X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סקר הצרכנות "אינדקס מסטרקארד" מגלה כי גברים מעדיפים כרטיסי זהב או פלטינה ומשתמשים יותר בכרטיס בחו"ל הנשים מעדיפות להשתמש בכרטיס הראשון שהונפק להן ומשתמשות יותר באפשרות לתשלומים ללא ריבית
▪  ▪  ▪
הגברים מוציאים יותר בכרטיס האשראי [צילום: יח"צ]

סקר 'אינדקס מסטרקארד' השנתי, הסוקר את הרגלי השימוש של מחזיקי כרטיס אשראי, מגלה כי גברים מחזיקים ברשותם מספר גדול יותר של כרטיסי אשראי לעומת נשים, ובדרך כלל מוציאים באמצעותם סכום חודשי גבוה יותר.
על-פי הסקר לשנת 2011, שנערך בישראל עבור מסטרקארד (ניו-יורק: MA) העולמית על-ידי TNS טלסקר, 64% מהגברים הם בעלי יותר מכרטיס אשראי אחד, לעומת פחות ממחצית מספרן של הנשים (49%). בנוסף, 7% מהגברים אמרו כי הם מוציאים סכום של 10,000 שקל או יותר בחודש באמצעות כרטיסי האשראי - יותר מפי שניים מספר הנשים שהשיבו כך (3%).
על-פי הסקר, גם נשים וגם גברים (84% מכל מין) הם בעלי העדפה לשימוש רב יותר בכרטיס אשראי מסוים שברשותם, אולם הסיבות שלהם להעדיף כרטיס זה או אחר שונות: כאשר נשאלו באיזה כרטיס אשראי יעדיפו להשתמש, השיבו יותר נשים מגברים כי יעדיפו להשתמש בכרטיס הראשון שהונפק להן (36% לעומת 28%), כמו גם בכרטיס שמעניק להן הנחות בחנויות ובמסעדות המועדפות עליהן (30% לעומת 26% מהגברים).
מצד שני, גברים השיבו יותר מנשים כי יעדיפו להשתמש בכרטיס הנושא עמלות שימוש נמוכות יותר (35% לעומת 28% מהנשים), כמו גם בכרטיס בעל שיוך מכובד יותר, כמו זהב או פלטינה (32% לעומת 23% מהנשים).
גברים משתמשים יותר בכרטיס האשראי בחו"ל; נשים מעדיפות תשלומים
על-פי סקר מסטרקארד, שבוצע במטרה לשפוך אור על הרגלי הצריכה של ישראלים בכרטיסי אשראי, גברים משתמשים יותר מנשים בכרטיס האשראי לביצוע קניות אונליין ובחו"ל. כאשר נשאלו לגבי הרגלי השימוש שלהם, השיבו 30% מהגברים כי הם נוהגים להשתמש בכרטיס שלהם לקניות מעבר לים, בעוד 16% מהנשים בחרו באפשרות זו.
על-פי תוצאות הסקר, 58% מהגברים גם אמרו שהם משתמשים בכרטיסיהם על-מנת לערוך קניות או לבצע תשלומים באינטרנט, לעומת 31% מקרב הנשים. בנוסף, גברים משתמשים בכרטיסי האשראי לתשלום סכומים נמוכים, יותר מנשים: כשנשאלו מה סכום הרכישה הנמוך ביותר שישלמו באמצעות האשראי, השיבו 43% מהגברים כי ישתמשו בכרטיס לשלם סכום של 20 שקל או פחות, לעומת 37% מהנשים שענו כך.
מצד שני, מעלה הסקר כי נשים משתמשות יותר באפשרות התשלומים ללא ריבית, לעומת הגברים: 80% מהן אמרו שהן בדרך כלל משתמשות באפשרות זו במעמד התשלום, לעומת 68% בלבד מקרב הגברים. בנוסף, 22% מהנשים אמרו כי ישתמשו באפשרות התשלומים עבור סכומים נמוכים מ-200 שקל, לעומת 17% מהגברים שבחרו בתשובה זו.

תאריך:  04/07/2011   |   עודכן:  04/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סקר: גברים מוציאים יותר ובאמצעות מס' כרטיסי אשראי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מדבר שקר תרחק.
ירון זכאי 1  |  4/07/11 13:26
2
נו ומה חדש? הסקר מאשש
אלטע קאקער  |  4/07/11 14:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
יעקב ליצמן הבהיר בפגישה עם ראשי עמותת ער"ן כי הוא מאמץ את עמדתם בנוגע לאחריות המדינה להעניק שירות עזרה ראשונה נפשית למצבי מצוקה, שכן "מצוקה נפשית דומה לכל פגיעה פיסית אחרת"
איתמר לוין
ערעורו של שר האוצר לשעבר נדחה בשל ריבוי גרסאותיו, שעמדו בסתירה לראיות התביעה    ריבלין: כאשר אדם מקבל כספים במזומן בצורה שיטתית - זהו מעשה שמעליו דגל שחור של אי-חוקיות המחייב אותו למסור הסבר    קובע שעונשו של הירשזון "משקף, בדוחק מסוים, את חומרת המעשים"
איתמר לוין
אולמרט בחקירתו הנגדית: התביעה עושה דברים שמקומם לא יכירם בבית משפט    התביעה ביקשה להוכיח שאולמרט ידע בזמן אמת שטלנסקי כיסה את חובותיו מהקמפיין לראשות עיריית ירושלים ב-1998; אולמרט עמד בתוקף על כך שלא ידע זאת והכחיש את עדותו של מסר
יפעת גדות
יישפטו בבתי משפט אירנים שלא בפניהם, לפני שיופנו לבתי הדין הבינלאומיים הרלוונטים    בין האישים - שר ההגנה האמריקני דונלד רמספלד ומפקדים בהווה ובעבר במחנה המעצר בגואנטנמו
מירב ארד
גוגל, אד"י, גלי צה"ל, שטראוס, יאיר לפיד ומרצדס הם 6 מותגים מתוך 272 מותגי העל של ישראל לשנת 2011 שהוכרזו הבוקר על-ידי ארגון Superbrands ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il