X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השופטת נילי ארד: ההסתדרות הרפואית היא הארגון היציג היחיד של הרופאים והיא הודיעה ששביתת המתמחים אינה על דעתה "שיבושי העבודה בהם נוקטים המתמחים הם בגדר שביתה בלתי חוקית ובלתי מוגנת. זאת מאחר שלא הוכרזו על-ידי ארגון עובדים יציג, ולא ניתנה עליה הודעה כדין"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

בית הדין הארצי לעבודה הוציא (יום ה', 21.7.11) צווי מניעה נגד הרופאים המתמחים השובתים.
נשיאת בית הדין הארצי, השופטת נילי ארד, קבעה כי בית הדין הגיע למסקנה כי הפעולות הננקטות על-ידי הרופאים המתמחים בבתי החולים של המערערות, הן בגדר שביתה בלתי חוקית ובלתי מוגנת.
לדבריה, ההסתדרות הרפואית הודיעה כי לא אישרה את שיבושי העבודה בהם נוקטים הרופאים המתמחים וכי שיבושי עבודה אלה אינם על דעתה.
"משכך הוא, שיבושי העבודה בהם נוקטים המתמחים הם בגדר שביתה בלתי חוקית ובלתי מוגנת. זאת מאחר שלא הוכרזו על-ידי ארגון עובדים יציג, ולא ניתנה עליה הודעה כדין", ציינה ארד.
עוד הוסיפה כי הנטישה הבלתי מאושרת של הרופאים המתמחים את עבודתם במחלקות בתי החולים, גורמת נזק רב לציבור החולים המופקד בידיהם, ולהתנהלות העבודה במחלקות ובבתי החולים.
"אין לקבל מצב דברים לפיו עובדים יחידים או קבוצות עובדים, במקום עבודה מאורגן, יעשו דין לעצמם וייקחו לידיהם את הסמכות להחליט על נקיטה בצעדים ארגוניים, שלא על-פי הנחיית הארגון היציג. פעולות מעין אלה, מהוות פגיעה חמורה במרקם יחסי העבודה בישראל", הדגישה.
"שיבושי העבודה בהם נקטו הרופאים המתמחים בבתי החולים בימים 19.7.2011 ו - 20.7.2011 הינם בגדר שביתה בלתי חוקית ובלתי מוגנת. זאת, באשר לא אושרו כדין על-ידי ארגון העובדים היציג ולא ניתנה לגביהם הודעה כדין. כל שיבושי עבודה שיינקטו על-ידי הרופאים או הרופאים המתמחים, ככל שיינקטו, שלא על-פי הנחיותיה של הר"י, ייחשבו כהשתתפות בשביתה בלתי חוקית ובלתי מוגנת, על כל המשתמע מכך", לשון ההחלטה.
עוד ציינה כי ההסתדרות הרפואית בישראל תדאג לכך כי כלל הרופאים במערכת הבריאות בישראל, לרבות הרופאים המתמחים, יקיימו את העבודה כסִדרה ויימנעו משיבושי עבודה כלשהם החורגים מהנחיותיה של הר"י.
"צווים אלו יחולו על כלל הרופאים המועסקים במערכת הבריאות בישראל, ובכלל זה יחולו הצווים הללו על הרופאים המתמחים המועסקים בבתי החולים שבבעלות מדינת ישראל, שירותי בריאות כללית והסתדרות מדיצינית הדסה. צווים אלה הם בעלי תחולה מיידית, וייכנסו לתוקף עם מתן החלטה זו", לשון ההחלטה.
בתוך כך הודיעו נציגי ההסתדרות הרפואית לבית הדין לעבודה כי הם מקפיאים את צעדי המחאה עד ליום ראשון. זאת על-מנת שבית הדין לא יוציא צווי מניעה נגד המשך העיצומים הננקטים על-ידי ההסתדרות הרפואית.
"אנו נענים לבקשה זו מתוך שאנו רואים חשיבות רבה ביותר למגעים שיקיימו הצדדים בינם לבין עצמם ואנו ממליצים לצדדים לעשות כל הניתן והנדרש כדי לסיים את הסכסוך בדרכי שלום", ציין בית הדין הארצי לעבודה.

האחיות ינטשו את המחלקות הפנימיות בשיבא

בתוך כך מחריף מאבק האחיות בתל השומר. הבוקר (יום ה', 21.7.11) בשעה 9:00 ינטשו האחיות את כל 6 המחלקות הפנימיות של בית החולים שיבא. זאת במחאה על אי עמידה במתן התקנים לאחיות בבית החולים.

תאריך:  21/07/2011   |   עודכן:  21/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נילי ארד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צווי מניעה למתמחים השובתים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תגובת המתמחים לצווי ביה"ד
א.פולינרי  |  21/07/11 05:37
2
לא צווי מניעה, אלא צווי אישפוז
דני בז  |  21/07/11 13:22
3
שופטת?אולי בסדום ועמורה ! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  21/07/11 15:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
יעמוד בראש חברת ההשקעות הפיננסיות הגדולה בישראל    יחליך את יעל אנדורן    המפקח שריג הביא לפרישתו של בן אור מהאוצר - ועתה הוא מחזיר אותו בתפקיד בכיר
שי ניב
על-פי המסתמן, ארד שוקלת להוציא במקביל צווי מניעה למתמחים ששובתים ללא היתר, ובהסתדרות הרפואית מבטיחים למנוע את השביתה שלהם ללא צווים
איציק וולף
57 חברי כנסת התנגדו להצעת ישראל ביתנו לחקירה פרלמנטרית למקורות המימון של ארגוני השמאל ו-28 בלבד תמכו בה    קדימה: ניצחון השפיות על קואליציית נתניהו
איתמר לוין
אולמרט טוען שסבר שטיסות פרטיות שלו ושל בני משפחתו בשנים 2005-2002, בשווי 103,000 דולר, כוסו בנקודות שצבר בשנים הקודמות. בדיקה של נוהלי חברות התעופה ושל פרטי התנאים במועדון הנוסע המתמיד של אל-על, מעלה שטענה זו אינה סבירה ואף מעוררת שאלות בדבר אפשרות של עבירות נוספות בפרשה
מערכת אתר ערוץ הספורט
הרוסונרי הביסו את הקבוצה מהליגה החמישית. 1:4 לאינטר על קרמונזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il