X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גידול של 8.5% בהכנסות של 500 החברות המובילות במשק בשנת 2010 לכ-885 מיליארד שקלים טבע מובילה עם הכנסות של מעל 60 מיליארד שקלים
▪  ▪  ▪
שלמה ינאי. מנכ''ל טבע [צילום: יח"צ]

קבוצת BdiCoface מפרסמת זו השנה השביעית ברציפות את דירוג 500 החברות המובילות בישראל במשק הישראלי, זאת במסגרת BdiCode 2011.
מניתוח הנתונים עולה כי סך ההכנסות של 500 החברות הגדולות במשק עומד על 885 מיליארד שקלים לעומת 816 מיליארד שקלים בשנה שעברה, גידול של 8.5%. הכנסות 500 החברות הגדולות במשק מהוות 65% מסך הפדיון של הסקטור העסקי (לא כולל סקטור היהלומים).
על-פי ניתוח BdiCoface עולה כי 56.4% מ-500 החברות המובילות הן חברות פרטיות, 40% מהן נסחרות בבורסה ורק 3.6% מהן ממשלתיות. עוד עולה כי מתוך 500 החברות המובילות 43% מהן שייכות לקטגוריית התעשיה, 24% מהן למסחר, 14% מהן לקטגוריית שירותים, 5% בנייה ו-14% אחרים.
טבע - ממשיכה להוביל
החברה המובילה ללא עוררין היא חברת טבע המדורגת במקום הראשון זו השנה השביעית, כשאחריה מדורגת חברת דלק פטרוליום שמשתפרת מהמקום ה-7 עם מחזור הכנסות של מעל 32 מיליארד שקלים. את המקומות 6-3 תופסות בהתאמה חברת החשמל, בנק הפועלים, כימיקלים לישראל ובנק לאומי. את המקום ה-7 תופסת חברת בזק, שמשתפרת מהמקום ה-13 ואחריה התעשיה האוירית שמשתפרת מהמקום ה-10. בז"ן יורדת מקום אחד אל המקום ה-9 וסוגרת את העשירייה הראשונה, חברת אמדוקס עולה מקום אחד ביחס לשנה שעברה.
בזק - במקום הראשון בקטגוריית השירותים
בין חברות בקטגוריית שירותים, בזק תופסת את המקום הראשון (מקום 7 בדירוג הכולל) עם מחזור מכירות של מעל ל-12 מיליארד שקלים. מיד אחריה, אנו מוצאים את חברת צים שירותי ספנות (18 בדירוג הכולל) ופרטנר במקום השלישי.
תחום התעשיה: טבע - כצפוי במקום הראשון
בין החברות בקטגוריית תעשיה, כצפוי, טבע מדורגת במקום הראשון (1 בדירוג הכללי) עם מחזור הכנסות של מעל 60 מיליארד שקלים ו- 39,000 עובדים. את המקום השני בקטגוריה תופסת חברת כימיקלים לישראל (5 בדירוג הכללי) ובמקום השלישי התעשיה האוירית.
דלק פטרוליום - מובילה בתחום התמסחר
בין החברות בקטגוריית המסחר, דלק פטרוליום מדורגת במקום הראשון (2 בדירוג הכללי) עם מחזור של מעל 32 מיליארד שקלים ו- 8,000 עובדים. את המקום השני בקטגוריה תופסת חברת אלון חברת הדלק לישראל (13 בדירוג הכללי) עם מחזור הכנסות של מעל 19 מיליארד שקלים ו-2,500 עובדים. סוגרת את השלישייה, חברת פז חברת נפט (14 בדירוג הכללי).
חברת החשמל - מובילה בתחום התשתית
בין החברות בקטגוריית התשתיות, חברת החשמל מדורגת במקום הראשון (3 בדירוג הכללי) עם מחזור של מעל 19 מיליארד שקלים ו- 12,677 עובדים. את המקום השני תופסת חברת בז"ן (9 בדירוג הכללי) ובמקום השלישי מקורות, חברת המים הלאומית.
הפועלים - המוביל מבין הבנקים
בין החברות בקטגוריית הבנקים, בנק הפועלים מדורג במקום הראשון (4 בדירוג הכולל) עם מחזור של כ-13 מיליארד שקלים ו-13,605 עובדים. את המקום השני תופס בנק לאומי (6 בדירוג הכללי) עם מחזור של 11.5 מיליארד שקלים. בנק לאומי הוא הראשון בקטגוריה לפי סך הנכסים והרווח הנקי.

תאריך:  03/07/2011   |   עודכן:  03/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דירוג BdiCoface: טבע - החברה המובילה זו השנה ה-7
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כללי האיות החדשים יחולו על התעתיק מעברית ללטינית, מעברית לערבית, מערבית ללטינית ולהפך    כללי האיות ייקבעו בהתאם ל"רשימון למפת הארץ"
יפעת גדות
הגשמה של הצרכים הבסיסיים יותר - כסף, מזון או מחסה - נמצאה קשורה בצורה משמעותית יותר להערכה חיובית כלפי החיים ולדרך בה הנשאלים דירגו את חייהם על סקלה שנעה מהגרוע לטוב
יפעת גדות
על-פי הצעת החוק, שעון הקיץ יתארך ל-193 ימים בממוצע לעומת 182 ימים כיום
מירב ארד
פרנקל-רונן מונתה לתפקיד לאחר שבמשך חצי שנה פעלה החברה ללא יו"ר    כהונת היו"ר הקודם בן-ציון סלמן הסתיימה בחודש ינואר ומאז לא הובא מועמד מטעם שרי הממשלה
יפעת גדות
רופא בכיר במכון למחלות ריאה בשיבא איתר דיווחים בדבר מחקרים ראשוניים בהם נעשה ניסיון לסילוק אזורי ריאה פגועים על-ידי שימוש בדבק ביולוגי ולראשונה בישראל טופלו חולי נפחת בשיטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il