X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין בני הנוער שהשתתפו בטקס הסיום נמצאו מאות מתנדבי הארגון שבחרו לבלות את הקיץ בלימוד לצורך הצלת חיים, על חשבון זמנם הפנוי והנאות החופש הגדול האחרות, מתוך מטרה לרכוש מקצועיות בתחומים השונים של הצלת החיים
▪  ▪  ▪
נוער מד''א בטקס סיום קורסי הקיץ בלטרון [צילום: דוברות מד"א]
אורן גזית, חניך מצטיין מקבל תעודה מהמדריך אריק בן ישי בטקס בלטרון [צילום: דוברות מד"א]

נוער מד"א מתרגל ארן בטקס סיום קורסי הקיץ בלטרון [צילום: דוברות מד"א]

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין נואם בפני נוער מד"א בטקס סיום קורסי הקיץ [צילום: דוברות מד"א]

סגן ראש משלחת הצלב האדום בישראל נואם בטקס סיום קורסי הקיץ בלטרון [צילום: דוברות מד"א]

1,150 בוגרי קורסי הקיץ של נוער מד"א הצטרפו בסוף השבוע לשורות מתנדבי הארגון הוותיקים כמגישי עזרה ראשונה מקצועיים, מפעילי תאר"ן (תחנת אירוע רב נפגעים), מסייעי ניידות טיפול נמרץ ומדריכים.
בין בני הנוער שהשתתפו בטקס הסיום, נמצאו מאות מתנדבי הארגון שבחרו לבלות את הקיץ בלימוד לצורך הצלת חיים, על חשבון זמנם הפנוי והנאות החופש הגדול האחרות, מתוך מטרה לרכוש מקצועיות בתחומים השונים של הצלת החיים.
בנוסף למסיימי הקורסים, עברו כ-2,000 חניכים הכשרות שוטפות במהלך הקיץ ו-150 חניכים השתתפו במחנה של פרחי מד"א הנערך מדי שנה.
לטקס הסיום שנערך באמפיתיאטרון מוזיאון "יד לשריון" בלטרון הגיעו כלל החניכים, מסיימי הקורסים, המדריכים, ההורים הנרגשים, עובדי ומתנדבי מד"א והנהלת הארגון. מדובר באירוע הגדול ביותר אותו עורך מד"א מדי שנה, ובמסגרתו הוא מעניק את תעודות הסיום לכלל החניכים.
הערב נפתח בתערוכת האמצעים המרשימה של מד"א, בה הוצגו כלל רכבי ההצלה הפועלים במד"א ובכללם אמבולנס המשאלות, רכבי הצלה ממוגני ירי, טרקטורונים ועוד.
במהלך התערוכה פגשו הורי הבוגרים את ילדיהם ואת מדריכי הקורסים שהכשירו אותם. במהלך המפגשים נרשמו מספר רגעים מרגשים בקרב המשפחות והחניכים, שהכירו זו את זו לראשונה והתחברו יחד מכל קצווי הארץ.
עם פתיחת הטקס, נשא מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, דברים ובירך את הבוגרים: "ארגון מד"א נשען על כוח האדם האיכותי שבו, ועל יכולותיו המקצועיות של כל אחד ואחת מכם. עוצמתכם המקצועית היא שמביאה להצלת חיים - ועל כך תודתי נתונה לכם. אין ספק, שעומד מולי כעת מיטב הנוער בישראל ואין גאה ממני על כך". בנוסף, נשא דברים גם סגן ראש משלחת הצלב האדום בישראל.
בשלב הענקת התעודות לבוגרי הקורסים, נקראו החניכים המצטיינים אל מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, שהעניק להם תעודות הוקרה מיוחדות יחד עם מדריכיהם.
בסוף האירוע, נערך במקום תרגיל המדמה אירוע רב-נפגעים, בו דימו חלק מבוגרי הקורסים פצועים ואילו חלק אחר הפגין את יכולותיו המקצועיות וטיפל בהם כנדרש באירוע אמיתי. מטרת התרגיל, הנערך מדי שנה במהלך טקס הסיום, היא להמחיש את יכולותיהם המקצועיות הגבוהות של בוגרי הקורסים.
במהלך האירוע כולו ניצבו בסמוך לאירוע ניידות התרמת דם מצוידות במיטות, והתרימו דם מאורחי האירוע. במקום נאספו עשרות מנות דם.
מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "כבכל שנה אני עומד נפעם אל מול מאות בוגרי הקורסים של מד"א, שבוחרים ללמוד ולעשות כל שביכולתם על-מנת לסייע בהצלת חיים. יכולותיו של ארגון מד"א מבוססות לא מעט על כוח האדם המצוין המרכיב אותו, ועל כן לא נותר לי אלא לברך את בוגרי הקורסים להרכב האנושים המיוחד של מד"א, שהמכנה המשותף של הפרטים המרכיבים אותו הוא הרצון העצום לסייע בהצלת חיים".

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  31/07/2011   |   עודכן:  31/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
1,150 בוגרי קורסי הקיץ של מד"א מצטרפים לארגון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נתניהו הורה על הקמת צוות הידברות עם מפגיני מחאת הדיור    בצוות, שיפעל במתכונת של 'שולחן עגול', יהיו חברים שרים, בכירי המשק ומומחים לכלכלה    "הממשלה חייבת לפעול בדרך אחראית ושקולה ולהימנע מצעדים פופוליטסים ולא-אחראים, שידרדרו את המדינה למצב כמו שיש בחלק ממדינות אירופה, שהגיעו לסף פשיטת רגל"
עידן יוסף
מרכז טאוב: הרפורמה המוצעת בענף החלב אינה מטפלת בבעיות העיקריות והצפי הוא שלא יחול שינוי ממשי במחיר    שני מיליארד שקל שהושקעו במהלך העשור האחרון ברפתות ועשורים של השקעות בטיפוח עדר החלב עלולים לרדת לטמיון
אביתר בן-צדף
אל-קאעידה מאבד גובה מאז שחוסל אוסאמה בין לאדן וגם משום שהוכח ב"אביב הערבי", שניתן לקדם את העולם הערבי בלי אלימות    אל-קאעידה 2.0 יהיה מערבי יותר, מפוזר וחסר-צורה, ויפעל באמצעות בעלי דרכון כפול    אין לזלזל באימן אלזאווהרי, יורשו של בין לאדן, למרות שטרם הטביע את חותמו על אל-קאעידה
אביתר בן-צדף
נכדו של קוֹקֶרהאם הוביל את מאמצי המשפחה לעטר אותו למרות שרוב הארכיונים מאותה התקופה כבר בוערו, והמסמכים המקוריים נגנבו בפריצה לביתו
איציק וולף
מתנדבי השירות האזרחי-לאומי יורשו להיכנס ל"לונה פארק", ל"סופרלנד" ול"מימדיון" שמפעילה חברת "עיר השעשועים" במחירים מוזלים הזהים למחירים של חיילים בשירות צבאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il