X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החנות תיפתח במרכז חוצות המפרץ בחיפה, בהשקעה של 100 מיליון שקל, בשנת 2013 החנות הראשונה של רשת הרהיטים תיפתח בנתניה בחודש הבא, על שטח של 13,000 מ"ר
▪  ▪  ▪
צביקה גולדנברג, מנכ"ל קיקה ישראל

רשת הריהוט ועיצוב הבית הבינלאומית קיקה תפתח את החנות השנייה שלה בארץ בחיפה. כך מסרה (יום ב', 15.8.11) הרשת. חנות הענק תיבנה בחוצות המפרץ בהשקעה של 100 מיליון שקל.
הבנייה של חנות קיקה בחוצות המפרץ תחל בעוד כשלושה חודשים והצפי לפתיחתה - שנת 2013. החנות תיבנה על שטח של כ-17 אלף מ"ר ותשתרע על פני שלוש קומות. קיקה חיפה צפויה לשרת את קהל הלקוחות מאזור הקריות צפונה, כאשר קיקה נתניה תארח את תושבי צפון השרון ודרומה.
מרכז הקניות "חוצות המפרץ" הינו מרכז הקניות הפתוח הגדול במדינה. המתחם משתרע על שטח של כ-200 אלף מ"ר, מתוכם כ-70 אלף מ"ר בנויים ומושכרים ועוד כ-40 אלף מ"ר בתהליכי בנייה. במרכז כ-90 עסקים ונותני שירותים המפעילים חנויות ענק, מרכזי שירות של כל חברות הסלולר, רכב ומזון. המתחם נמצא בבעלות משותפת של החברות אשטרום ומליסרון.
בימים אלה נערכת קיקה ישראל לקראת פתיחת החנות הראשונה באזור התעשיה נתניה, ב-6 בספטמבר. חנות הענק הראשונה של החברה מתפרשת על ארבע קומות, בשטח מסחרי של כ-13,000 מ"ר ברוטו. 30% מתמהיל הריהוט של קיקה בישראל יבוסס על מוצרי Cash and Carry, ו-70% יבוסס על הזמנת ריהוט בהזמנה אישית, הניתן להתאמה בהתאם לצרכי הלקוח.
קיקה הינה אחת מחמש רשתות הריהוט ועיצוב הבית הגדולות באירופה עם 72 חנויות והיקף מכירות שנתי של למעלה מ-1.2 מיליארד אירו בשנה. .
יונה יהב, ראש עיריית חיפה, אמר בתגובה כי "בחירתה של קיקה בחיפה, בירת הצפון, להקמת החנות הגדולה בצפון מהווה אמירה אסטרטגית והבעת אמון בחיפה כמרכז מטרופוליני המרכז סביבו מאות אלפי תושבים. אין בי כלל ספק כי הגעתה של קיקה תביא מותגים גדולים נוספים לאזור. פתיחת חנות קיקה החדשה הינה ברכה גם למאות מועסקים חדשים שיצטרפו למעגל העבודה בעיר".
צביקה גולדנברג, מנכ"ל קיקה ישראל, ציין: "אנו נרגשים לקראת הפתיחה הגדולה בספטמבר ומרגישים כי הלקוח הישראלי מצפה לנו ולבשורה העיצובית והצרכנית שתביא קיקה לישראל. לאור התחושות בשוק ועוד לפני שמכרנו ולו פריט אחד, בחרנו להתקדם עם תוכניותינו להפיכת kika לרשת גם בישראל. הבחירה בחיפה הינה אסטרטגית והתקבלה לאחר סקרים וקבוצות מיקוד שערכנו".

תאריך:  15/08/2011   |   עודכן:  15/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יונה יהב / Yona Yahav
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף אקרמן
אוניברסיאדה: אחרי שני ניצחונות ישראל נכנעה 22:25, 25:10, 25:20, 25:18
עופר וולפסון
הרשיון הוענק מטעם הנגיד סטנלי פישר, וישמש לפיתוח בנקאות מסחרית    הבנק מצטרף בכך לארבעת הבנקים הזרים האחרים שלהם סניפים בישראל
עופר וולפסון
בדיון מיוחד בהשתתפותו בוועדת הכספים, אמר ראש הממשלה כי ידאג לפתרון חברתי-כלכלי אמיתי, אך הזהיר מפריצת מסגרת התקציב    "אני רואה בוועדת טרכטנברג הזדמנות לפתור כשלים במשק ובכלכלה המקומיים - ניתן לעשות זאת לא תוך ימים, אך תוך שבועות"
אלעזר לוין
גטר גרופ קונה בניין בקריית אריה ב-32 מיליון שקל    תעביר אליו את המשרדים והמעבדות, היושבים כיום בעיקר ברמת גן    חברת הביטוח מנורה תבנה מגדל משרדים על המגרש המתפנה, בהשקעה של 340 מיליון שקל
אלעזר לוין
המשקיע הפלשתיני-אמריקני מכריז בראיון ל-News1: "עם ביטול עסקת המכירה של דיגל לקבוצת רמי לוי, אני מגלה שוב עניין ברכישת קרקעות החברה. אמתין מספר ימים כדי לראות מה מתפתח, האזור מיועד למגורי ערבים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il