|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
"יש משהו מתיש ולא נוח בגיוס כספים, אבל הידיעה שאני לא עושה את זה בשביל עצמי אלא למען נערים ונערות שזקוקים לעזרה הזאת, מחזקת אותי".
הפנינים של הנאוה- נאה דורשת, נאה מקבלת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
המקנאהההה |
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
שקל תרמתי לעמותה יצאתי אהבל , המצב היום במדינת ישראל כל אדם יכול לפתוח עמותה ולהתרים עבור חיילי צה"ל , עבור חולי סרטן , סוכרת נעורים , סוכרת למען כל החולים , למען בעלי חיים ואת הכסף שנתרם לעשות בו כרצונם ולעשות לביתם , חובה לקבוע בחוק שאדם שפתח עמותה חייב לקבל יפוי כוח מאדם או חבר בני אדם שמתרים עבורם, קבלת תרומה ללא יפוי תיחשב עבירה פלילית ואם מתרים עבור בעלי חיים חייב לקבל את הסכמת הבעלים של בעלי החיים ואם אין לבעלי החיים בעלים מדינת ישראל תשמש להם אפוטרופוס וחובה לקבל את הסכמת המדינה , כל שיהוי נוסף של המחוקקים יאמר זו לא הדרך זו הדרך להוביל לעוד ועוד ועוד עמותות ולעשות שימוש בשם רבים ולחלק לרשומים כבעלים לעצמם ועד שהמחוקק יאמר את דברו בנדון מומלץ לכל בטלן ולמי שרוצה להתעשר על חשבונם של מי שמיועדת להם התרומה לפתוח עמותה ולהוציא סך של 345001 שקל לחצי שנה והרי אם למפורסמים מותר גם לאלמונים והרי אלמונים ומפורסמים שווים ואם שווים מותר לכולם לפתוח עמותות ולהתרים למי שחפצים ולא למי שצריכים לקבל ממנו ייפוי כוח , הגיע שעתו של נכה ו / או חולה שיגיש תביעה מנהלית נגד מדינת ישראל שתאסור שימוש בשם מחלתו או נכותו ואם חכם בעדת אל יישב בדין העתירה תתקבל .
משה קירשטיין
רמת - גן ( 18 ביולי 2011 ) . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה קירשטיין |
|
|
5 |
|
|
היא היתה אישתו של אהוד ברק ונדבקה בחיידק הזה ,שגורם לאדם לרצות לעשות המון כספים ועל חשבון הציבור.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בור ועם הארץ |
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ורדינה אולי את טועה?
אולי היא היתה המורה שלו?
מה שבטוח שנאוב ברק תומכת במחאה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גרשון שורר |
|
|
7 |
|
|
לתרום לכל מיני עמותות. לגב' ברק היה ממי ללמוד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוסקו |
|
|
8 |
|
|
אין טעם להוסיף... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ריקו |
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
ודומותיה הוא פשוט, תסלחו לי, אידיוט.
כל שקל שנתרם הולך לחבורת הטפילים שמארגנים לעצמם ג'ובים נוחים בלי יסור מצפון אחד ויחיד.
היא הרי יכולה לתרום את הכל ולהרגיש נפלא, אבל יותר טוב לקחת כסף מאחרים ולהרגיש רע, היא צודקת....
וגם צדקת גדולה מאד כנראה.
האמת - כל העניין הזה הנו גועל נפש מיוחד במינו.
אני מצאתי לי גוף מסויים שלו אני תורמת ישירות בידיעה שהכסף הולך שם למה שצריך. יש אחריות ויש בקשה ומטרה על מה להוציא את הכסף בכל פעם וכולם מרוצים.
ואין דואר מפואר ואין טלפוני שכנוע מאוסים ואין פרסומים מיוחצנים נוטפי סלבריטאות ואין גניבות ונצלנות! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עין צופיה |
|
|
11 |
|
|
אוהב כסף ואוהבת ממון. ענבי הגפן בענבי הגפן. לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב-אלא מפני שהוא מינו. זה באמת גיוס כספים מרשים הדורש מיומנויות ייחודיות. מעניין מדוע תאודור (אלי הורביץ מיוצג בידי חברי הטוב רובין-זכאי) אור לא העביר כספים לעמותה שלי. אולי בגלל שהיו"ר מתנדב? כל חברי וועד העמותה מתנדבים? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחד שלא יודע |
|
|
12 |
|
|
התפוח של נאווה לא נפל רחוק מהעץ של ברק
בושה וחרפה חשבתי שהיא עושה הכל בהתנדבות ופירגנתי לה
עתה מסתבר שמשתכרת שכר מופקע לא תורם יותר לעלם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלקובי |
|
|
13 |
|
|
הקיבוצניק האוליגרך המושחת שעשה לה בית-ספר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
14 |
|
|
להפסיק לתרום לעמותות, תורמים להם כסף והם מכניסים לכיס כדי שמישהו יתעורר בממשלה הזאת ודחוף.
לא אתרום אפילו אגורה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סיני |
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
הייתי רוצה לפנות בקריאה לציבור: אל תתרמו לעמותה, שפונה אליכם לצורך התרמה - בכתב או בטלפון - אם אין בפניה אליכם, כחלק אינטגרלי מהפניה, שקיפות מלאה בכל הנוגע לפעילותה של העמותה. שקיפות פירושה, הצגת כל מקבלי המשכורת מהעמותה וגובה המשכורת.
לצערנו, חלק גדול מהעמותות - וכדי שלא להיות בלתי מדויק לא אומר רוב העמותות - קיימות למען מקבלי המשכורות. כלומר, מחפשי ג'ובים קלים למיניהם, מחפשים מטרות שבאמצעותן יוכלו להגיע למימוש ה"אידיאל" הנ"ל; ולכן, חלק גדול מהעמותות, קיימות רק למען מקבלי המשכורות.
הייתי מצפה שיחוקק חוק, שבו תתחייב כל עמותה הפונה לציבור במטרה להתרימו, להציג את רשימת מקבלי המשכורות וגובהן, כמו שפירטתי לעיל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אברהם2 |
|
|
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
אם אדון איתמר היית רציני, ואתה לא, אז הייתי עורך תחקיר מקיף על העמותה הזאת, והיית מגלה את רמת השחיתות והסיאוב בעמותה הזאת. השכר של נאוה ברק, זה אולי נחמד לתקשורת, אבל יש שם שחיתות בקנה מידה ענק. ובכלל השכר שנאוה ברק מקבלת נמשך כבר שנים רבות. מה נזכרתם בזה כעת. אין כאן כל סקופ. זה פורסם אינספור פעמים בתקשורת בשנים האחרונות. תתחילו לעשות עבודה רצינית. תערכו תחקירים על נניח חמשת העמותות הגדולות בישראל, ואז תוציאו את זה לציבור. התחקיר הזה יהיה בגדר פצצת אטום עיתונאית באם יפורסם. אבל לעסוק במשכורת של נאוה ברק, זה למחזר ידיעות. זה לא עיתונות רצינית. הגיע הזמן שתתחילו לעבוד!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מטאטא |
|
|
19 |
|
|
המדינה זה משלמי המיסים כך שבעקיפין כולנו משלמים משכורות עתק לפרזיטים ואלה שזקוקים לכסף לא מקבלים גרוש
פשוט גובל בפלילים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דן הרפז |
|
|
|
|
|
לכאורה העמותה יכולה לשלם כרצונה ולתת תנאים כרצונה. אבל ברור שזה מסריח ואני מציע לכולם לא לתרום. ממילא חלק מכספי העמותה הזו הם כספי מדינה. המדינה יכולה לקבוע תנאי שכר ותנאי ניהול לעמותות שמקבלות ממנה כספים. חבל בכלל שהעמותות קיימות. אילו לא היו קיימות המדינה לא הייתה יכולה להסתתר מאחוריהן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירון זכאי 1 |
|
|
20 |
|
|
זה יוצא 30 אלף בחודש, מי לא רוצה לעזור לילדים עם משכורת כזאת???? אני מתחייב היום בפני כולם שאני לא אתרום אפילו שקל אחד לשום עמותה שמנהלה משתכרים יותר משכר מינימום |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
eyalg |
|
|
21 |
|
|
את לא עושקת אנשים , את לא נילי, היית צנועה ונשארת כזאת , לא רודפת פרסום , |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חדוה 4 |
|
|
22 |
|
|
העצמאות תמורת 10 שח.
בושה וכלימה.
"הדליקו נורה לכבודה של נשיאת על"מ נאוה ברק.
עזרו לעל"מ לעזור לגברת מיעוטת האמצעים, המתגוררת ברמת אביב ג'........"
ממני העמותה הזו לא תראה אגורה יותר. |
|
כתובת IP: |
212.150.255.132 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דניאל צ'סניק |
|
|
23 |
|
|
מזעזע לחשוב כמה אזרחים טובים צריכים לתרום עד שהשקל הראשון מגיע לנזקקים האמתיים ! בושה - מריח רע מאד !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רגב דן |
|
|
24 |
|
|
It is the same everywhere. The top executives take most of the donated money. In Canada, for example, it was revealed that the Cancer society only gives 9% of the money it gets to help cancer research. The rest is for "administrative"
purposes. You must find a charity you are 100% sure really uses its money for the causes not for the bosses. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
Ron2 |
|
|
25 |
|
|
שלום,
לצערי כבר תקופה ארוכה שאני מתריעה לגבי העמותות. אני כיו"ר עמותה מצילים חיים בע.ח עובדת בהתנדבות מלאה ללא הוצאות אש"ל טל' וכדומה. לדעתי רשם העמותות צריך להכנס לעובי הקורה ולדרוש עבודה התנדבותית מלאה ומי שלא רוצה שילך הביתה בשמחה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רגב בתיה |
|
|
26 |
|
חוצפה |
|
מיכל | 20/07/11 09:25 |
|
|
ואני חשבתי שהתפקיד בהתנדבות, תמיד הערכתי את נאווה ברק על פועלה, היום זה מקומם, חוצפה, אני מבחינתי הפסקתי את תרומתי לארגון, מעניין אז כמה כסף באמת מגיע למי שצריך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכל |
|
|
27 |
|
|
הפעם זה הגב זינגר ומחר אדון או גברת אחרים.ואנו המטומטמים.משכנעים לתרום 10 שח במסרון......כלומר למעלה מ 35 אלף מסרונים של 10 ש"ח עבור הגב.ברק/זינגר........הגברת הזו חצופה!והבעיה שרוב המתרימים כאלה.אז מה יהיה??שיבקשו מהמדינה ואז המאכערים יקחו בעמותות ביותר תחכום שלא נדע.......כלומר כל המתרימים מתחלקים לרמאים,יותר רמאים,עוד יותר רמאים וכולי..(יכול להיות ש חצי אחוז לא מרמה...) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איזקוס |
|
|
28 |
|
|
אני עובדת עם ילדים בסיכון מזה 30 שנה ומקבלת משכורת, מאוד מקומם שאשה כמו נאוה ברק מתקשה להפגין צניעות בתרומתה לחברה,אוי לנו שאלה המתנדבים שלנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מחנכת בישראל |
|
|
29 |
|
|
|
|
30 |
|
|
אני לא תורמת ובוודאי גם לא ל"עלם",לעמותות ששכר ה"מתנדבים" הגבוה בא מכיסי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רות גיל |
|
|
31 |
|
|
לדעתנו המשותפת של חבריי ומכיריי חבל על מי שנפגע מצורת התנהגות שמשפילה את ציבור התורמים ומביאים לידי כך שאין ברצון אף אחד לתרום יותר וחבל.פשוט נ מ ע ס לממן אנשים שנותנים הרגשה שכאילו מתנדבים! בכזו צורת התנדבות היו הרבה אנשים שבאמת תורמים ונלחמים למען האחרים לקבל את המגיעה להם ולא מצליחים.נחשתם למה?הרי לא יישאר לכל ההי סו סייטי (נבך)ממה לעשות חיים על הגב של האזרח הקטן שכל כך רוצה להצליח בלחזיק מעמד ולו שנה ללא שיחות עם פקידי הבנק על הזהרות בעיניין האובר דראפט והמחאות חוזרות .
תתביישי לך,נאוול'ה!!!לא ציפינו ממך להתנהגות כזו וחבל! |
|
כתובת IP: |
212.117.140.194 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דנדוש |
|
|
32 |
|
|
אירוניה- אשת חינוך שמייצגת את מערכת החינוך- היא תמיד נפנפה בהיותה אשת חינוך פשוטה שגדלה בטבריה - עממית זו התדמית שלה בקמפיין ברק .
נהפכה לגבירה שמוכנה להפקיר את ילדי עלם -ולרסק בבוטות את תדמית העמותה החשובה הזו - בשל בצע כסף . כן, אני ושכמותי תרמנו את תרומתנו הצנועה עבור ארגון עלם - מהרציונל הפשוט כי מטרה זו חשובה .לא שיערתי בנפשי כי בכספי אלו יעשו שימוש ציני ואכזרי על גבם של אותם ילדים ונערים - אשר לא שפר עליהם גורלם והם ננטשו או נעזבו מבתיהם לרחובות הקרים . עלם היה אמור לשמש משענת ומחסה . הגנה מילה טובה וכוס תה . איך מרעיון יפה וערכי זה נהפכה עלם ליצרנית כסף עבורה הגב' ברק ושכמותה - שאת נפש עד כדי בחילה מעבירה בי ידיעה זו .
המלצתי לגב' ברק התפטרתי מידית מארגון עלם -הנזק התדמיתי נעשה כבר פגעת באמון הציבור - וחזרי למציאות , לאותה מורה פשוטה ועממית אך חביבה ומכובדת שצלחה את החיים. כיום את דמות גרוטסקית ונלעגת קחי -דוג' מנשות ציבור ענקיות שהן מופת הגב' סוניה פרס ועליזה בגין שטובת הכלל קדמה לטובתן האישית אם את עדיין מכירה את המושגים הנ"ל . מצאי את המצפן הפנימי שלך - ואגב כך,את מצפונך לצערי את סימפטום לתופעה נרחבת של אנשי ציבור תאבי בצע ,מושחתים וחסרי מוסר אשר משתמשים בזקוקים להם שימוש ציני ונלוז. התביישי לך . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לבנה בן יצחק |
|
|
33 |
|
|
לא אתרום כל עוד היא שם
הגבירה מארץ עוץ
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא ייאמן |
|
|
34 |
|
|
שלום,
אני סמפטתי את נאווה ברק ואת כל מי שמוכן לפעול למען נצרכים. (אני מטופלת בבבחור נכה) ואני מבינה את הצורך לנזקקים. כמו-כן אנו מתנדבים ותורמים.
קיוונו שכל הכסף שנתרם לנצרכים ישרת אותם בתום. כיום אנו רואים שהכסף שנתרם, מחולק למשכורות עתק שלא נהוג במגזר הציבורי. לנסיעות ולמסיבות, האם עבור נהנתנות עם ישראל תורם.
** כיום משכורתו של גמלאי הפורש משירות ציבורי הוא 6000 ש"ח, בשעות הפנאי שלו מתנדב ללא תשלום.
היכן נמצא הצדק? הנר שאיתו מחפשים כבה.
החוצפה של נאווה ברק כמתנדבת לקחת שכר עתק.
כל השנים נאמרו לציבור שהיא מתנדבת.
(אנו קובלים גם על יתר העמותות ולדרוש להחזיר את הכסף הנתרם לנזקקים.
בברכה זיוה וגיורא |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זיוה מנדלר |
|
|
|
|
|
מסכימה אתך לחלוטין.איני תורמת לעמותות היות ובעבר התנדבתי חמש שנים לעמותה מסויימת הייתי חברת ועד,מזכ"ל ולאחר מכן יו"ר העמותה וראיתי מה קורה עם כספי ציבור הפסקתי להתנדב ולתרום לעמותות.בזכות נאוה ברק החלטתי לתרום רק לעמותת עלם (עסקתי בחינוך והוראה 37 שנים בחינוך המיוחד)ועתה התאכזבתי ממנה.חשבתי שהוא מתנדבת .לקחת שכר כל כך גבוה במקום שילך לנוער בסיכון.אני גמרתי לתרום. |
|
כתובת IP: |
217.132.211.157 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ינשופית |
|
|
35 |
|
|
וההצדקה לסכום שהיא מקבלת 32%פחות..מה זה השכר המפלצתי שמשולם בעמותה זו לעובדים/מתנדבים?מי שתורם שיתרום עד הסוף..
|
|
כתובת IP: |
109.160.248.241 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רלי |
|
|
36 |
|
|
למי שעדיין לא ברור ונהיר "לתת כסף ולעזור לילדים" פרושו
חד וחלק: תעבירו כסף לשתדלנים ומאכרים, חייבים למחוק את כל העמותות בארץ, ולהקים רק אחת בפיקוח ושקיפות מירבית!!!
אל תשכחו: חלק זעום מכספכם באמת עוזר לנזקקים, לרב זה פחות מ - 20 % !! בושה וחרפה !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
chuly |
|
|
37 |
|
|
חבל שכסף גורם לכל -כך הרבה רוע , והתנשאות בעולם , אדם שעוסק בעזרה לחלשים צריך לדעת שהוא מתנדב מהלב -רגישות לזולת. הפכנו לסדום ועמורה . אין אמת ואין מצפון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יערית |
|
|
38 |
|
|
לקראת יום העצמאות מציעה שעלם תניף דגל נורות נוסף, להאיר באור גדול את דגל משכורתם של המתנדבים. ..לפחות לתרום במודע .. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עלמה ואלם |
|
|
|
|
|
איך וכיצד ניתן להתרים , בארץ ובעולם למען מטרה כה נעלה ואנושית ובו זמנית לנגוס סכום כה מכובד ומנקר עינים למען רווחתה של אשה כה אמידה , שבהחלט יכלה להתנדב למטרה כה אנושית ונוגעת ללב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שיר בר |
|
|
39 |
|
|
אני קורא לסילוקה של הגברת הנכבדה
אני מבקש נא לא לתרום עד שהגברת תסולק מתפקידה בושה וחרפה כשאני חושב על כך שחלק מהכספים הרבי שתרמתי עברו לידיה,כמו כן הייתי מצפה שתחזיר את כל מה שגזלה אתם יודעים כמה ילדים היינו מצילים בכספים שתרמה????????? |
|
כתובת IP: |
217.132.187.111 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תורם לשעבר |
|
|
40 |
|
|
מתקשה להאמין ,מרגישה מאוכזבת ומתוכסלת . מי שלא מוכן להקדיש מזמנו לפעילות התנדבותית שלא יתפאר בה . כבודה של עבודה במשרה מלאה ותמורת שכר גבוה במקומה מונח , אבל למה לא להכריז על כך כבל עם? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאוכזבת |
|
|
41 |
|
|
נמאס כבר לשמוע עד כמה המדינה הזאת רקובה. אין לי בעיה עם זה שהיא מרוויחה שכר עבור פועלה, על-אף שאני בטוחה שיש רבים שהיו מוכנים לעשות זאת בהתנדבות, אבל למה סכומים כאלו?????? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מילוש |
|
|
42 |
|
|
|
|
43 |
|
|
עד שהגברת הזאת תעוף משם לכל הרוחות. אני מכיר הרבה מאד אנשים, מנהלים בכירים ובעלי מוניטין שיסכימו לעמוד בראש העמותה הזאת בהתנדבות מלאה ושהכישורים שלהם עולים לאין ערוך מאלו של הגברת שכל מה שהיה לה על הרזומה הוא שישנה עם שר בטחון ועם רמטכ"ל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמהSHLOMO |
|
|
44 |
|
|
זו כנראה מחלה מדבקת- והוירוס עובר בפשטות- אם כולם מתנהגים כחזירים אז זה בסדר להתנהג בחזירות. רק לחשוב כמה כסף אפשר היה להעביר למען הנוער במצוקה במקום לשמן את כיסיהם של בעלי התפקידים בעמותה. העיקר שהעמותה היא בהתנדבות!!! כמובן, התנדבות של הפעילים בשטח, לא של מנהלי העמותה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תורמת זועמת |
|
|
45 |
|
|
|
|
46 |
|
|
הידיעה בנושא משורתה של גב' ברק הכעיסה אותי מאד, גם הסימפטיה שהייתה לי לנאוה היא כבר בלשון עבר. מה שכן ברצונילידע את עמות עלם שימחקו אותי מרשימת התורמים ולא יפנו אלי לבקשת תרומה.
דני |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דני ברקר |
|
|
47 |
|
|
אולי נארגן לה "יום סרט" להגדלת משכורתה??? בגלל כאלה - אינני תורם. פרינציפ!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד"ר שלום פליסר |
|
|
48 |
|
|
האורות שמדליקים מידי שנה הם לכבוד כל הפריירים שתורמים למשכורת של נאווה. חשבתי שהיא זן שונה והתאכזבתי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן זאב |
|
|
49 |
|
|
למה ציפיתם? להתנדבות? אם ברק עצמו עטוף כסף אז היא צריכה לפגר אחריו?...לכן אינני תורם כמעט לאף אגודה או מתרימים שונים אלא עוזר בדרכי וביעילות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אח של ברק |
|
|
50 |
|
|
|
|
51 |
|
|
תודה שהארתם את עיניי אם הגברת ברק מרוויחה סכומים כאלה יש לה ממה לתרום לעמותת עלם או שמא היא מקבלת את משכורתה מהתרומות שלנו... יותר לא אתרום לאף עמותה עד שהיא לא תוותר על שכרה שתתרום היא.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרחיה ל |
|
|
52 |
|
תרומות |
|
נחום אילן | 1/08/11 09:37 |
|
|
|
|
53 |
|
|
|
|
54 |
|
תגובה |
|
דליה בר | 2/08/11 09:13 |
|
|
ואני לתומי חשבתי שהגברת עושה עבודתה להתנדבות.
לא תורמת יותר פרוטה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דליה בר |
|
|
55 |
|
|
לתשובה שראשי עמותה אחרים העובדים בהתנדבות מקדישים רק חלק מזמנם להתנדבות יש תשובה פשוטה - גם הגברת ברק עסוקה, בודאי, בעניינים אחרים, לפחות חלק מזמנה. ולאור מצבה הכלכלי המשופר, הייתי בהחלט מצפה ממנה לתרום מזמנה בהתנדבות - גם אם היא עושה זאת במשרה מלאה. העובדה שהיא מקבלת שכר בכלל, גם אם לא היה מופקע, היא שערוריה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורלי |
|
|
56 |
|
|
בעלות השנתית הזו אפשר להקים פנימייה שלמה ל-50 ילדים! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני ואנוכי |
|
|
57 |
|
|
|
|
58 |
|
|
זאת הצרה במדינה הזאת כסף נדבק לכסף אני יכולה להתנדב בהרבה תחומים אבל "הם" רק גורפים כסף לכן גם אני לא תורמת אגורה לאף אחד |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פנסיונרית |
|
|
59 |
|
|
גדול פי כמה אם תבדקו כמה מרוויחים אנשי השטח של עלם. מניחה ששכר מינימום. עלם תמיד הצטיירו בעיני כעמותה מפונפנת ודשנה מידי לטעמי. לא תורמת להם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתי1 |
|
|
60 |
|
|
מעתה, לא אתרום עד שלא אקבל פרוט השכר של המנהלים.
נאווה ברק, זינגר, ממש לא להאמין. רעבים ללחם. מכאלה
צריך לקצץ ולתת ליושבי האוהלים, רק אם מגיע, לאחר בדיקה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לריאה דוד |
|
|
61 |
|
|
הייתי שמחה לדעת מהו אותו שעור קומה?
נאוה עלתה לתודעה בעקבות היותה "אשתו של" ולא בזכות השגים מופתיים שיצרה.
האם זו באמת חוכמה גדולה לקחת אנשים בעלי שם או ייחוס לשים אותם כפרזנטורים של העמותה ולהחזיק אותם קרוב לעשייה בעבור חופן שקלים? זאת על חשבון המטרה שלמשמה העמותה נוסדה?
אם היא היתה באמת אדם חברתי היא הייתה משקיעה כל זמנה ומרצה עבור שקל אחד בלבד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.בש |
|
|
62 |
|
|
כך שקצת צניעות היתה מסתדרת טוב יותר עם הפניות לתרומות.עלם איבדו את ה-10 שקלים שלי ביום העצמאות הבא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יודע |
|
|
|
|
|
זו בושה ש"אשה בשיעור קומתה" ומצבה הכלכלי, אינה יכולה למלא תפקיד כזה ואפילו במשרה מלאה - בהתנדבות. זו הסיבה שהפסקנו לתרום לעמותות פרט למלחמה בסרטן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מירי החיפאית |
|
|
63 |
|
|
אני לעלם לא אתרום יותר. הכסף לא מיועד למנהלים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צפונית |
|
|
64 |
|
|
מי שאשם בכך הוא ממשלות ישראל לדורותיהם שאינם ממנות את פעילויות הרווחה שהן צריכות לממן .אזרחים ומוסדות צריכים לתרום כדי שתהיה פעילות שחשובה לרווחת כולנו.נאוה ברק אשה מקסימה ,היתה אשת ראש הממשלה בעבר היא איננה עוד אשת ציבור ביחוד מאחר והתגרשה מאהוד ברק .היא עבדה בהתנדבות במשך 11 שנה בעלם ואין להעביד אדם פרטי ללא תשלום שכר שנים כה רבות .גם אם בעלה הנוכחי אדם עמיד ,היא אינה צריכה להיות תלויה בחסדיו .מגיע לה להתפרנס בזכות עצמה ושיעזבו אותה במנוחה .חלק ממדינת רווחה שאנשים נלחמים עליה כיום בהפגנות ,זה שהמדינה תממן את פעילויות הרווחה של עמותות/מלכרים מסוג זה ולא יסתמכו רק על מתנדבים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בעד נאוה |
|
|
65 |
|
|
כבר כמה שנים שיש לי הוראת קבע תרומה לעלם - אם הדברים נכונים אבטל אותה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פ"ל |
|
|
66 |
|
|
מאוד הופתעתי לשמע המידע הזה, תמיד מאוד חיבבתי את הגברת נאוה ברק זינגר , אני חושבת שלו היתה מקבלת משכורת צנועה לא היתה כמה הצעקה הזו זה ממש זועק לשמים "ה צ י ל ו את ה מ ד י נ ה " ממתמדבים כאלה
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
המזועזעת |
|
|
67 |
|
|
ראו את הכתבה על ברדוגו והוועד למען החייל , איזה חיים טובים משופעים בכל טוב, גם שם מרבית התרומות משמשות לתנאים המופלגים של ראשי הוועד למען החייל כפי שראינו בערוץ 2, את הפירורים זורקים לחיילים.
כשילדי היו בצבא מצבי הכלכלי היה קשה מאוד פירנסתי לבד שלושה חיילים, פניתי לאגודה למען החייל והם סירבו לעזור, כעבור זמן קצר קראתי בעיתון שהוועד למען החייל נתן מליון שקל לברדוגו וקראו לזה ''ייעוץ'' |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גם אני מספר שנים |
|
|
68 |
|
|
מצער הוא שארגונים שאמונים על הציבור לגיוס כספים למען
מטרות הומינטריות, לא מצטנעים במשכורות המופלגות שמחלקים
ביניהם, ובסופו של דבר, יוצא שאנחנו תורמים והם הנהנים העיקריים, ולא אותם מסכנים שלמענם חשבנו שאנחנו תורמים.
זהו חומר למחשבה, אם כדאי כלל לתרום לכל מיני עמותות וארגונים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יחיאל.פ |
|
|
69 |
|
|
כבר 25 שנה שאני נאמן נקיון של העיר תל אביב, תורם מזמני ומודיע על כל מפגע וקילקול שאני רואה בתל אביב.
הדבר היחידי שאני מקבל מהעיריה, זה דוחו"ת חניה, חיובי ארנונה ומים מנופחים, אגרות והוצאה לפועל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יחיאל.פ |
|
|
70 |
|
תרומות |
|
ורדלית | 15/08/11 19:43 |
|
|
לצערי הרב כמעט כל העמותות עובדות כך כולל קק'ל אגודה למען החייל ועוד דיי לתרומות תפקיד הממשלה לפתור את כל הבעיות הנ'ל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ורדלית |
|
|
71 |
|
|
|
|
72 |
|
|
|
|
73 |
|
|
תבינו ,שבלי האנשים מהמעמד הגבוה לא יהיו תרומות בהיקף גדול .השכר שהם מקבלים זה חלק קטן מאוד מה שהחברים תורמים . עדיף שימשיכו להתרים כי הם יודעים למי יש כסף בדיוק . ושה הוצאה תהיה מוכרת .אם משהו חושב שהוא זקוק לתרומה לא מתבקש לתרום |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רובין הוד |
|