X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הדמוקרטים והרפובליקנים פירסמו שתי הצעות להעלאת תקרת החוב לאחר שלא הצליחו להגיע להסכם דו-מפלגתי מוד'יס חתכה את דירוגה של יוון בשלוש דרגות "ה-S&P500 יפול לרמה של 1,000 נק' עד סוף שנת 2011 או תחילת 2012, כאשר ברקע תחול ירידה במחירי הסחורות"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

המסחר בוול סטריט ננעל (ב', 25.7.11) בירידות שערים שהתמתנו במהלך המסחר. הסנטימנט השלילי בולט היום בכל השווקים הגלובליים על-רקע כישלונם של הרפובליקנים והדמוקרטים בארה"ב להגיע להסכמה באשר לתקרת החוב האמריקני. בנוסף, הורדת דירוג ליוון ממשיכה להכביד על השווקים. דוחות הרבעון השני המשיכו לזרום ובהעדר נתוני מאקרו היום, מרכזים הדוחות כספיים עניין רב בוול סטריט ומשפיעים על כיוון המסחר.
כאמור, המחלוקת בין הרפוליקנים לדמוקרטים ממשיכות לטלטל את השווקים כאשר נראה כי ההסכמה רחוקה ותאריך היעד לסיום המחלוקת ה-2 לאוגוסט מתקרב. לפנות בוקר (ב' שעון ישראל), התקוות שיו"ר בית הנבחרים (וראש הסיעה הרפובליקנית בבית), ג'ון ביינר, יציג הסכם מסגרת עם מתווה להעלאת התקרה, עוד לפני פתיחת השווקים הגלובליים, הפכו לאכזבה. במקום עסקת חבילה דו-מפלגתית, שתאותת לשווקים שארה"ב מוכנה לעשות סדר בביתה הפיננסי, התבשרנו שבית הנבחרים (בשליטת הרפובליקנים) והסנט (בשליטת הדמוקרטים) החליטו על נתיבים נפרדים: כל בית הציג הערב יוזמה משלו לפתרון המשבר.
בעוד ההצעה הרפובליקנית כוללת קיצוצים ב-2 שלבים בסכום כולל של 2.6 טריליון דולר בנוסף להקמת ועדה מיוחדת בנושא הקיצוצים. מהתוכנית החדשה עולה כי לא יתבעצו העלאות במסים. מנגד, בתוכנית הדמוקרטית תקרת החוב תעלה ב-2.4 טריליון דולר, סכום גבוה מספיק עד לסיום כהונתו הנוכחית של אובמה ב-2012. במקביל, יהיו בתקציב המדיני קיצוצים בשווי 2.7 טריליון דולר שישאירו את תוכנית הבריאות היקרה מאוד לליבם של הדמוקרטים ללא פגע. (לסיפור המלא).
"זה קצת מפחיד שכלכלת ארה"ב מחזיקה את כלכלת העולם כ'בת ערובה' מסיבות אידיאולוגיות זניחות", אמר מיקיאו קומדה, בכיר בחברת LGT Capital Management. "מנקודת מבט גלובלית, ברור שמסים צריכים לעלות וצריך לקצץ בהוצאות באופן כזה או אחר".
הבעיות באירופה גם כן אינן מרפות, ולמרות חבילת החילוץ ליוון לא נסתם הגולל על סוגיית חדלות הפירעון שמוסיפה לאיים על המדינה. סוכנות הדירוג העולמית מוד'יס חתכה היום את דירוגה של יוון בשלוש דרגות כאשר היא מעריכה כי חדלות פירעון של המדינה היא כמעט ודאית. בנוסף מעריכים הכלכלכנים כי חבילת הסיוע השנייה טומנת בחובה נסיכון למדינות נוספות במרחב גוש האירו.
תחזית שלילית לטווח הארוך מספק היום בוב ג'נג'ואה (Bob Janjuah), ראש חטיבת השקעות הכנסים של בנק נומורה. "אני מעריך כי ה-S&P500 יפול לרמה של 1,000 נקודות עד סוף שנת 2011 או תחילת 2012, כאשר ברקע תחול ירידה במחירי הסחורות, התחזקות של הדולר ותשואות נמוכות של האג"ח האמריקניות", אמר. לפני כן, מעריך כי "הסנטימנט בשווקים מחוייב להיות חיובי יותר כעת, לפני החולשה שאני צופה בשוק בסוף שנת 2011 ותחילת שנת 2012", הסביר ג'נ'גואה.
דוחות החברות במוקד
Kimberly Clark Corp החברה דיווחה על רווח של 1.03 דולר למניה ברבעון השני לעומת צפי לרווח של 1.14 דולר ולעומת רווח של 1.2 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד. בסך-הכל מדובר ברווח של 408 מיליון דולר לעומת 498 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. סך כל ההכנסות הסתכמו ב-5.3 מיליארד דולר, עלייה של 8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
נטפליקס דיווחה על זינוק של 55% ברווח הנקי ברבעון השני של 2011. הרווח למניה הסתכם ב-1.26 דולר לעומת 80 סנט ברבעון המקביל אשתקד. עם זאת, נרשמה ירידה במשתמשים החדשים לאחר שהמחירים עלו ב-60% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
אורביט זכתה בחוזה אסטרטגי מסוכנות החלל האירופאית ונכנסת באמצעותו לשוק החלל האירופאי. על-פי ההערכות בשוק, החוזה מוערך בהיקף של מיליוני דולרים. החוזה נחתם במסגרת דרישה של הסכונות לפתרון למעקב אחר לוויינים המשמשים להדמיה ומעקב וסובבים במסלול נמוך.
חברת RIM יצרנית הבלקברי הודיעה היום כי תקצץ את מצבת כוח האדם של החברה ותפטר 2,000 עובדים - 10% מסך כל כוח האדם של החברה. לאחר הקיצוץ הנרחב מספר העובדים של החברה יסתכם ב-17 אלף עובדים בלבד. הסיבה לקיצוץ הנרחב היא כישלונה של החברה לאתגר את מתחרותיה בשוק הטלפונים החכמים ובשוק הטאבלטים ובראשן אפל, יצרנית האייפון והאייפד. נציין כי החברה הזהירה בעבר כי תחל לפטר עובדים על-רקע החולשה.
Texas Instruments דיווחה על רווח של 56 סנט למניה לעומת 62 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. גם הכנסות החברה רשמו ירידה ועמדו על 3.46 מיליארד דולר לעומת 3.5 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2010.

תאריך:  26/07/2011   |   עודכן:  26/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נעילה שלילית בוול סטריט לאחר פרסום הצעות להעלאת תקרת החוב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
השחקן שכנראה לא ישחק העונה: "לא כועס על הפועל ראשון לציון"
איציק וולף
המזבח עשוי מאבן מקשה אחת ולו שתי קרניים בצידו הקדמי ועיטור של כרכוב מתחת לחלקו העליון    מזכיר בצורתו את המזבחות שהיו בבית המקדש    "לא כל יום יש לנו חפצים מחיי היום יום בתקופת המקרא שכל כך קשורים לחפצים המתוארים בטקסט המקראי"
איציק וולף
הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת החוק האוסרת כניסה לבתי החולים על כל מי שינקוט באלימות נגד רופאים, מטפלים ונותני שירות במוסד רפואי
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר בטקס סיום קורס של המכללה לביטחון לאומי כי הממשלה תצטרך לפתוח את הקרטל הממשלתי של מינהל מקרקעי ישראל    התייחס לאיומים
איתמר לוין
הורה למשרד הביטחון להעניק לנכה האסיר כסא גלגלים חדש וליווי סיעודי בחופשותיו    אישר להפסיק את הסיוע במימון לימודי בנו ואת הטיפולים בידי רופא מומחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il