X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"אמריקה ישראל רמת אביב" תבעה דמי תיווך בגין רכישת פנטהאוז בתוכנית ל' לא רק שלא הפסידה בתביעה, אלא שתשלם גם הוצאות לנתבע עסקה ב-3.12 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
[הדמיית אילוסטרציה: יח"צ]

בית משפט השלום בתל אביב דחה תביעה לדמי תיווך בסך 56,000 שקל, שהגישה חברת התיווך "אמריקה-ישראל רמת אביב החדשה השקעות" נגד קונה, בקשר לרכישת מיני-פנטהאוז בתוכנית ל' בתל אביב. המתווכים שהפסידו גם חויבו לשלם לנתבע, רפי זיתוני, שיוצג בידי עו"ד יורם מושקט, 7,500 שקל הוצאות. ביהמ"ש קבע שלא הוכח שחברת התיווך הייתה "הגורם היעיל" לרכישת הדירה, כפי שקובע החוק.
רפי זיתוני רכש לפני מספר שנים מדרור נועמה מיני-פנטהאוז ברחוב אשכול 118, ב-3.12 מיליון שקל. אמריקה-ישראל שמעה באקראי, לפני כשנתיים, על העסקה. היא טענה, שהיא זו שהציגה את הדירה בפני זיתוני, ודרשה ממנו 56,000 שקל. זיתוני דחה את הדרישה, וטען שרכש את הדירה באמצעות מתווך אחר.
אמריקה-ישראל הגישה אשתקד תביעה נגד זיתוני לבית משפט השלום בת"א. במהלך הדיון התברר, כי המתווך שמואל פרי מאמריקה-ישראל הציע לזיתוני, באוקטובר 2007, לקנות דירה ברחוב שאגאל, והחתים אותו על "טופס הסכמה". השנים נסעו לדירה, שלא נראתה לזיתוני. בתגובה, הציע פרי לזיתוני את הדירה באשכול 118, אך לא החתים אותו על טופס. זיתוני ביקר בדירה, וציין שכמה דברים בה אינם נראים לו.
לאחר מכן - כפי שפסק לבסוף בית המשפט - נותק הקשר העסקי בעניין דירה זו בין הקונה-בכוח למתווך. מאוחר יותר אכן קנה זיתוני את הדירה, אך לא באמצעות אמריקה-ישראל. בבית המשפט אמר זיתוני, כי סבר תחילה שהדירה מוצעת להשכרה ולא לקנייה. עוד התברר, כי לאמריקה-ישראל לא הייתה בלעדיות למכירת הדירה. עדותו של זיתוני נתמכה בעדות מוכר הדירה, דרור נועמה.
השופט סובל ציין בפסק דינו, כי "ניכרו אותות האמת בעדותו של זיתוני". מצד שני, המתווך פרי שינה את גרסתו. התביעה נדחתה, ואמריקה-ישראל אך חויבה לשלם הוצאות 7,500 שקל.

תאריך:  30/06/2011   |   עודכן:  30/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
לאחר יומיים של החרפת העיצומים על-ידי האחיות, הורה סגן שר הבריאות למנכ"ל משרדו להסדיר את מצב התקנים במחלקות הפנימיות מול מנהלי בתי החולים והבטיח לכך גיבוי תקציבי
עופר וולפסון
איחוד כוחות נדיר בין גורמים באופוזיציה לקואליציה: השרה לימור לבנת, העומדת בראש ועדת השרים לקידום מעמד האישה, מצטרפת לראש האופוזיציה לבני, ומביעה התנגדות להצעה להעלות את גיל הפרישה לנשים ל-67    "הנפגעות העיקריות יהיו נשים שמועסקות במקצועות שוחקים"
מירב ארד
פרופ' דינה פורת מונתה לתפקיד ההיסטוריונית הראשית של יד ושם
אלעזר לוין
וילה בכוכב יאיר נמכרה ב-3.2 מיליון שקל    צפון ת"א - 3 חדרים ב-2.6 מיליון שקל    דירה בקטמון - 2.55 מיליון שקל    קוטג' בחיפה - 2.2 מיליון   וילה בבאר שבע - 1.8 מיליון    וילה בפרדס חנה - 1.66 מיליון    כפר סבא: 3 חדרים במיליון שקל    קוטג' בדימונה בפחות ממיליון שקל
עופר וולפסון
ביום א' הקרוב תעלה להחלטת ממשלה הצעה בנושא הרפורמה באנרגיות מתחדשות, לאחר שפערים מול האוצר עיכבו את הנושא במשך חודשים    לנדאו: "ההצעה שתעלה כעת - צעד בכיוון הנכון, אך נותרו נושאים מהותיים שנעמוד על הכלתם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il