעיקר מעיתוי חג הפסח שחל מוקדם השנה ונכנס לתוצאות הרבעון הראשון ולא כבדרך כלל - לתוצאות הרבעון השני. כמו-כן, נובעת הירידה מסגירת חמישה סניפים מתחילת הרבעון הראשון של 2010, שהיו בעלי פדיון משמעותי. ירידה זו קוזזה בחלקה מפתיחת 11 סניפים מתחילת הרבעון הראשון של 2010. בניטרול השפעת חג הפסח עלו מכירות הסניפים הזהים ב-2.5%.
הכנסות מגזר הלא מזון רשמו קיטון של כ-14.3% ל-116.1 מיליון שקלים ברבעון הנוכחי, שנבע גם הוא בעיקר מעיתוי חג הפסח.
מנגד, הכנסות מתחמי התדלוק והמסחר של החברה הסתכמו ברבעון בכ-1.25 מיליארד שקלים - גידול של 26.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול נבע מעלייה בהיקף המכירות במתחמי התדלוק, עלייה במכירות חנויות הנוחות וכן מעליית מחירי הדלקים.
גם ממגזר הנדל"ן נרשם גידול בהכנסות, בעיקר בהכנסות שכר דירה, בשיעור כולל של כ-16.7% ל-6.3 מיליון שקלים. הגידול נבע בעיקר מגידול בשטחים המושכרים.
מעבר לרווח תפעולי בעדן טבע מרקט החברה מסרה כי כחלק מהתוכנית האסטרטגית שלה, היא נמצאת בשלבי פיתוח והקמה של 30 חנויות חדשות בשטח כולל של כ-27 אלף מ"ר במהלך השנתיים הקרובות. כ-25 חנויות מתוכן יוקמו בפורמט השכונתי "מגה בעיר", ובדעת החברה לשמור על נתח מכירות של 50% בפורמט זה.
עוד עולה מדוחות החברה כי עדן טבע מרקט מציגה לראשונה ממועד הקמתה, רווח תפעולי ברבעון. בכוונת החברה להאיץ את קצב פתיחת מתחמי עדן במגה כך שעד סוף שנת 2012, תמנה הרשת כ-30 סניפים - מחציתם עצמאיים ומחציתם משולבים בתוך סניפי מגה בול.