החברה לניהול קניונים שבבעלות קבוצת דנקנר וחברת הפניקס שביטחה אותה יפצו ב-140,000 שקל את רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס, בעקבות תקלה שהשביתה למשך 19 יום המיזוג בקניון חיפה שבבעלות דנקנר נכסים. סכום זה מהווה פחות מ-20% מסכום התביעה של הולמס פלייס. כך קבעה (12.6.11) שופטת בית משפט השלום בחיפה, תמר נאות-פרי.
התקלה התרחשה באוגוסט 2008 והשביתה את מערכת המיזוג בקניון כולו. הולמס פלייס טענה, כי עקב כך הקפיאו מאות מנויים את חברותם במועדון, אחרים נמנעו מלחדש אותה או לרכוש מינוי, והיא ספגה הוצאות נוספות בשל העברת חלק מהמנויים למועדון אחר ותשלום לעובדיה שנותרו כמעט בטלים ממעש. דנקנר וחברת הניהול טענו, כי על-פי חוזה השכירות, הן אינן נושאות באחריות לתקלה כזו.
נאות-פרי אומרת, כי לא ידוע מה גרם לתקלה הקשה במערכת המיזוג, אך הנתבעות לא הצליחו לסתור את ההנחה שמדובר ב
רשלנות שלהן. לאור זאת היא מסיקה, "שהתרחשות התקלה נבעה מרשלנות, שהמערכת לא הייתה מתוחזקת באופן סביר, שלא בוצעו בדיקות תקופתיות שסביר להניח שהיו מונעות את קריסת המערכת ויש אף לייחס רשלנות בשל העובדה שלקח פרק זמן כה ממושך לתקן את התקלה, בשל העדר חלופה או מערכת גיבוי וכו'".
עם זאת קובעת נאות-פרי, כי האחריות החוזית לפצות את הולמס פלייס מוטלת רק על חברת הניהול ולא על דנקנר נכסים, בעלת הקניון. היא מנתחת בהרחבה את עילות הנזק הנטענות של הולמס פלייס ואומרת, כי רבות מהן - במיוחד אלו שנוגעות להקפאת המינויים ולאי-מכירת מינויים חדשים - הוכחו חלקית בלבד, אם בכלל. הפיצוי העיקרי יינתן למועדון כהחזר חלק מדמי הניהול והארנונה ששילם לתקופת התקלה.