X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המועד האחרון לרכישת המתחם ב-565 מיליון שקל היה ערב החג אם לא יוארך, חייבים היזמים להודיע היום אם ירכשו את המתחם או לא יורוקום הצטרפה כדי לחזק את המבנה הפיננסי יבנו 3 מגדלי משרדים חשש לעודף משרדים
▪  ▪  ▪
שאול אלוביץ'. הצטרף [צילום: יח"צ]

חברות פאנגאיה נדל"ן ואלקטרה נדל"ן אמורות להודיע (ה', 9.6.11) האם ינצלו אופציה שקיבלו, לרכוש את מתחם תנובה בתל אביב ב-565 מיליון שקל.
כדי לחזק את המבנה הפיננסי של הפרויקט, סוכם בימים האחרונים שחברת יורוקום נדל"ן, בשליטת שאול אלוביץ, תצטרף אליו. התוכנית היא לבנות שלושה מגדלי משרדים, עם אפשרות שאחד מהם יוסב למגורים.
שלשום, ערב חג השבועות, היה המועד האחרון לניצול האופציה לרכישת המתחם. הקונים-בכח היו אמורים להודיע שלשום לתנובה אם ינצלו או לא ינצלו את האופציה . במהלך היום צפויה הודעה רשמית.
הסכם האופציה נחתם ב-4 באפריל, והיה בתוקף עד 12 במאי. לאחר מכן הוארך עד 26 במאי, ושוב הוארך עד 7 ביוני. יתכן שהקונים-בכח קיבלו בערב החג ארכה קצרה נוספת, אך עד להבוקר לא נמסרה הודעה בעניין זה.
הבקשות להארכת האופציה נובעות מהצורך לבחוק ביסודיות את הכדאיות הכלכלית של הפרויקט היקר, ולהתגבר על כמה אי-הסכמות עם תנובה. סיבה נוספת הייתה המו"מ החשאי שהיזמים ניהלו בשבועות האחרונים עם שאול אלוביץ, על הצטרפות יורוקום לעסקה.

חשש מפני עודף משרדים בתל אביב

החשש העיקרי של היזמים הוא, שיהיה עודף משרדים בתל אביב. החשש התגבר לאחר שקבוצת קנית של עזריאלי זכתה לפני שבועיים במכרז של מינהל מקרקעי ישראל, ורכשה מגרש בדרום הקריה לבניית שני מגדלי משרדים, בשטח ברוטו כולל של כ 120,000 מ"ר.
מתחם תנובה מיועד לבניית שלושה מגדלי משרדים, 124,000 מ"ר. במלים אחרות, תוך זמן קצר עשוי הצע המשרדים, במרחק של כמה מאות מטרים אחד מהשני, לגדול ב-250,000 מ"ר – כפול משטחים של מגדלי עזריאלי.
זאת ועוד –גם חברת נצבא מתכננת לבנות מגדל משרדים על מגרש אגד, הצמוד למגרש תנובה. קרדן ומגדל בונות בימים אלו קומות משרדים נוספות מעל הבנין הקיים, הצמוד למגרש תנובה מצדו השני.
תוכנית נוספת היא לבנות מגדל משרדים על המגרש, בו עומד כיום בניין אולמי רסיטל. לטווח רחוק יותר, יש תוכניות לבניית מגדל משרדים גם על מגרש ידיעות אחרונות, הסמוך למגרשים שצוינו.

תאריך:  09/06/2011   |   עודכן:  09/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פאנגאיה, אלקטרה ויורוקום עשויות לממש היום אופצית תנובה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כך עולה מנתוני יאט"א    בחודש שעבר הודיעה החברה כי רווחיה זינקו בכ-52% למיליארד וחצי דולר
איציק וולף
משפטנים בכירים העבירו למשרד הביטחון עצומה שבה הם מביעים את חוות דעתם המקצועית שעל פיה פיטורי מפקד גל"צ נעשו שלא על-פי דין ושלא על-פי אמות המידה הציבוריות הנדרשות    "אובדן עצמאות מפקד גל"צ שהוא גם העורך הראשי שלה, כלפי שר הביטחון, משמעו אובדן עצמאות התחנה כולה"
אבי בר-אלי
בחברת החשמל סברו כי שותפות תמר מנצלת את כשל השוק שנוצר בעקבות מיצויה הקרב של מכסת הגז המצרי (והיעדרותו), כדי להכתיב מחיר גז שרירותי
אבי בר-אלי
שר התחבורה צפוי להכריז בימים הקרובים על תוכנית בטיחות ברכבת ישראל: בין השאר יוקשחו התנאים לגיוס כוח אדם; התוכנית אינה צפויה לכלול שינויים מבניים
עידן יוסף
ג'יסר א-שורור הסורית התרוקנה מיושביה והפכה לעיר רפאים    פליטים רבים נמלטו לטורקיה    רוסיה ממשיכה לאיים בווטו במועצת הביטחון    מספר ההרוגים מתקרב ל-1,500
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il