X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר שטרם נמצא פתרון למצוקת התקנים, האחיות מתכוונות להוציא מחר את המיטות הנוספות מכל מחלקה שלא אוישו בה בפועל מלוא התקנים בהתאם להסכם התקינה יו"ר הסתדרות האחיות: "המערכת יודעת למצוא פתרון לתיירות מרפא אבל לא לתקני אחיות"
▪  ▪  ▪
אילנה כהן, יו"ר הסתדרות האחיות [צילום: אתר הכנסת]

יו"ר הסתדרות האחיות, אילנה כהן, הודיעה (יום ב', 27.6.11) לכל ראשי ועדי האחיות בבתי החולים כי החל ממחר תחריף ההסתדרות את צעדי המחאה במחלקות הפנימיות בבתי החולים.
ועדי האחיות יפחיתו מאות מיטות נוספות מכל מחלקה אשר לא אוישו בה בפועל מלוא תקני האחיות בהתאם להסכם התקינה. האחיות מסרו כי יעבדו מכאן ואילך לפי תקן המיטות ברישיון בית החולים. הסתדרות האחיות מאיימת כי במחלקה בה הנהלת בית החולים לא תאפשר להפחית את המיטות יעברו האחיות לעבודה במצב חירום.
החרפת המאבק באה המשך לצעדים בהם החלה הסתדרות האחיות לפני כשבוע. כזכור, הורתה ההסתדרות לוועדי העובדים של האחיות להפחית שתי מיטות מכל מחלקה פנימית בכל בית חולים, לאחר שלדבריה משרדי האוצר, הבריאות ומנהלי בתי החולים אינם מקיימים את ההסכם עם האחיות, מתחילת השנה, לפיו יוקצו 190 תקני אחיות למחלקות הפנימיות בבתי החולים, לצורך השגחה טובה יותר על החולים המונשמים, כפי שנדרש על-פי נהלי משרד הבריאות בעצמו.
למרות צעדים המחאה שננקטו עד כה, טרם אוישו התקנים ומשרדי האוצר והבריאות, וכן מנהלי בתי החולים, מגלגלים את האחריות האחד לפתחו של האחר.
יו"ר הסתדרות האחיות, אילנה כהן, מסרה בתגובה כי מערכת הבריאות גוזלת את התקנים בתקני האחיות במקום לנתב אותם לצרכים של החולים. "משרדי האוצר והבריאות ובתי החולים מתירים ועושים שימוש בוטה בתקנים אשר יועדו לצורך איוש תקני האחיות במחלקות הפנימיות ומסיטים אותם למימון פעילויות אחרות. גזילת תקני האחיות הביאו את המחלקות למחסור מסוכן של עשרות אחיות ביחס לסטנדרט ולהסכמים כך שהצוות הסיעודי אינו יכול לתת את הטיפול המתחייב".
כהן אף שלחה עקיצה מרומזת למערכת הבריאות והוסיפה כי "כמו שכל הגורמים המוסמכים יודעים למצוא פתרונות לתיירות המרפא ולקיצור התורים - היה עליהם, בראש ובראשונה, למצוא פתרון ולאייש מיידית את תקני האחיות במחלקות הפנימיות".

תאריך:  27/06/2011   |   עודכן:  27/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אילנה כהן  אילנה כהן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ב-2004 התבקש בג"ץ לקבוע האם על המדינה להעניק שירותי בריאות מלאים לילדים שמעמדם בישראל טרם נקבע    ההחלטה ניתנה רק עתה (יוני 2011) בפסק דינה של השופטת פרוקצ'יה - כמה שנים לאחר שנפטרה הילדה החולה שהייתה בין העותרים
איציק וולף
בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג הוציא צו מעצר נגד שליט לוב, נגד בנו, סייף אל איסלאם קדאפי, ונגד ראש המודיעין הלובי, עבדאללה אל-סאנוסי
שירלי בר דיין
בקבוצה ביטלו את הטענות שהקשר הפך לשחקן חופשי בסיום העונה הזו
עופר וולפסון
הריבית לחודש יולי תישאר אפוא ברמה של 3.25%    בבנק ישראל נימקו את ההחלטה בירידה בציפיות האינפלציה, שנכנסו בחודש האחרון לתוך גבול היעד    בבנק חוששים מהתמתנות הצמיחה במהלך הרבעון השני
עופר וולפסון
שרי האוצר והתמ"ת חתמו על כתב המינוי של הוועדה, בראשה יעמוד מנכ"ל משרד התמ"ת    תגיש מסקנותיה בתוך ארבעה חודשים    במקביל ממשיך לפעול בתמ"ת צוות לפעולה מיידית לפתרון עליית המחירים במשק החלב שיגיש מסקנות בתוך כשבועיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il