X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכנסות דלק ישראל ברבעון הראשון של 2011 גדלו לכ-1.45 מיליארד שקל - בעיקר כתוצאה מעליית מחירי הדלקים וגידול במכירות הקמעונאיות עיקר הירידה ברווח הנקי - מרווח הון חד-פעמי שנרשם ברבעון המקביל
▪  ▪  ▪
אבי בן אסאייג, מנכ"ל דלק ישראל [צילום: קובי פלר]

חברת דלק ישראל רשמה רווח נקי של כ-14 מיליון שקלים ברבעון הראשון של שנת 2011, לעומת רווח של כ-34 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד - ירידה של 58%. כך עולה (יום ב', 30.5.11) מפרסום דוחותיה הרבעוניים של החברה.
הירידה ברווח מקורה בעיקר בהפרש הנובע מרווח ההון ממכירת חברת שמנים בסיסיים חיפה אותה ביצעה דלק ישראל ברבעון הראשון של שנת 2010. בנטרול המכירה, הסתכם הרווח הנקי ברבעון הראשון אשתקד בכ-19 מיליון שקלים, ולעומת הרווח של כ-14 מיליון שקלים ברבעון השנה, מדובר על ירידה של 26% בלבד.
ה-EBITDA של דלק ישראל ברבעון הראשון הסתכם בכ-71 מיליון שקלים לעומת כ-90 מיליון שקלים ברבעון המקביל (כולל הרווח ממכירת שמנים בסיסיים חיפה) - ירידה של כ-21.1%. בניטרול רווח ההון מהמכירה, נותר ה-EBITDA ללא שינוי.
המכירות נטו ברבעון הראשון גדלו בכ-24% והסתכמו בכ-1.45 מיליארד שקלים לעומת כ-1.17 מיליארד שקלים ברבעון הראשון בשנת 2010. המכירות נטו במגזר מתחמי התדלוק ומסחר ברבעון הראשון לשנת 2011 הסתכמו בכ-780 מיליון שקלים - עלייה של כ-16.8% לעומת הרבעון המקביל. במגזר השיווק הישיר הסתכמו המכירות בכ-663 מיליון שקלים - גידול של כ-35%.
העלייה במכירות נטו המוסברת בעיקר בשל העלייה במחירים הממוצעים של הדלקים בתקופת הדוח לעומת הרבעון המקביל אשתקד ומגידול ריאלי כמותי במכירות מגזר השיווק הישיר, גידול במכירות רשת חנויות הנוחות "מנטה", וכן גידול כתוצאה מאיחוד לראשונה של תוצאות פעילות שיווק הדלקים במגזר השיווק הישיר, הכלולה בתוצאות הרבעון הראשון השנה ולא נכללה ברבעון המקביל אשתקד.
מתמקדת באסטרטגיה הקמעונאית
החברה מסרה כי במהלך הרבעון הראשון ולאחריו היא ממוקדת בהמשך פיתוח האסטרטגיה הקמעונאית שלה, ועד למועד הדוח היא השלימה הקמה של כארבעה מתחמים חדשים, 10 חנויות נוחות חדשות ושלוש חנויות "מנטה מרקט" חדשות או מוסבות. כמו-כן, החברה נמצאת בשלבי בנייה של שישה מתחמי תדלוק חדשים ו-12 חנויות נוחות חדשות.
סך המכירות ברשת חנויות הנוחות של דלק ישראל בתקופת הדוח הסתכמו בכ-59 מיליון שקלים - עלייה של כ-25% לעומת הרבעון המקביל. הגידול במכירות חנויות הנוחות מוסבר הן מגידול במספר החנויות, אשר עומד נכון להיום על 173 חנויות לעומת 150 בתקופה המקבילה אשתקד, והן בשל גידול במכירות חנויות זהות, אשר הסתכם בכ-6% לעומת אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון הראשון לשנת 2011 בחנוית הנוחות הסתכם בכ-18 מיליון שקלים לעומת כ-15 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. כמו-כן, מחזור מכירות חנויות הנוחות המופעלות על-ידי זכיינים הסתכם ברבעון הראשון בכ-4 מיליון שקלים, בהשוואה לכ-3 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.

תאריך:  30/05/2011   |   עודכן:  30/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דלק ישראל: גידול של 24% במכירות; הרווח הנקי ירד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פשכצקי
הירוקים טוענים כי בעלי הפועל ת"א חייב להעביר כ-20% ממכירת דה סילבה
עידן יוסף
המכרז - בהיקף של 250 מיליון שקל    כולל הקמת תשתית למסילת ברזל באורך של חמישה קילומטרים מנשר ועד קיבוץ יגור וכן גשרים ומחלפים על כביש 75
מערכת אתר ערוץ הספורט
הסרבי יתמודד מול המנצח בין פדרר למונפיס. הספרדי גבר על ליוביצ'יץ'
יפעת גדות
השתלת הכליה בוצעה חודש לאחר השתלת הכבד מאותו תורם    מצבם של האב בן ה-44 ובתו בת ה-19 טוב    האב והבת פלשתינים
עופר וולפסון
הממונה על השכר באוצר, אילן לוין, אמר כי לדעת האוצר, הצעדים בהם נוקטים הרופאים, ביניהם ההשבתה המתוכננת ליולי, כבר אינם מידתיים    ציין כי יש להם גיבוי מלא מראש הממשלה: "נתניהו אמר: יתנו - יקבלו, לא יתנו - לא יקבלו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il