X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ארה"ב ביקשה להסגיר את יצחק שוחט, חרדי תושב קראון הייטס, המואשם בתקיפת נער אפרו-אמריקני ללא התגרות מצידו שוחט נמלט לקנדה שלושה שבועות אחרי התקיפה ומשם הגיע ארצה
▪  ▪  ▪
שכונת קראון הייטס [צילום: פלאש 90]

המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה הגישה (א', 29.5.11) לבית המשפט המחוזי בירושלים עתירה להכרזתו של יצחק שוחט, המואשם בביצוע עבירות שינאה, כבר-הסגרה לארה"ב וכן בקשה למעצרו עד להחלטה בעתירה. שוחט, בן 28, נעצר היום בידי משטרת ישראל.
מן הבקשה עולה, כי שוחט משתייך לתושביה החרדים (רובם חסידים) של שכונת קראון הייטס בניו-יורק, והוא פעיל בארגון "שמירה" - מעין משמר אזרחי שאינו מוכר בידי משטרת ניו-יורק, ואשר לטענתו פועל למניעת התקפות על יהודים. זאת, על-רקע ארבעה עשורים של מתחים בין הרוב האפרו-אמריקני בשכונה (80,000 איש) לבין המיעוט היהודי (20,000).
על-פי בקשת ההסגרה, במאי 2008 הוגש כתב אישום בו נטען, כי באפריל 2008 את שוחט את אנדרו צ'רלס, נער ממוצא אפרו-אמריקני, וניסה לתקוף גם את חברו, קווין אווינז, אף הוא ממוצא אפרו-אמריקני.
על-פי חומר הראיות, שוחט הגיע במכונית שעצרה בסמוך לקורבן. הוא יצא מהמכונית, ניגש לקורבן, וללא התגרות היכה אותו מספר פעמים באמצעות אלה מעץ. לאחר מכן, נכנס שוחט למכונית ועזב את המקום. הקורבן הובא לבית החולים כשהוא סובל מחבלות ונפיחות בגב ובזרוע.
שוחט מבוקש בארה"ב בגין עבירות של תקיפה מדרגה שניה כעבירת שינאה, תקיפה מדרגה שנייה, ניסיון לתקיפה מדרגה שנייה כעבירת שינאה וניסיון לתקיפה מדרגה שנייה כעבירת שינאה וניסיון לתקיפה מדרגה שנייה. בתי המשפט בארה"ב מתייחסים בחומרה מיוחדת לעבירות שינאה, והעונשים על עבירות אלו מסתכמים בשנות מאסר מרובות.
שוחט נמלט מארה"ב שלושה שבועות לאחר שעל-פי החשד ביצע את העבירות המיוחסות לו - תחילה לקנדה ומשם הגיע ארצה. הדיון בהארכת מעצרו יתקיים מחר בבית המשפט המחוזי בירושלים.

תאריך:  29/05/2011   |   עודכן:  29/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפרקליטות: להסגיר לארה"ב חשוד בפשעי שנאה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מה על פשעי שנאה נגד מתנחלים?
נחום שחף  |  29/05/11 19:27
2
כל האמת
פראגר  |  31/05/11 17:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה את התיקון לחוק לקליטת חיילים משוחררים שלפיו נוספת ירושלים לאזורים המוגדרים כמועדפים ללימודים אקדמיים עבור חיילים משוחררים    "ההצעה אינה מעדיפה את ירושלים אך דואגת שלא תופלה לרעה"
איתמר לוין
דחה טענה מקדמית לפיה אין להאשים אישה בסחיטה באיומים, כאשר האיום בא לידי ביטוי בכך שתתאבד    קובע: התאבדות מהווה "פגיעה שלא כדין" ולכן איום לבצע אותה הוא סחיטה
איתמר לוין
שני נוסעים טענו שהושפלו בבידוק ונגרם נזק למטענם    ביהמ"ש קובע: החברה פעלה בהתאם לנהלים הביטחוניים; לא הוכח שנגרם נזק כלשהו למטען
עידן יוסף
נחתם ההסכם על רפורמת "עוז לתמורה"    יגדל שכר המורים ב-51% ושבוע העבודה יוארך מ-24 ל-40 שעות    בשנה הבאה היא תיושם ב-50 בתי ספר    נתניהו: מפנה רב-עוצמה"
איתמר לוין
היו"ר כרמל-שאמה: יש כאן חור ענק מסוכן ואסטרטגי במאמץ הבלימה לתוכנית הגרעין האירנית    לדיון זומנו נציגי משרדי רה"מ, החוץ והביטחון, וכן נציגי החברה לישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il