X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעלי עסקים טוענים שהפעלת נתיב האוטובוסים מעמידה אותם על סף קריסה, והתושבים טוענים לפגיעה קשה בשגרת חייהם אומרים עוד: ההחלטה התקבלה בצורה בלתי חוקית ובלא לשמוע את הנפגעים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

88 עסקים ו-26 עסקים מרחוב אבן גבירול בתל אביב מבקשים מבית המשפט המחוזי בעיר לבטל את הפיכת הנתיב הימני לאורך הרחוב לנתיב תחבורה ציבורית (נת"ץ). ההחלטה התקבלה בידי עיריית תל אביב ומשרד התחבורה ונכנסה לתוקף ב-1.7.11, כחלק מהפעימההשנייה של הארגון-מחדש בתחבורה הציבורית בגוש-דן.
העתירה הוגשה (28.7.11) בידי עוה"ד מוטי ארד, לירון אמיר ועוז כהן ממשרד רון גזית, רוטנברג. הם מבקשים לדון בה בדחיפות, לנוכח הנזקים הכבדים להם נטען בעתירה.
לטענת העותרים, הפיכת הנתיב הימני לנת"ץ מאיימת על עצם קיומם של העסקים, שכן מעתה אין אפשרות לפרוק סחורה (למעט שעתיים ביום) ולקוחות אינם יכולים לחנות ליד החנויות. התושבים טוענים, כי הדבר מונע מבעלי מוגבלות את השימוש בכלי רכב מיוחדים, אינו מאפשר לבעלי משפחות להעלות ולהוריד ילדים ועגלות, ואינו מאפשר הן לתושבים והן לעסקים לקבל שירותי תיקונים.
העותרים אומרים כי בתוך שבועות אחדים ירד בצורה חדה השימוש ברחוב אבן גבירול, עסקים רבים נמצאים בסכנת קריסה והתושבים אינם יכולים לקיים את שגרת חייהם. זאת, בעוד הנת"צ שומם במשך רוב שעות היום, ואילו האוטובוסים נאלצים להשתמש גם בנתיבים אחרים משום שהנת"צ משמש כנתיב פנייה ימינה, כשירות לפרויקט האופניים של העירייה ואף משאיות אשפה של העירייה עצמה.
לדברי העותרים, העירייה והמשטרה אוכפות באדיקות רבה את איסור החניה בנת"צ ומטילות קנסות של מאות שקלים, כולל על מי שהיו רגילים לחנות בו במשך שנים. לדבריהם, ההחלטה התקבלה בלא שהם שותפו בה בצורה כלשהי, ובניגוד לדעתה של ראש צוות התכנון של הרפורמה, רותי אמיר. לסיכום נטען בעתירה, כי דינה של ההחלטה להתבטל, מאחר שהתקבלה ללא מתן זכות טיעון לנפגעים ממנה, בחוסר סבירות קיצוני ובחוסר מידתיות ותוך עקיפת התהליך החוקי לקביעת נתיבי נסיעה לתחבורה ציבורית.

תאריך:  01/08/2011   |   עודכן:  01/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עתירה: לבטל את הפעלת הנת"ץ באבן גבירול בת"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
חשוד במתן שוחד למשקיעים מוסדיים, וביניהם מנכ"ל מנורה-מבטחים    חשד נוסף: קבלת מידע פנים על חברת פרימיום שבשליטת יולי עופר, כנראה ממנכ"ל החברה
עידן יוסף
סמנכ"ל משרד בתחבורה מתנגד לדרישה להציב גדרות מחשש לתאונות: "החשש לא מבוסס, נעשה שימוש באמצעי בטיחות על-פי מיטב הניסיון העולמי"    יו"ר ועדת המשנה לתח"צ: "לא לתת לציבור להתרגל לרכבת במחיר של 20-30 הרוגים בשנה"
עופר וולפסון
לפי ההסכם, ארה"ב תקצץ 2 טריליון דולר מהתקציב הפדרלי ב-10 השנים הקרובות, ותעלה ב-3 טריליון דולר את תקרת החוב    ועדה דו-מפלגתית    הקונגרס יצביע על רפורמות נוספות עד נובמבר    ללא הסכמה, קיצוצים רוחביים נוספים ייכנסו לתוקף באופן אוטומטי
עידן יוסף
ברק צופה את מפלתו של הנשיא הסורי ומעריך כי יישאר בשלטון לכל היותר "כמה שבועות"    מודה כי קשה לדעת מה תהיה ההשפעה על ישראל
עופר וולפסון
בדיון סוער בוועדת העבודה, ציינו נציגי החברה כי האוצר ומשרד החקלאות מתעלמים מהמשבר הקשה בחברה ואף לא מעבירים את הסכומים להסדר הפיצויים עבור העובדים שיפוטרו    ח"כים מהליכוד: "בושה למדינה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il