X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עד עתה שיווקה טבע מדיקל מגוון של מוצרי אופטיקה שונים, ותכנס אותם תחת מותג אחד היקף הפעילות הכספי של שוק האופטיקה בישראל עומד על כ-1.4 מיליארד שקל
▪  ▪  ▪
מוצרי טבע אופטיקה [צילום: ישראל כהן]

חברת טבע מדיקל, השייכת לטבע ישראל, השיקה (יום ה', 21.7.11) את טבע אופטיקה, מותג-על חדש בתחום מוצרי האופטיקה. עד עתה שיווקה טבע מדיקל מגוון של מוצרי אופטיקה שונים, אולם כמי ששואפת להיות שחקן משמעותי ומוביל גם בתחום האופטיקה, יוצאת החברה במהלך אסטרטגי המכנס וממתג את כל מוצרי טבע אופטיקה תחת מותג אחד.
יחידת האופטיקה של טבע ישראל, הפועלת תחת טבע מדיקל, הספקית הגדולה של ציוד רפואי ותרופות לבתי חולים, כוללת שלוש חטיבות: עדשות מגע ותמיסות, עדשות למשקפיים (לרבות עדשות מולטיפוקל), ומכשור אופטי.
היקף הפעילות הכספי של שוק האופטיקה בישראל עומד על כ-1.4 מיליארד שקל. 37% מתוכו מחזיקות עדשות אופתלמיות (עדשות משקפיים); 16% עדשות מגע ותמיסות ו-44% משקפי שמש ומסגרות. השאר הינו מוצרים משלימים בתחום. צפי הגידול של שוק זה עומד על בין 5%-8% לשנה. טבע ישראל תפעל בכל התחומים הללו למעט בתחום משקפי השמש והמסגרות.
הרחבת תחום האופטיקה של טבע בישראל הינה בהלימה לאסטרטגיה ארוכת הטווח של טבע ישראל - להתרחב לתחומים המשיקים לעסקי הליבה, תוך השענות על ערכי המותג של טבע ועל תשתיות החברה.
מערך השיווק להחדרת המותג החדש יכלול בין היתר עיצוב מחודש של כל סל המוצרים וכן קמפיין פרסומי רחב היקף בעיתונות ובאתרי האינטרנט, תחת הסלוגן "רואים טבע". מוצרי טבע אופטיקה ישווקו בחנויות ורשתות אופטיקה ברחבי הארץ. בנוסף, תקיים טבע אופטיקה אירוע חגיגי לציון ההשקה במלון דן אכדיה בהרצליה, בהשתתפות מומחה בתחום האופטיקה מחו"ל ומאות מוזמנים.
חן קידן, מנהל יחידת האופטיקה בטבע מדיקל, מסר: "במחקרים לקראת בניית מותג העל, איבחנו שלוש מגמות מרכזיות בשוק זה: עלייה בתוחלת החיים בעולם ובישראל מגבירה את הצורך והרצון בשימוש בעדשות מולטיפוקל שהינן איכותיות ואסטטיות יותר מבחינה ויזואלית; שיעור המשתמשים בעדשות מגע במגמת עלייה; בנוסף התפתחות חומרי הגלם בתעשיה מאפשרת לכל אחד לצרוך את עדשות המגע והתמיסות המתאימות לו בדיוק: יומיות, חודשיות, סיליקון הידרוג'ל, עדשות טוריות (עדשות צילינדר) או מותאמות אישית, וכן מגוון רחב של תמיסות רגילות, לעיניים רגישות, על בסיס צמחי עם חומרים טבעיים ועוד".

תאריך:  21/07/2011   |   עודכן:  25/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טבע משיקה את מותג "טבע אופטיקה"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רווחי עתק
קסטל יעקב  |  22/07/11 10:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ועדת העבודה של הכנסת אישרה לקריאה ראשונה כי הפיצוי יעמוד על 15 אלף שקל    על-פי בדיקת התמ"ת, שיעור הפרת חוק הודעת מעביד לעובד שנחקק ב-2002 עומד על 92%
עופר וולפסון
שטייניץ יוציא בימים הקרובים צו לפי פקודת המסחר עם האויב, שבו תיכלל הבהרה כי אירן היא מדינת אויב ועל כן, קיים איסור על כל קשר כלכלי עמה או לטובתה וכן הכרה ברשימה של גופים אסורים למסחר הקשורים לאירן
איציק וולף
משרד החינוך הודיע כי החל מן השנה הבאה יקוצר החופש הגדול בסופו    שנת הלימודים תתחיל ב-27 באוגוסט    ימי החופשה יוחזרו כגשר בין יום כיפור לסוכות, ובשני ימי חופשה נוספים בחנוכה ובפסח    משרד החינוך: מטרת הקיצור - יצירת רצף לימודי מתחילת השנה ועד לחגים; השלטון המקומי וארגוני המורים נתנו את הסכמתם לקיצור החופש
אלעזר לוין
המחיר אשתקד בעסקה אחרונה היה 190 אלף שקל לקרקע לוילה
מערכת אתר ערוץ הספורט
הישראלי פתח. השופט אישר שער עצמי שלא היה לזכות הבלוז (79)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il