X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חשוד במתן שוחד למשקיעים מוסדיים, וביניהם מנכ"ל מנורה-מבטחים חשד נוסף: קבלת מידע פנים על חברת פרימיום שבשליטת יולי עופר, כנראה ממנכ"ל החברה
▪  ▪  ▪
השופטת ארנה לוי [בוצ'צ'ו]

העמיל (ברוקר) שלומי שני, החשוד במתן שוחד ובעבירות ניירות ערך, שוחרר (יום ב', 1.8.11) ליום אחד של מעצר בית, שלאחריו ישוחרר בערבות של 1.25 מיליון שקל.
רשות ני"ע חושדת, כי בין נובמבר 2009 לדצמבר 2010 רכש שני מניות מחוץ לבורסה ומכר אותם למשקיעים מוסדיים, שמנהלים הסכימו לבצע את העסקות תמורת שוחד. בהקשר זה נעצר מנכ"ל מנורה-מבטחים פיננסים, רונן אביגדור, ששוחרר גם הוא לאחר מספר ימי מעצר. לטענת הרשות, שני פעל בצורה דומה גם מול עובד בבית השקעות נוסף.
כמו-כן, הוא חשוד בשימוש במידע פנים על חברת פרימיום (שבשליטת יולי עופר), אותו קיבל בדצמבר 2010 מאיש פנים בחברה והעביר לגורמים אחרים. בפרשה זו נחקר באזהרה גם מנכ"ל החברה רן בן-תקוה, שהיה סמנכ"ל הכספים שלה עד דצמבר 2010, ולפיכך נראה שהוא החשוד במסירת מידע הפנים. באותו חודש דיווחה החברה על כניסתה לתחום האנרגיה ועל מו"מ להשתתפות בהקמת תחנת כוח ברוסיה.
שני חשוד במתן שוחד, בקבלת דבר במרמה, ברישום כוזב במסמכי תאגיד, בשימוש במידע פנים ובתרמית בניירות ערך. שופטת בית המשפט השלום בתל אביב, ארנה לוי, אישרה את תנאי שחרורו כפי שהוסכמו בין רשות ני"ע לבין בא-כוחו.

תאריך:  01/08/2011   |   עודכן:  01/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ארנה לוי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
סמנכ"ל משרד בתחבורה מתנגד לדרישה להציב גדרות מחשש לתאונות: "החשש לא מבוסס, נעשה שימוש באמצעי בטיחות על-פי מיטב הניסיון העולמי"    יו"ר ועדת המשנה לתח"צ: "לא לתת לציבור להתרגל לרכבת במחיר של 20-30 הרוגים בשנה"
עופר וולפסון
לפי ההסכם, ארה"ב תקצץ 2 טריליון דולר מהתקציב הפדרלי ב-10 השנים הקרובות, ותעלה ב-3 טריליון דולר את תקרת החוב    ועדה דו-מפלגתית    הקונגרס יצביע על רפורמות נוספות עד נובמבר    ללא הסכמה, קיצוצים רוחביים נוספים ייכנסו לתוקף באופן אוטומטי
עידן יוסף
ברק צופה את מפלתו של הנשיא הסורי ומעריך כי יישאר בשלטון לכל היותר "כמה שבועות"    מודה כי קשה לדעת מה תהיה ההשפעה על ישראל
עופר וולפסון
בדיון סוער בוועדת העבודה, ציינו נציגי החברה כי האוצר ומשרד החקלאות מתעלמים מהמשבר הקשה בחברה ואף לא מעבירים את הסכומים להסדר הפיצויים עבור העובדים שיפוטרו    ח"כים מהליכוד: "בושה למדינה"
עידן יוסף
ההסתדרות חותמת על הסכם קיבוצי שיחול על כ-350 נהגי ועובדי חברת "אגד תעבורה"    ההסכם נחתם לאחר שהעובדים התאגדו בהסתדרות והקימו ועד    ההטבות בהסכם: תוספת שכר ומנגנון הצמדת השכר למדד, קרן השתלמות, הבטחת היקף משרה, בונוס על מכירת כרטיסים, מענק העדר תלונה ופנסיה מקיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il