X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המדובר בהזמנה להשתתפות בשלב מיון מוקדם להקמת המסלקה הפנסיונית, הצפויה לשפר את נגישות החוסכים למידע באמצעות מסד טכנולוגי משותף לגורמים הפעילים בשוק החיסכון הפנסיוני הצעות לשלב זה ניתן להגיש עד ה-10 בנובמבר
▪  ▪  ▪
הממונה על שוק ההון באוצר, עודד שריג [צילום: פאביאן קולדורף]

הממונה על שוק ההון באוצר, עודד שריג, פרסם (יום ב', 15.8.11) הזמנה להשתתפות בשלב מיון מוקדם להקמת המסלקה הפנסיונית. מדובר בשלב הראשון של המכרז לבחירת הגוף שיקים ויפעיל את המסלקה. רק גופים שיעמדו בתנאי הסף שנקבעו בשלב המיון המוקדם, יוזמנו להגיש הצעות בשלב השני של המכרז.
לצורך הליך המכרז הוקמה ועדת מכרזים במשרד האוצר, בראשות סגן בכיר לחשבת הכללית, אשר חברים בה נציגים מאגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון, מאגף החשב הכללי ומהלשכה המשפטית במשרד האוצר.
ההחלטה על יציאה למכרז להקמת המסלקה התקבלה בחודש שעבר, כשנה לאחר הקמת חברת המסלקה לטווח ארוך, אשר בבעלות משותפת של מפיצים (סוכני ביטוח ובנקים) ויצרנים (חברות ביטוח, קופות גמל וקרנות פנסיה). בגלל העיכובים בהכרעת החברה בסוגיות מהותיות רבות בהזמנה לקבלת הצעות להקמת מסלקה פנסיונית, הוחלט באגף שוק ההון על דרך היציאה למכרז.
כיום, קיים קושי בקבלת מידע עדכני הנוגע למצב החיסכון הפנסיוני של אדם. מגבלת הנגישות למידע פוגמת, בין היתר, בביצוע ייעוץ פנסיוני ושיווק פנסיוני נאות, מהווה חסם להעברת כספים בין גופים מוסדיים שונים ומצמצמת את מודעות החוסכים למצב חסכונותיהם לגיל פרישה. כך גם נוצרים קשיים ועיכובים בתהליך המעבר של חוסכים בין הגופים השונים.
המסלקה הפנסיונית תאפשר העברת מידע וכספים של הלקוחות בין היצרנים השונים, ובכך היא אמורה לתרום ליצירתו של שוק חיסכון ארוך טווח תחרותי, בו מוצעים ללקוחות מוצרים טובים יותר במחירים אטרקטיביים יותר. המסלקה שתוקם צפויה לשפר את נגישות הלקוחות למידע מלא ומהימן על אודות החיסכון, תמסד מכנה משותף טכנולוגי עבור הגורמים הפעילים בשוק החיסכון הפנסיוני וצפויה לייעל את תהליכי העבודה בענף. כמו-כן, תאפשר המסלקה הוזלת עלויות ושיפור השירות ללקוחות.
"מסלקה פנסיונית עתידה להגדיל את כמות המידע שבידי ציבור החוסכים לטווח ארוך, תאפשר מעבר קל יותר בין הגופים המוסדיים ואף תסייע לגופים בכך שתביא לשכלול השוק", אמר בתגובה שר האוצר יובל שטייניץ. "המהלך צפוי להגביר את התחרות בתחום ועל כן אנו מייחסים חשיבות רבה להקמת מסלקה שתשרת את כלל המעורבים בשוק".
הממונה על שוק ההון, פרופ' עודד שריג, אמר כי "אגף שוק ההון מייחס חשיבות עליונה להקמת המסלקה ככלי לפיתוח ולשכלול שוק החיסכון הפנסיוני. מסלקה פנסיונית תביא לקפיצת מדרגה בטיב השירות הניתן ללקוחות ותייעל את התהליכים בשוק החיסכון הפנסיוני כולו. המכרז הוא צעד חשוב בהקמת מסלקה פנסיונית בהקדם לטובת כלל החוסכים".
ניתן להגיש הצעות בהליך המיון המוקדם להקמת המסלקה הפנסיונית עד ל-10 בנובמבר, באתר משרד האוצר.

תאריך:  15/08/2011   |   עודכן:  15/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פורסמו מסמכי השלב הראשון במכרז המסלקה הפנסיונית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ועדת הכספים אישרה העלאת התמלוגים של בעלי רישיונות לשידורי לווין    בשנת 2011 יעמדו התמלוגים על 1.75% במצטבר ויחולו למפרע מינואר 2011 עד לסוף 2013
יפעת גדות
לאחר שהתאלמנה לפני יותר מעשור שילמה 8,000 דולר תמורת ניתוח השתלת שדיים    "רציתי להתבונן במראה ולאהוב את מי שאני רואה"    "לרופא היו מטופלות מבוגרות יותר"
אלעזר לוין
רכשה בנייני מגורים ו-32 וילות   שוקלת רכישת 100 דירות נוספות    "הוזלת הנדל"ן בעקבות המשבר יצרה הזדמנות עסקית"
עידן יוסף
תשלם ללא הגבלת זמן מחצית מעלויות הטיפול - עד 750,000 שקל בשנה    משפחתו של ראש הממשלה לשעבר תשתתף במימון הטיפולים ובהוצאות הנלוות    יו"ר ועדת הכספים אימץ המלצות ועדה ציבורית-מקצועית: "מעשה מוסרי ומתורבת"
מירב ארד
איור "יום הדין" מוערך בכרבע מיליון דולר    האיור נגנב במהלך יום שבת ממלון ריץ-קרלטון בזמן שדעתו של אוצר התערוכה הוסחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il