X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אורי יוגב, יו"ר ועדת האיתור של דירקטוריון הרכבת: "כישוריו וניסיונו הרחב, ובפרט יכולתו המוכחת בניהול מערכות מורכבות ושונות, יתרמו רבות לעמידה מוצלחת באתגרים הרבים בפניהם ניצבת חברת הרכבת"
▪  ▪  ▪
בעז צפריר

דירקטוריון הרכבת אימץ (יום ג', 28.6.11) את החלטת ועדת האיתור של הדירקטוריון והכריז על בחירת בעז צפריר לתפקיד המנכ"ל הבא של רכבת ישראל.
צפריר, בן 54, נשוי ואב לשלושה, שימש עד כה כיושב-ראש וכמנכ"ל חברת PETROTEC AG, מקבוצת החברה לישראל. החברה עוסקת בסחר ובייצור בתחום האנרגיה בעלת מחזור מכירות של כ-200 מילון אירו ורשומה למסחר בבורסת פרנקפורט, גרמניה. לפני כן שימש צפריר כמנכ"ל זוגלובק וכסמנכ"ל הכספים ומנכ"ל שמן תעשיות. צפריר בעל ניסיון עשיר בניהול מסגרות מורכבות של עובדים ומנהלים בהיקפים גדולים. במסגרת עבודתו פעל לביצוע שינויים מבניים, העברת חברות לשיטות ניהול מתקדמות, הקמת מפעלים וכניסה לתחומי פעילות חדשים.
צפריר בעל תואר BA בכלכלה ומדע המדינה מאוניברסיטת תל אביב.
הבחירה במנכ"ל החדש נעשתה בתום הליך שנמשך כשלושה חודשים. במסגרתו פנו לוועדת האיתור המיוחדת, שקמה בהתאם להחלטת דירקטוריון החברה, כ-30 מועמדים. בנוסף פנתה הוועדה למספר דומה של מנהלים בכירים מהשורה הראשונה במשק, כאשר לשלב הסופי הגיעו עשרה מועמדים בעלי ניסיון ניהולי רב. את עבודת הוועדה ליוו באופן צמוד רשות החברות וחברת "עמדה", המומחית בגיוס כוח אדם בכיר.
אורי יוגב, יו"ר ועדת האיתור של דירקטוריון רכבת ישראל, אמר היום: "ברצוני לברך את בעז צפריר עם היבחרו לתפקיד מנכ"ל רכבת ישראל. אני בטוח כי כישוריו וניסיונו הרחב, ובפרט יכולתו המוכחת בניהול מערכות מורכבות, יתרמו רבות לעמידה מוצלחת באתגרים הרבים בפניהם ניצבת חברת הרכבת. המשך התהליכים החשובים, שהוביל מנכ"ל הרכבת היוצא, חקי הראל, הכרחיים על-מנת להפוך את רכבת ישראל לחברה בטוחה, שירותית, יעילה ואהודה, כראוי לחברה בצמיחה שעתידה להיות לחברה המשמעותית ביותר בתחום הובלת הנוסעים והמטענים בארץ. אני רוצה להודות באופן אישי לחברי ועדת האיתור, ולכל הגורמים שהיו מעורבים בהליך הבחירה, אשר פעלו במקצועיות ובדיסקרטיות לאורך כל הדרך".
מינויו של צפריר יובא בהקדם לאישור שרי האוצר והתחבורה.
ועד העובדים מברך
גילה אדרעי, יו"ר הוועד הארצי של עובדי רכבת ישראל, מברכת את בועז צפריר על מינויו לתפקיד מנכ"ל רכבת ישראל החדש, ומאחלת לו הצלחה רבה, בשמה ובשם כל עובדי הרכבת.
לדברי אדרעי: "בפני המנכ"ל החדש ניצבים אתגרים גדולים, ועובדי הרכבת מייחלים להצלחתו. אנו מקווים, שהמנכ"ל החדש, יחד עם העובדים, יוביל את השיפור בבטיחות ובשירות, וידע לשמור על רכבת ישראל כרכבת לאומית לטובת כלל אזרחי ישראל."

תאריך:  28/06/2011   |   עודכן:  28/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המנכ"ל הבא של רכבת ישראל: בעז צפריר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
עצה קטנה למנכ"ל הנכנס
חיים ו.  |  28/06/11 16:27
2
בהצלחה לבועז - אחלה מנכ"ל ל"ת
ilin1971  |  29/06/11 08:11
 
- בועז בהצלחה
מוטי א.  |  29/06/11 18:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
לדברי ראש מנהל חינוך וחברה במרכז השלטון המקומי, לעיריות אין תקציבים עודפים למימון מגוון השירותים החדשים הנדרשים כתוצאה מהרפורמה    שר החינוך סער בתגובה: "הנחיתי את ראש אגף התקציבים להגיע להערכה מוסכמת בדבר העלות לשלטון המקומי"
עופר וולפסון
בחרה בחברת נוטרישה, מהמובילות בעולם בתחום, כשותפתה למהלך    שוק תחליפי החלב בישראל מגלגל כחצי מיליארד שקל בשנה במונחי מחיר לצרכן
איתמר לוין
עיקרי הטיעון בערעורו של הנשיא לשעבר על הרשעתו באונס של א' ממשרד התיירות, שבים ומעלים את האפשרות של יחסים בהסכמה    ההגנה טוענת נגד השפיטה בתקשורת וטוענת לזיהום המשפט בראיות חיצוניות
מירב ארד
פרסם טיוטת חוזר הקובעת כי ההכנסות מתיירות רפואית יוגבלו ל-5% ממחזור הפעילות    החוזר נותן עדיפות ראשונה לטיפול בתושבי ישראל והתגמול לצוות הרפואי יהיה על-פי סוג הפעילות ולא על-פי סוג המטופל - תושב ישראל או תייר
מירב ארד
באר שבע נבחרה לפרויקט לילה לבן: ב-14.7 לילה של אירועים, מופעים, מוזיקה, אמנות, תיאטרון ואטרקציות עד אור הבוקר בעיר העתיקה שתואר באופן מיוחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il