X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת אישרה צו המסמיך את איגוד ערים כנרת לבצע אכיפה עירונית כמו כל רשות מקומית לטענת האיגוד, רוב חופי הכנרת אינם בתשלום והתשלום המפוקח מגיע עד 55 שקלים ליום
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

ועדת הפנים והגנת הסביבה אישרה (ד', 1.6.11) צו המאפשר לאיגוד ערים כינרת לבצע אכיפה עירונית ככל רשות מקומית אחרת. משייכנס הצו לתוקפו, יוכל האיגוד גם לפעול נגד חנייה בלתי-חוקית.
ח"כ אמנון כהן, יו"ר הוועדה, וח"כ דב חנין ניצלו את הדיון על-מנת לשמוע מנציגי האיגוד על פעילותם להנגשת חופי הכינרת לכלל הציבור בישראל. לשאלות יו"ר הוועדה, סיפרו נציגי האיגוד כי גופים הפולשים לחופים באופן בלתי-חוקי מפונים וכי האיגוד תופס חזקה באותם מקומות.
ככלל, רוב החופים מוסדרים ומפוקחים, חלקם על-ידי האיגוד וחלקם על-ידי גופים אחרים המפוקחים על-ידי האיגוד. ברוב החופים, הכניסה אינה בתשלום ורק על חניה נגבה תשלום מפוקח בשיעור של 5.70 שקלים לשעה וחניה יומית בשיעור של 55 שקלים. כמו-כן לרשות הנופשים עומד שירות הסעיות שתדירותו פעם בשעתיים. עוד ציינו כי שביל סובב כינרת הולך ונסלל.
נציגי האיגוד סיפרו עוד כי הם פועלים לפרסום מידע לציבור אודות הכינרת ואפשרויות הנופש שלידו. לאחרונה פורסם מדריך לחופי הכינרת ובעוד כחודשיים יושק באינטרנט פורטן הכינרת.
בסיכום הדיון, אמר ח"כ אמנון כהן כי הוועדה מחזקת את ידי האיגוד בהגדלת נגישות הכינרת לציבור. הוא ציין כי מחיר החנייה היומי - 55 שקלים - עדיין גבוה מידי וכי יש מקום לפנות לשר הפנים על-מנת להקטין סכום זה. כמו-כן ביקש מן האיגוד כי יעלו את תדירות ההסעות סביב הכינרת לתדירות של אחת לשעה לפחות.
תאריך:  01/06/2011   |   עודכן:  01/06/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
3,600 זכאים שרכשו מניות באגודה שנוסדה לפני עשרות שנים להפעלת רשת צרכניות לא באו עד היום לדרוש את כספם    מפרק האגודה: "עד כה קיבל כל חבר כ-60 אלף שקל"
עידן יוסף
"הדור הבא 24/7" - מגה ריאליטי חדש בהנחיית טל ברמן ואביעד קיסוס‬‬ תחל בסוף יוני    ישודר 24 שעות ביממה באינטרנט
עופר וולפסון
יו"ר איגוד התעשיה הקיבוצית טוען כי תיקון 16 לחוק ניירות ערך מפקיע את השליטה במפעלים מידי חברי הקיבוצים    "מאפשר לקבוצה קטנה מקרב בעלי המניות לשנות מהיסוד הסכמים ארוכי טווח"
עופר וולפסון
השופט מיכאל שפיצר סירב להוציא צווי מניעה שישיבו הרופאים לעבודה ותהה: "זו בדיוק השביתה הקלאסית לניהול מו"מ. איך אני יכול למנוע לגמרי את זכות השביתה?"    הרופאים הסכימו להקל בעיצומים אותם תכננו לשבועיים הקרובים
איציק וולף
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בטקס האזכרה הממלכתי לחללי מלחמת ששת הימים כי מדינת ישראל לא תחזור שוב למצב שבו עיר הבירה שלה פצועה ושסועה    נשיא המדינה אמר כי שחרור ירושלים בידי הצנחנים היה שעה שעם ישראל לא ידע כמותה באלפיים השנים האחרונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il