X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קידום הליכי המכרז יוקפא אתמול הגישה רשות שדות התעופה תגובתה למכרז וטענה כי ג'יימס ריצ'רדסון מתנהלת כאילו המכרז אמור היה להיתפר למידותיה: "אינה מציגה טענותיה בנקיון כפיים"
▪  ▪  ▪
הדיוטי פרי בנתב"ג [צילום: איתמר לוין]

בהמשך לעתירה וצו המניעה שהוגשו ביום חמישי שעבר, שהגישה חברת ג'יימס ריצ'רדסון בשיתוף חברת אם ג'י אס, המפעילות את חנות הספורט בטרמינל 3 בדיוטי פרי, לביטול מכרז חנויות הספורט החדש שפירסמה רשות שדות התעופה, הוציא (יום ב', 15.8.11) בית המשפט המחוזי בתל אביב צו ביניים למניעת קידום הליכי המכרז.
אתמול (א') הגישה רשות שדות התעופה את תגובתה לבקשה למתן צו ביניים שהגישה ג'יימס ריצ'רדסון. ג'יימס ריצ'רדסון טענה כי המכרז כולל תנאים בלתי סבירים, כוחניים וחסרי היגיון כלכלי ועל כן יש לבטלם. את תגובת הרשות הגישו עורכי הדין אייל בליזובסקי, אביאל פלינט ואלון בר-אל ממשרד עוה"ד לוי, מי-דן ושות'.
רשות שדות התעופה טוענת כי בקשתה של ג'יימס ריצ'רדסון הוגשה באיחור רב - למעלה מחודש ימים לאחר פרוסם המכרז ושני ימי עבודה בלבד לפני המועד האחרון להגשת ההצעות. רשות שדות התעופה טוענת בנוסף כי אם יינתן צו הביניים (שניתן כאמור) הדבר עלול לגרום לתקלות רבות ולפגיעה במשתתפים השונים.
עוד טוענת רשות שדות התעופה כי ג'יימס ריצ'רדסון הסתירה עובדות קרדינאליות רבות בבקשתה לצו ביניים, כך למשל בנוגע לטענה כי דמי הרשאה בשיעור של 30% מהפדיון - אחד התנאים במכרז - הם בלתי סבירים ויגרמו בהכרח להפסד לזוכה במכרז. הרשות טוענת כי ג'יימס ריצ'רדסון הסתירה את העובדה שבמסגרת הרשאות אחרות בהן היא מחזיקה, היא משלמת דמי הרשאה גבוהים יותר מאלו הנדרשים במכרז זה.
עוד טוענת הרשות כי טענתה של ג'יימס ריצ'רדסון שדמי ההרשאה המינימליים שנקבעו במכרז זהים לדמי ההרשאה שהיא משלמת היום, אשר גורמים לה להפסד, ולפיכך מוכח כי הם אינם בלתי סבירים, אינה נכונה. הרשות טוענת כי דמי ההרשאה שנקבעו נמוכים בכ-10 מיליון שקל, שהם 24%, מדמי ההרשאה שג'יימס ריצ'רדסון משלמת כיום.
הרשות אף רומזת כי ג'יימס ריצ'רדסון רואה במתחם הדיוטי פרי כבשלה. "המבקשת טוענת שהיא לא מעוניינת בהפעלת חנות במתחם שחקים ו/או מעוניינת במכירת משקפי שמש בחנותה, ולכן יש להתערב בכך, אלא שבכל הכבוד, המכרז לא נתפר למידותיה של המבקשת והוא מיועד לכלל המציעים. ככל שהמבקשת סבורה שהיא לא יכולה להרוויח מהמכרז דנן או לא נדרשת לשטחי אחסון כה רבים, הרי שהיא סוברנית שלא להגיש הצעה".
לסיכום, טוענת רשות שדות התעופה כי דין הבקשה להידחות בשל השיהוי בהגשתה, בשל חוסר נקיון הכפיים של ג'יימס ריצ'רדסון, הבאים לידי ביטוי בטעויות בהצגת פרטי המכרז, לכאורה, ומכיוון שלטענת הרשות, לא נפל כל פגם בתנאי המכרז שנקבעו. "משהמבקשת לא הצביעה על כל פגם מנהלי שנפל בהחלטות - לא שירות, לא התעלמות משיקולים רלוונטיים ו/או היעדר תשתית ראייתית, לא אי-חוקיות וכיוצא בזה, הרי שאין כל עילה להתערבות בתנאים אלה, ודין הבקשה להידחות", טוענת רשות שדות התעופה.

תאריך:  15/08/2011   |   עודכן:  15/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אייל בליזובסקי /  "
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המחוזי אישר צו הביניים במכרז הספורט בנתב"ג
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
במכתב שנשלח לרשם העמותות מבקשת התנועה את התערבותו בשכר מנקר העיניים שמקבלים בכירי העמותות    בראש שיאני השכר מדורג אריה כרמון שמקבל שכר של 1.5 מיליון שקלים
עידן יוסף
בניגוד להודאה קודמת ולפיה הודח העיתונאי ממעריב בשל התחקיר שפרסם נגד אלוף יואב גלנט, טוען כעת הצבא, במסמך שהגיע לידי News1, כי השירות הסתיים בנוהל רגיל    מה באמת מסתירה הגרסה הצבאית?
מירב ארד
במסגרת תוכנית "יום ולילה" יוכלו הלקוחות להתקשר למגוון יעדים בח"ול בכל ערב מהשעה שבע בערב ועד שבע בבוקר וליהנות מתעריפים זולים במיוחד
יפעת גדות
סוכנות התרופות האירופית הודיעה על אישור פרדקסה, תרופה חדשה ומהפכנית לחולים הסובלים מפרפור פרוזדורים למניעת שבץ מוחי    התרופה אושרה כחלופה יעילה ובטוחה לקומדין, התרופה המקובלת שלא נמצא לה תחליף בחמישים השנים האחרונות
עידן יוסף
יו"ר ועדת החינוך: הכללים אינם נותנים מענה לניגוד העניינים שעלול להיווצר מפתיחת המכרז לפרסומאים ולמפרסמים    אורלב: "נראה לכם הגיוני שבנק לאומי למשל, ירדוף אחרי המתחרה שלו, בנק דיסקונט, וישכנע אותו להגדיל את תקציב הפרסום שלו כי 'הפרסום ברדיו עובד'? או שבנק מסוים יגלה למתחרה את אסטרטגיית הפרסום שלו?"    יו"ר רשות השידור: "אולי כדאי שנשקול מחדש את עניין הלוביסטים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il