X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מסך מפוצל
המסך יפוצל במקרה של אזעקה
פיקוד העורף והרשות השנייה ישתפו פעולה בהפעלת מערכת חירום חדשה שתפרוץ לשידורי הטלוויזיה והרדיו במקרה של אזעקת טילים

פיקוד העורף והרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ישתפו פעולה בהפעלת מערכת חירום חדשה, אשר תתריע בזמן אמיתי במקרה של מתקפת טילים על ישראל או אירוע חבלני.
המערכת החדשה קרויה מפ"ל - מערכת פריצה לשידורי הטלוויזיה והרדיו - והיא תחל לפעול באופן מלא החל ב-1 ביולי 2011, כאשר כמה ימים קודם, ב-22.6.11, יתקיים תרגול של המערכת והיא תופעל בערוצים 2 ו-10 ובכל תחנות הרדיו באופן ניסיוני בשעות 11:00 ו-19:00.
מטרת המערכת היא לספק לאזרחים התראה ממוקדת וסלקטיבית אם האזור בו הם שוהים מאוים במתקפת טילים, כך ששאר תושבי המדינה יוכלו להמשיך לפעול ולתפקד כסדרם. במלחמת המפרץ למשל הייתה הארץ כולה אזור אחד, כך שלא ניתן היה להפריד בין אזורים בסכנה לכאלו שלא. לעומת זאת, כיום הארץ מחולקת לאזורי התראה ובעתיד אף תחולק ליותר אזורים, כך שפיקוד העורף יכול להתריע באופן ממוקד ויעיל יותר.
נמצא כי בעתות חירום וסכנה, הציבור שואב מידע מאמצעי התקשורת המסורתיים המרכזיים (בעיקר ערוצים 2 ו-10), וצורך יותר טלוויזיה ורדיו מאשר אמצעי התקשורת החדשניים.
מפת הארץ בשליש מסך
המערכת תפרוץ למרקעי הטלוויזיה בזמן שתושמע אזעקה כך שבשליש המרקע הימני תוצג מפת ישראל המחולקת לאזורים, כאשר רק האזורים הנמצאים בסכנה יהיו מסומנים בצבע אדום על גבי המפה. בנוסף, יקריא קריין את שמות האזורים שעל תושביהם להיכנס למרחב מוגן.
מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, אמר כי שיתוף הפעולה המוצלח עם פיקוד העורף איפשר הפעלת מערכת זו אשר תשפר את אמצעי ההתרעה בשעת חירום באמצעות ערוצי הטלוויזיה המרכזיים ותחנות הרדיו. לדבריו, בכך תבוא לידי ביטוי חשיבותם ומרכזיותם של ערוצים אלו עבור הציבור הישראלי ואף ינוצל מעמדם כ"מדורת השבט".

תאריך:  20/06/2011   |   עודכן:  20/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, התייחס לדבריו של ראש המוסד לשעבר ביחס לתקיפה באירן    "אני לא חושב שיש מקום להביע דעה אם תקיפה באירן היא המעשה הנדרש כעת, או אופציות אחרות"    העריך כי הרמטכ"ל החדש, ראש המוסד החדש וראש השב"כ החדש לא יהססו להביע דעתם לקברניטים
זיו יצחקי
אל הגמר הגיעו הפיינליסטים שההפקה סחבה על הגב, והציגה אותם כבעלי ביוגרפיה קשה ועשוקה    יניב רוחן על תקן יוסי בובליל זכה באהדת הקהל, והקרב בין גב לאירית הוכרע מתוך חוסר ברירה    מסתבר שגם קסם וכריזמה לא היו נחוצים למנצחת
יפעת גדות
בניגוד למגמת הגידול שנצפתה עד שנת 2004 במידת מעורבותם של קטינים עולים בהתנהגות עבריינית, החל משנת 2005 חלה ירידה משמעותית בשיעורי הפשיעה בקרב קבוצה זו, מ-22.4% בשנת 2005 ל-13.2% בשנת 2010    אולם גם שיעור זה כמעט כפול משיעורם בקרב אוכלוסיית הקטינים בישראל
יפעת גדות
בעקבות הצהרת מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA), בנוגע להנחיות חדשות ביחס למסנני קרינה, האגודה למלחמה בסרטן מצפה שההנחיות החדשות ייושמו גם בארץ, כדי להגביר את ההגנה על הציבור המשתמש במוצרים אלה
סוכנויות הידיעות
במכירה פומבית בלוס אנג'לס נמכר גם הכובע השחור של צ'רלי צ'פלין תמורת 135 אלף דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il