X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כתב אישום חמור הוגש נגד עידו סמואל הנאשם כי ניסה להדיח את יוסי שובל, הנאשם יחד איתו בפרשת ביברוקר בקבלת כספים ממשקיעים תוך הצגת מצג שווא ובהעברתם לחשבונות ביברוקר ולחשבונותיהם שלהם, ואיים עליו בניסיון להביא אותו לשנות את עדותו בבית המשפט אישום נוסף נגד סמואל בגין תקיפת אריה מוסקונה על-רקע חוב כספי
▪  ▪  ▪
עידו סמואל

כתב אישום בגין הדחה בעדות, איומים, תקיפה, והיזק בזדון הוגש (יום ד', 21.6.11) לבית משפט השלום בתל אביב נגד עידו סמואל, אחד מנאשמי פרשת ביברוקר.
השופט ציון קפאח הורה להאריך את מעצרו של סמואל עד להחלטה אחרת. דיון נוסף יתקיים ב-26 ביוני.
סמואל מואשם כי ניסה להדיח את יוסי שובל, הנאשם יחד איתו בפרשת ביברוקר בקבלת כספים ממשקיעים תוך הצגת מצג שווא ובהעברתם לחשבונות ביברוקר ולחשבונותיהם שלהם, ואיים עליו בניסיון להביא אותו לשנות את עדותו בבית המשפט.
כתב האישום מצייןם כי ב-19 ביוני 2010, בחצר בית המשפט בתל אביב, ניסה סמואל להדיח את שובל ואמר לו כי יש לו יומיים לקחת את התיק עליו או שהוא יהרוג אותו. באותו יום, בשעות הצהריים איים עליו שוב.
ב-26 ביוני אמר סמואל לשובל:
"תיקח את עסקת הטיעון אני הולך לקבל חמש שש שנים, זו תליינית השופטת הזו, אם אתה חושב שאתה הולך לקבל פחות אז אתה חולם...יש דברים שאתה לא יודע על ביברוקר, חכה חכה..".
בתגובה השיב שובל לסמואל: "אז תפגע בי אם אתה חושב שאתה יכול לפגוע בי". על כך ענה סמואל: "אני אזיין אותך, כל דבר בעיתו, שנהיה בפנים יהיה יותר קל".
עוד נכתב בכתב האישום כי
מספר ימים לאחר ה- 13.7.10 , בבית המעצר, איים סמואל על שובל פעם נוספת באומרו, לעצורים אחרים, ותוך שהוא מצביע על שובל: "זה הבחור שאמרתי לכם שפתח על ההוא..." ובהמשך אמר : "צריך לקבל אחד בתחת...צריך לקבל דקירה...צריך לחורר אותו..". בהמשך איים הנאשם על המתלונן באומרו: "אתה בן אדם מת לא חשוב אם בפנים או בחוץ.." או דברים בעלי משמעות דומה.
"במעשיו המתוארים לעיל, איים הנאשם על המתלונן על חייו ועל גופו כדי להפחידו ושלא כדין וכן ניסה להניע את המתלונן שיחזור בו מעדותו בהליך שיפוטי", לשון כתב האישום.
באישום שני שנכלל בכתב האישום נטען כי
סמואל תקף ואיים על-רקע סכסוך כספי, על אריה מוסקונה, בכך שאמר לו : "מניאק, זבל, מזדיין בתחת אם לא השותף הפראייר שלי הייתי מזיין אותך בתחת חכה חכה אני אשלח אותך לבית חולים איכילוב" או דברים שמשמעותם דומה.
בהמשך, תקף את מוסקונה בכך שבעט בו ברגלו הימנית וניסה להכותו עם קסדה שהייתה בידו ושבר בידו פלסטיק בדלת הרכב שעימו הגיע מוסקונה אל המקום.
"במעשיו המתוארים לעיל תקף הנאשם את המתלונן, איים עליו כדי להפחידו ושלא כדין וכן וגרם נזק במזיד לרכב", לשון כתב האישום.

תאריך:  22/06/2011   |   עודכן:  22/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריה מוסקונה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אחד מנאשמי ביברוקר ניסה להדיח את חברו לשנות עדותו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
דוח רשמי שנערך בבריטניה מתריע מפני נזקים חמורים שנגרמו לארבעת האריות בכיכר המפורסמת ומזהיר מפני סכנת התמוטטות אם ימשיכו המבקרים לטפס על גבם של פסלי האריות
איציק וולף
יו"ר הוועדה הקרואה בלוד דורש לפעול ללא פיקוח והציב בפני משרד הפנים אולטימטום: או שתבטלו את התקן של החשב המלווה או שאתפטר מתפקידי    "המשך הפעלתו של חשב מלווה יוצר מצב של מנהיגות דואלית - מצב שאליו איני מתרגל ואיני משלים איתו"
הילה רז
אחרי ספירת מרבית הקולות, מסתמן מהפך בלשכת עורכי הדין: ברזילי זכה ב-55% מהקולות    "אהיה ראש לשכה של כולם. לפנינו אתגרים מורכבים. בכדי שנוכל להם, יש לבנות מחנה מאוחד אל מול המשימות שלפנינו"
איתמר לוין
קובע שהתחייבותה של העירייה להעניק לחברה את ההנחה בגין משרדיה בעיר, הייתה בלתי חוקית משום שלא אושרה כנדרש בידי העירייה עצמה ולא קיבלה את אישורם של שרי האוצר והפנים
איתמר לוין
ביהמ"ש קובע: אקו"ם לא הייתה רשאית להתפשר עם וואלה וקוקה-קולה, לאחר שאלו השתמשו ביצירות של מאיר אריאל ויוצרים זרים באתר My Music שהיווה פרסומת של קוקה-קולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il