X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחקר חדש מגלה כי מאפיינים אישיותיים מסויימים תורמים ליכולת שיפוט טובה יותר המאפשרת לדעת אם מישהו אחר חושב ששווה להפגש איתכם שוב
▪  ▪  ▪
ירצה או לא ירצה? [צילום: פלאש 90]

חלק ממה שקובע את מידת הצלחתכם בעולם הדייטים היא השאלה אם יש לכם תחושה נכונה לגבי מידת האטרקטיביות שלכם בעיני אחרים.
מחקר חדש שפורסם בכתב העת "Psychological Science", העיתון שמוציא לאור האיגוד למדעי הפסיכולוגיה, מראה כי מאפיינים אישיותיים מסויימים תורמים ליכולת שיפוט טובה יותר המאפשרת לדעת אם מישהו אחר חושב ששווה להפגש איתכם שוב.
המחקר הוא אחד מסדרת מחקרים בנושא ספיד-דייטינג שנעשה בברלין לפני כחמש שנים. רוב המחקרים הקודמים בתחום התבססו על תרחישים תאורתיים, בהם אנשים נשאלו על-ידי המראיין שאלות בסגנון "אלו אנשים היית רוצה להכיר?" וכו'.
הבעיה בסוג כזה של מחקרים היא שמה שאנשים אומרים שהם אוהבים - כנות, הומור וכו' - קשור מעט מאד למה שהם באמת אוהבים ומחפשים, כמו לדוגמה חום.
לכן, החוקרים רצו לבחון שאלה נוספת: האם יש משהו באישיות שמעניק לאנשים מסויימים יכולת טובה יותר לנבא אם אחרים ירצו להיפגש איתם? במסגרת הניסוי, 17 קבוצות כללו 190 גברים ו-192 נשים שפגשו את בני המין השני במסגרת ספיד-דייטינג, אך הפעם, כשפסיכולוגים אוספים מידע רב עליהם.
הפסיכולוגים אספו, בין היתר, מידע אישי על כל אחד מהמשתתפים וגם שאלו אותם לאחר המפגש בן שלוש הדקות: "האם הייתם רוצים לראות את האדם עימו שוחחתם שוב? הם נשאלו גם אם סברו שהאדם עימו שוחחו ירצה לפגוש אותם שוב.
בסך-הכל, המשתתפים לא הצליחו לנחש כמה מבני המין השני איתם שוחחו רצו לפגוש בהם שוב. לחלק מהם לא היה מושג כלל. אחרים הצליחו לנחש טוב יותר. ההצלחה הייתה קשורה למאפיינים מסויימים הקשורים בצורה סטראוטיפית למינים: גברים עם אוריינטציה "חסרת הבחנה" יותר הצליחו טוב יותר לנחש אם האישה תרצה לפגוש בהם שוב, ונשים עם מבנה אישיות רגוע יותר הצליחו טוב יותר לנחש אם הגבר ירצה להפגש עימן שוב.
החוקרים סבורים כי גברים עם נטייה למין מזדמן מתנהגים בצורה מאד סטראוטיפית, ועובדה זו היא שמעוררת התנהגות טיפוסית יותר אצל האישה עימה הם משוחחים, ולכן הם גם מצליחים לדייק יותר בניבוי מידת העניין שלה בהם. נשים נעימות מצד שני, נותנות לגברים שעימם הן משוחחות תחושת נוחות גדולה יותר ורצון לפלרטט דווקא ולכן יכולות לשפוט טוב יותר אם יגלו בהן עניין שוב.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  30/05/2011   |   עודכן:  30/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם האישיות משפיעה על האטרקטיביות שלכם?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יו"ר ועדת הפנים טוען כי החוק שאושר לקריאה ראשונה ימנע ממנכ"לי עיריות באריאל ובבאקה אל-גרבייה לרוץ לראשות העירייה    מנכ"ל עירייה יחויב בתקופת צינון של שנתיים לפני התמודדותו לראשות העירייה
איציק וולף
על-פי התוכנית תתקבל ההחלטה על פינוי המוני על-ידי הממשלה או במקרים קיצוניים על-ידי מפקד בכיר בשטח    הפינוי יבוצע על-ידי צה"ל או משטרת ישראל    המפונים יקבלו תקציב בסך 150 שקלים לאדם להשלמת ביגוד    הרשויות ידאגו להשלמת צרכי המפונים
מירב ארד
מאזן ההגירה בעיר ממשיך להיות שלילי    בעיר יש 253 דירות על כל 1,000 תושבים    2,090 דירות חדשות החלו להיבנות ב-2010 - נתון דומה ל-2009
יפעת גדות
פרופ' מרק גלזרמן, מנהל ביה"ח לנשים: "פרופ' יריב יוגב הוא רופא מוכשר בצורה יוצאת דופן, פורץ דרך בתחום המיילדות, ששמו הולך לפניו. צפינו לו עתיד מזהיר בתחום ו...העתיד כבר כאן"
עופר וולפסון
הרווח הסתכם בכ-241 מיליון שקלים - המשקף לבנק תשואה של 14.5% על ההון העצמי    ההכנסות מעמלות גדלו ב-5.8%    היקף המשכנתאות לציבור גדל ב-19%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il