X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סגן שר ההגנה אחראי על התפעול השוטף של הפנטגון, כאשר שר ההגנה אחראי למדיניות, לניהול מלחמות ולקשרים עם הבית הלבן ועם הרשות המחוקקת רק פעמים מעטות בתולדות ארצות-הברית קודם סגן שר ההגנה לתפקיד שר ההגנה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

ויליאם ג'יי לין השלישי, סגן שר ההגנה האמריקני, הודיע על כוונתו להתפטר, ויישאר בתפקידו עד שליאון פאנטה, שר ההגנה החדש, ימנה לו סגן. לדברי לין, הודיע זאת לשר פאנטה עוד ביום שישי הקודם, ביומו הראשון של פאנטה בפנטגון.
לין סבור, כי השר פאנטה צריך למנות לעצמו סגן, שיכהן עד תום כהונתו הראשונה של הנשיא אובמה, בינואר 2013, והוא עצמו אינו מוכן להתחייב על כך, כיוון שהוא רוצה להתמסר יותר למשפחתו.
את לין עשויים להחליף מישל פלורנוי, המשמשת כיועצת מדינית, או אשטון קארטר, שאחראי לרכש ולטכנולוגיה בפנטגון. סבורים, כי לפלורנוי, המועדפת על-ידי הבית הלבן, אין די כישורי ניהול למלא את התפקיד. דובר הפנטגון מסר, כי המשרה תאויש עוד הקיץ, למרות שמעריכים, שאיושה ייתקל בקשיים.
כרגע עוברת מערכת הביטחון האמריקנית חילופי גברי. גנרל דיוויד פטראוס החליף את פאנטה כראש הסוכנות המרכזית לביון, וגנרל הנחתים ג'ון אלן קיבל את אישור הסנאט למינויו כמפקד זירת אפגניסטן. במקביל, מחכה גנרל מרטין דמפסי, רמטכ"ל הצבא, לאישור מינויו כיו"ר המטות המשולבים, שהוא היועץ הצבאי הבכיר לנשיא ולשר ההגנה.
לין משרת בפנטגון כשנתיים. הוא עסק בשיפור לוחמת הסייבר של הכוחות המזוינים האמריקניים, וייעל את התכנון התקציבי של מערכת הביטחון האמריקנית ואת משק האנרגיה שלהם. כמו-כן, עסק בשיפור פעילות הפנטגון למען החיילים המשוחררים. בין שאר פעולותיו – עידוד חיילים להשתמש במדיה חברתית, למרות סיכוני ביטחון מידע.
סגן שר ההגנה אחראי על התפעול השוטף של הפנטגון, כאשר שר ההגנה אחראי למדיניות, לניהול מלחמות ולקשרים עם הבית הלבן ועם הרשות המחוקקת. רק פעמים מעטות בתולדות ארצות-הברית קודם סגן שר ההגנה לתפקיד שר ההגנה. האחרון, שעשה זאת, היה ויליאם פרי, שהיה שר ההגנה השני של הנשיא ביל קלינטון.

תאריך:  11/07/2011   |   עודכן:  11/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סגן שר ההגנה האמריקני עומד להתפטר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
קובע עוד שגם אם אישה יוצאת מרצונה מישראל לעסוק בזנות - מתקיימת העבירה של הוצאת אדם ממדינה למדינה לשם זנות    העבירה מתקיימת גם כאשר מדובר במי שכבר עסקה בזנות
איתמר לוין
מכנה אותו "גנב, רמאי ונוכל בינלאומי ידוע שקיבל מעמד של עד מדינה שפירסם זיופים של ספחי צ'קים שכתוב עליהם 'שולה עבור א"א', כדי שכולם יחשבו שמדובר בי, ורק אחרי שנחתם עימו הסכם עד מדינה - הוא הודה שמדובר בזיופים, וטוען שנתן לי תרומות"
איתמר לוין
תשעה שופטים התייחסו לשאלת הגדרת העבירה של העלבת עובד ציבור והאיזון בינה לבין חופש הביטוי    דעת הרוב: העבירה - בפגיעה קשה בעובד הציבור ובוודאות קרובה לפגיעה בתפקוד השירות הציבורי
יפעת גדות
ציור שזוהה עד כה שיצירה השייכת לאמן בן דורו של מיכלאנג'לו נחקר ביטות מתקדמות, ונקבע כי המאסטר הגדול הוא שצייר אותו
איתמר לוין
שוחח עם בני משפחתו לפני שנחקרו בפרשת ראשונטורס    שאול אולמרט מצא מידע בנושא ויידע את אביו; אולמרט: טוב שעשה זאת, משום שכך הופרכו הטענות כאילו בני משפחתו נסעו על-חשבון הציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il