X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מכחיש את הטענה לפיה ידע על העודפים שנוצרו בראשונטורס: "בשום שלב לא דווחתי על הבוכלטריה הזאת שמוצגת כאן. אמרתי את זה עשרות פעמים, ושום טענה תוקפנית או מעליבה של התובע לא תשנה את זה, גם אם התשובה לא מוצאת חן בעיניו"
▪  ▪  ▪
אהוד אולמרט ונוית נגב. "תקשיב לציטוט היטב" [צילום: פלאש 90]

בסוף שנת 2002 היה לאהוד אולמרט חוב של 17,000 דולר למשרד ראשונטורס, אך אולמרט אומר (ה', 14.7.11) שלא ידע עליו. לדבריו, הוא אינו יודע האם מדובר בחוב אישי שלו, ואז עליו לפרוע אותו, או שמא מדובר בגרעון שנוצר מנסיעות ציבוריות, ואז צריכים לכסותו הארגונים שהזמינו אותו.
הדיון התחמם במהירות לחילופי דברים בין הצדדים. קורב: "לחוב הזה יש קשר אליך?" אולמרט: "אלמלא התובע כהרגלו היה מוסיף את הסממן הפרובוקטיבי הזה, היה קל יותר לענות. חוב צריך לכבד". קורב לשופטים: "אנחנו אומרים שמר אולמרט יצא לנסיעות, בין ציבוריות ובין פרטיות, בין אם היה מימון לנסיעה ובין אם לא. גם כאשר אני שואל שאלות נקודתיות, אני מקבל נאומים. אני לא חושב שאני צריך לשמוע נאומים של הנאשם בעקבות תשובות שלי לשאלות של בית המשפט, או שבית המשפט יפסיק לשאול אותי שאלות".
אולמרט: "הנאומים של התובע ארוכים פי שלוש מהתשובות שלי". קורב: "לזה בדיוק התכוונתי. אני מתיישב". אולמרט: "אי-אפשר לאיים עלי בכך שהתביעה תימשך עד אין קץ כדי להכתיב לי את צורת התשובה שלי. לגופו של עניין: הנסיעות שלי היו נסיעות ציבוריות, לא היה מצב שנסעתי מבלי שהובטח לה מימון מראש".
"עלה על מטוס בין אם היה מימון ובין אם לא"
תוך כדי שאלה של קורב בציטוט מדבריה של רייצ'ל רז-ריסבי, פלטה הסניגורית, עו"ד נוית נגב: "נו, באמת". קורב: "ההערות האלה לא יכולות להימשך". הנשיאה מוסיה ארד: "הוא צודק". נגב: "חברי קוטע שורה לפני ועל זה אני אמשיך לקום". קורב: "עכשיו חברתי עוזרת לעד. אם חברי חושבים שאני מסלף, שזה לא קורה, שיחכו לחקירה החוזרת".
קורב שב וטען, כי אולמרט "עלה על המטוס בין אם היה מימון מארגונים ובין אם לא היה". אולמרט השיב: "אלו דברים חסרי שחר והתובע יודע שהם חסרי שחר". קורב שאל מדוע לא דיווח על חוב זה למבקר המדינה, ואולמרט השיב, כי מדובר בחוב של ארגונים ולא בחוב אישי שלו.
קורב טען, כי אולמרט ידע על יצירת עודפים של אלפי דולרים מהנסיעות שמימנו הארגונים, שכן שולה זקן ידעה על כך. אולמרט השיב, כי מעולם לא ראה את המסמך הנדון. "בשום שלב לא דווחתי על הבוכלטריה הזאת שמוצגת כאן. אמרתי את זה עשרות פעמים, ושום טענה תוקפנית או מעליבה של התובע לא תשנה את זה, גם אם התשובה לא מוצאת חן בעיניו". קורב: "אתה לא צריך להיעלב". אולמרט: "אני לא נעלב בכלל; אני רק חושב שההתנהגות שלו מעליבה. הייתי בבית משפט וראיתי תובעים".
"אתם רוצים הפסקה? אתם רגועים?"
קורב ציטט מתוך עדותה של רז-ריסבי, לפיה הכינה עבורו מסמך כדי שיוכל לעקוב אחרי הנסיעות של בני משפחתו. אולמרט השיב, כי מעולם לא ראה אותו, וכי היא עצמה אמרה שלא בטוח שהראתה לו את המסמך. קורב שאל האם זקן אמרה לו שהוא חייב לראשונטורס 17,000 דולר בגין נסיעות פרטיות, ואולמרט השיב שאינו זוכר, אם כי הדבר ייתכן.
בחקירתו הראשית טען אולמרט, כי רז-ריסבי לא פנתה אליו משום שהחוב היה פחות מ-3,000 דולר, בעוד במסמך נאמר שגובהו היה 17,000 דולר. נגב אמרה לאולמרט: "רק תקשיב לציטוט היטב". קורב: "מה זה?" נגב: "אני יכולה לקום ולומר שהציטוט לא מדויק". קורב: "טוב שלא קמת. אני לא מבין מה זה שכאשר אני חוקר נאשם, אומרים לו 'תקשיב היטב לציטוט'". ארד: "אתם רוצים הפסקה? אתם רגועים?" קורב: "אני רגוע. אני לא מבין מה זה שאומרים לנאשם". נגב בקול ציני: "זה כי רומזים לנאשם את התשובה". קורב: "אני עובר הלאה, אני לא רוצה תשובה לשאלה הזאת".
קורב טען, כי אולמרט ואנשיו עסקו רק ביתרות החובה לראשונטורס אך לא בעודפים, וכי אולמרט ידע על העודפים. אולמרט הגיב: "כל זה שייך לעולם הספקולציה והדמיון של התובע. הוא לא שייך לשום ראיה". אולמרט הכחיש בתוקף את הטענות כאילו קיבל מרז-ריסבי מסמכים המתעדים את העודפים.

תאריך:  14/07/2011   |   עודכן:  14/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט: לא ידעתי על חוב של 17,000 דולר לראשונטורס
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אז מה זה בשילך עוד שקר
מדריך טיולים  |  14/07/11 21:23
2
נוכל אחד שמשגע את כולנו
הירושלמי  |  15/07/11 17:55
3
תקע לנו עוד כמה "בלופים"
צ'יבי  |  16/07/11 13:34
4
מי שהוא מאמין שבלופר כזה היה ר
לובה  |  17/07/11 12:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ראש העירייה טענה שהמבנה שהובטח נחוץ להקמת מועדונית לילדים בסיכון, אך הטענה לא הוכחה    העירייה חויבה גם לשפץ את הבניין בעלות של 100,000 שקל
עופר וולפסון
ח"כ חנין וח"כ הורוביץ התנגדו להפרת האיזון בין נציגי הממשלה לציבור במועצה, שאמורה לגדול מ-9 ל-13 חברים ולהעניק רוב לממשלה    "לא יכול להיות שלא יהיה אפילו אחד במועצה שמייצג אינטרסים סביבתיים"
איציק וולף
נשיא המדינה נפגש עם מדינאים בכירים ידידי ישראל וקרא לפלשתינים לשוב לשולחן המשא-ומתן הישיר    "הפערים בין הצדדים קטנים ביותר, אין תחליף למשא-ומתן ישיר"
גלית יצחק-אוגנוב
ממחקר שנערך בסורוקה עולה, כי בקרב אבות לפגים התגלו סימני דיכאון לאורך זמן רב יותר מאשר בקרב האימהות    החוקרים: הבדל זה נובע מהיעדר תמיכה באבות
עופר וולפסון
מספר השכירים בתעשיה הישראלית עדיין נמוך ב-2.3% בהשוואה למספרם ברבעון הראשון של 2008, טרם החלו הפיטורים המסיביים בענף היצרני    התעשיה המסורתית ממשיכה לסבול מפיטורים, ובהיי-טק קיפאון בדפוסי ההעסקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il