X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שבה ומבקשת להוציא צו ביניים נגד יישום ההמלצות, במטרה למנוע מן הממשלה לאשרן בשבוע הבא טוענת: הוועדה חרגה מסמכותה, קבעה מראש את המלצותיה ודיוניה היו רק למראית עין
▪  ▪  ▪
[צילום: מועצת החלב]

ועדת קדמי פעלה כבית דין שדה לענף החלב, שינתה המלצות מרכזיות שלה בעקבות דיון אצל ראש הממשלה, וכעת מנסה הממשלה לקבוע עובדות בשטח למרות עתירה התלויה ועומדת בפני בג"ץ. כך טוענת (ד', 3.8.11) מועצת החלב בעתירה שנייה שהגישה לבג"ץ בעקבות המלצות הוועדה.
בעתירה הראשונה טענה המועצה, כי ההמלצות - שבמרכזן פתיחת שוק החלב לייבוא והפחתת התשלומים לרפתנים - "הן פרי הליך מינהלי חפוז, קלוקל, בלתי תקין, חשאי, חסר תום לב שנועד כל כולו לצרכים פופוליסטיים בלבד". בג"ץ לא הוציא צו ביניים והורה למדינה להגיש את תשובתה המקדמית בתוך שבועיים.
לטענת המועצה, באמצעות עוה"ד שאול פלס ורונן כהן, למרות זאת הונחה על שולחן הממשלה הצעת החלטה לשינוי יסודי במדיניות משק החלב. הממשלה אמורה לדון בנושא בישיבתה הקרובה (7.8.11), ולטענת המועצה אם ההצעה תתקבל - תתייתר העתירה, הדורשת לחייב את הממשלה להיוועץ במועצה ולקיים שימוע לכל העוסקים בענף לפני קבלת ההחלטה. עוד היא מציינת, כי שר האוצר, יובל שטייניץ, כבר הפחית (2.8.11) את המכס כדי לאפשר ייבוא מיידי של מוצרי חלב.
עוד אומרת המועצה, כי נודעו לה עובדות חדשות "המלמדות שההליך שקיימה ועדת קדמי היה פגום מיסודו באורח קיצוני". לטענתה, הוועדה חרגה מסמכותה, כאשר בעקבות דיון שקיים ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המליצה להסיר כלל את המכס על חלב. חריגה נוספת לה טוענת המועצה מתבססת על טענת משרד החקלאות, לפיה נציגיו למעשה לא שותפו בדיונים וההמלצות המרכזיות של הוועדה ניתנו בניגוד לדעתם.
המועצה מסכמת באומרה, כי הוועדה גיבשה מראש את המלצותיה וקיימה את דיוניה רק למראית עין. לאור זאת, היא שבה ומבקשת מבג"ץ להוציא צו ביניים נגד יישום ההמלצות עד להכרעה בעתירה.

תאריך:  03/08/2011   |   עודכן:  03/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מועצת החלב לבג"ץ: ועדת קדמי פעלה כבי"ד שדה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
קובע לראשונה שהדירות ישויכו רק למי שהם חברי הקיבוץ בפועל בעת ההחלטה על השיוך באסיפה הכללית    מעיר שאם הקיבוץ יטוש את חבריו לעת זקנה - ייתכן שתהיה להם זכות תביעה
ראובן לייב
אחרי 36 שעות של אי-ודאות על גורלו נמסר לרעייתו, אסתר פולארד כי הניתוח עבר בשלום, שהוא מצוי בהכרה, אך סובל עדיין מכאבים עזים. היא הביעה את תקוותה כי יינתן לה לשוחח עימו בקרוב ושהיא מצפה לבואו הביתה, שם יוכל לקבל את הטיפול והשיקום שהוא זקוק להם
זיו אברג'יל
נציגו של גאידמק מגיב לצמד. עו"ד של האמריקנים: "הציגו לנו מצג שווא"
עופר וולפסון
פרקליטות מחוז ירושלים מייחסת לנאשם העיקרי בפרשה עבירות של החזקה בתנאי עבדות, התעללות פיזית, נפשית ומינית בקטינים, כליאת שווא וביצוע אונס    כלפי שני גברים נוספים מראשי הכת מיוחסות גם כן עבירות אלימות ומין חמורות
עופר וולפסון
חברי הכנסת בוועדת העבודה: "אין שינוי מהותי בהצעת משרד האוצר; המדינה היא שצריכה לדאוג למובטלים ולא גופים פרטיים"    מנכ"ל שירות התעסוקה: "תנו לי 10% מתקציב ויסקונסין ואדע לטפל במובטלים הכרוניים; די להתעללות באזרחים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il