X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בשעות הלילה הצליח רה"מ לגבש הסכמה להוספת הסעיף לחוק מטרת ההחלטה - להוציא את העוקץ מכינוס החירום של הארגונים החברתיים, שאמור להיערך היום
▪  ▪  ▪
ראש הממשלה נתניהו ושר השיכון אטיאס [צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה בנימין נתניהו נענה למחאה הציבורית ולדרישת הארגונים החברתיים ויפעל להכללת הקמת יחידות דיור בר השגה בחוק הווד"לים.
ועדת הכלכלה תתכנס היום לדיון מחודש בחוק הווד"לים לאחר שנתניהו הצליח הלילה לגבש הסכמה של כל המשרדים הממשלתיים להיענות לבקשה להכניס את המושג דיור בהישג יד למטרות החוק.
יצויין כי היום בצהריים צפוי להיערך בכנסת כינוס חירום של הארגונים החברתיים, שבו תיכננו לתבוע הוספת דיור בר השגה לחוק. הודעת נתניהו נועדה להוציא את העוקץ מהכינוס, כמו גם ממחאת הצעירים.
יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כרמל שאמה הכהן (ליכוד) אמר כי "ראש הממשלה שוב מצליח לאכזב את האופוזיציה ומוביל הכרעה נכונה לטובת עם ישראל. ההחלטה מוכיחה שאף פעם אסור להרים ידיים, שכן זה לא נגמר עד שיו"ר הכנסת לא חותם על החוק שאושר בקריאה שנייה ושלישית".
שאמה הכהן הוסיף כי "הוספת דיור בהישג יד לסעיף מטרות החוק בתוספת הצעדים הנוספים שגיבש נתניהו, עליהם יודיע מחר אמורים לספק את רוב המוחים, ובכל מקרה מבטיחים ירידת מחירים לכולם - גם בלב תל אביב".
אתמול אחר-הצהריים קיימו נתניהו, שר האוצר שטייניץ ושר הבינוי והשיכון, יחד עם עוזריהם, ישיבת עבודה ממושכת בה קודמה התוכנית לפתרון מצוקת הדיור. במרכז התוכנית, קיצוץ במחירי הקרקעות של מינהל מקרקעי ישראל, באזורים שונים בארץ, שבשולי אזורי הביקוש במרכז הארץ ובפריפריה לדיור לאוכלוסיות מועדפות. מדובר הן בבנייה לדירות למכירה והן בבנייה של דירות להשכרה לטווח ארוך, במחירים ברי השגה. בכלל האוכלוסיות המועדפות, משפחות מרובות ילדים, זוגות צעירים, חסרי דיור, משוחררי צה"ל וסטודנטים.
כפי שנודע ל-TheMarker בתוכנית שתוצג מחר ידובר על הנחות גדולות במחירי הקרקע בעשרות אחוזים, בהשוואה למחירים שנהוגים היום, בפריפריה שבאזור המרכז, בישובים כמו רמלה, לוד, בית שמש, מעלה אדומים, בקריות בחיפה ובצפון ודרום הארץ, ועל הגדלת היצע הדירות בשיטת המכרזים למשתכן, שבה הקבלן הזוכה הוא זה שמציע את מחירי הדירות הנמוכים ביותר.
שר האוצר הסכים לקיצוץ החד במחירי הקרקע, דבר שיקטין את הכנסות המדינה ממכירת קרקעות, רק לאחר לחץ כבד שהפעילו עליו רה"מ ושר הבינוי והשיכון.

תאריך:  25/07/2011   |   עודכן:  25/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו הסכים לכלול דיור בר השגה בחוק הווד"לים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד לראש הממשלה שגורם לצי
ירדנה  |  25/07/11 09:33
2
ביבי בוגד לחיץ שקרן פחדן רמאי ל"ת
מתכופף וגנב.  |  25/07/11 09:33
 
- טוב שאתה קורא לעצמך "מתכופף...
אוריאלי חיים  |  25/07/11 10:25
3
ביבי וחוק הוונדלים שלו-דיור למ
ראספוטין בן מדביד  |  25/07/11 14:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בית הדין הארצי לעבודה דחה לפנות בוקר את הבקשה להוציא צווי מניעה נגד הרופאים השובתים    "העיצומים שבהם נוקטת ההסתדרות הרפואית בישראל עומדים באמות מידה של סבירות ומידתיות"    ההסתדרות הרפואית הודיעה על שביתה כללית בכל בתי החולים הציבוריים בארץ    ההסתדרות הרפואית הודיעה כי תקיים בשעה 12:00 מסיבת עיתונאים דחופה
מוטי בסוק
במרכז התוכנית: קיצוץ במחירי הקרקעות של מינהל מקרקעי ישראל באזורים שונים בארץ
איציק וולף
המדינה צפויה לבקש מבית המשפט העליון הארכה במועד הריסת המבנים במאחז מגרון    יש דין: כל ניסיון להתחמק מביצוע ההתחייבות הוא מתן פרס לעברייני בנייה, שגזלו קרקע, הפרו צווי הריסה, ומשליטים אימה על גורמי האכיפה
איציק וולף
על-פי הצעת החוק שאליה שותפות רבות מן הסיעות בכנסת ושתעלה להצבעה כבר ביום רביעי הקרוב תדרוש כל מפלגה מן המתפקדים אליה להצהיר בכתב כי אינם חברים במפלגה נוספת    "הצעת החוק הזו לא נועדה רק לבלום את התופעה המשחיתה של ההתפקדות הכפולה אלא גם תסייע בהחזרת האמון הציבורי במערכת הפוליטית"
אלעזר לוין
יזם הנדל"ן חתם על מכתב כוונות עם חברה טורקית    "אנחנו מצפים לכרות 1.5 מיליון אונקיות זהב, ששווי השוק שלהן כ-2.5 מיליארד דולר    יכרו גם נחושת    ממשלת ישראל תהנה מהכנסה של מאות מליוני דולרים במסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il